نوشته شده توسط : مرجان

اگر شما یک صاحب کسب و کار یا صاحب کسب و کار آینده هستید که در جستجوی املاک و مستغلات برای راه اندازی کسب و کار خود هستید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه شهید مدرس تهران فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر در کسب و کار تجاری املاک و مستغلات تازه کار هستید، ممکن است غافلگیر شوید. برخی از عوامل مهمی را که باید هنگام انتخاب در نظر بگیرید، بخوانید.

اجاره آپارتمان با نسل جدید مستاجران سختگیر شده است. یک مجری تبلیغات محیطی بزرگراه شهید مدرس تهران راه عالی برای اجاره آپارتمان خود اضافه کردن مبلمان است. اضافه کردن مبلمان یک انگیزه عالی است که واقعاً یک حس شخصی به خانه می بخشد و باعث می شود مستاجر آینده احساس کند که در خانه است. ارائه مبلمان تضمین می کند که آپارتمان شما در زمان معقول اجاره داده می شود.

حراج های فروش کوتاه ممکن است کاملاً جذاب به نظر برسند، نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی اما خود را آماده کنید که در آخرین لحظه با پیشنهاد بیش از حد از خانه ضرر کنید. بسیاری از افراد هستند که در آخرین لحظه خانه ای را با پول کمی بیشتر از آنچه پیشنهاد داده بودند از دست داده اند.

سرمایه گذاری و اصول آن

هنگام در نظر گرفتن خرید ملک اجاره ای، به خاطر داشته باشید که اگر در اجاره خانه های نزدیک به یک دانشگاه محلی سرمایه گذاری کنید مستاجران شما به احتمال زیاد دانشجو خواهند بود. اگر این برای شما جذاب است، به یاد داشته باشید که قراردادهایی را بنویسید که شامل قوانین خاصی در مورد مهمانی ها و هم اتاقی های اضافی است. همچنین توجه داشته باشید که مستاجران شما ممکن است بلندمدت نباشند و در طول تابستان، جای خالی واحدهای اجاره ای افزایش می یابد.

 

شما باید املاک تجاری را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر بگیرید. در مورد تصمیم خود به طور کامل فکر کنید، برای تکمیل معامله خود زمان بگذارید و آپارتمان های خود را قبل از اجاره آنها آماده کنید. در ابتدا به آرامی پول در می آورید، اما زمانی که وام خود را پرداخت کردید، سود زیادی خواهید داشت.

بودجه تبلیغاتی

شما باید پولی را که قرار است برای بررسی دقیق هزینه کنید در بودجه خود بگنجانید. هنگامی که آپارتمان های خود را آماده کردید، باید آنها را بازرسی کنید تا مطمئن شوید که با استانداردهای ایمنی و کیفیت خاصی مطابقت دارند. این فرآیند می تواند بسیار پرهزینه باشد، به خصوص اگر آپارتمان شما در بار اول مورد بازرسی قرار نگیرد.

تبلیغات در خانه

هنگامی که به خرید ملک تجاری فکر می کنید، باید به فکر بزرگتر شدن باشید. هر چه تعداد واحدها در ساختمان بیشتر باشد، هر واحد ارزانتر خواهد بود. علاوه بر این، اگر مجبور به مدیریت واحدها هستید، مدیریت 50 واحد واقعاً سخت تر از 10 نیست. اگر خانه‌ها را ورق می‌زنید، همیشه باید زمانی که قیمت‌های فروش بازار در پایین‌ترین حد خود هستند، اقدام به خرید کنید. حتی اگر این بدان معناست که چندین ملک برای کار در یک زمان خواهید داشت، به سرعت متوجه خواهید شد که وقتی بازار خرید به طور قابل توجهی بهبود یابد، این خانه ها سود فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهند آورد.

مجری های تبلیغاتی

یکی از مزایای استفاده از دلال برای خرید ملک به این دلیل است که آنها فقط پس از انجام معامله پول دریافت می کنند. این بدان معناست که آنها علایق شما را در ذهن خواهند داشت، زیرا هر چه ارزش بیشتری کسب کنید، بیشتر به آنها پرداخت می شود. به خاطر داشته باشید که چیزی را می‌خرید تا از آن پول دربیاورید، نه صرفاً برای داشتن آن. وقتی به ساختمان های آپارتمانی نگاه می کنید، به این فکر کنید که مردم چقدر حاضرند این آپارتمان ها را اجاره کنند. شما همچنین می توانید با فروش مجدد تبلیغات ملک خود پس از چند سال درآمد کسب کنید، اما این هدف اصلی املاک تجاری نیست.

تبلیغات و شکایات آن

هنگامی که ساختمان های خود را اجاره می کنید، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مستاجران خود انجام دهید. شما باید به ایده ها و شکایات آنها گوش دهید و شاید آپارتمان ها یا ساختمان های اداری خود را بهبود بخشید. اگر چیزی کار نمی کند، آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید. مستاجران راضی می مانند و اجاره خود را به موقع پرداخت می کنند.

توقف های تبلیغاتی

زمانی که ساختمان های خود را اجاره کردید، کار شما متوقف نمی شود. شما باید مراقب تبلیغات جامعه کوچکی باشید که آن را اجاره می کنید. اطمینان حاصل کنید که محیط امنی است که مردم در آن راضی هستند. اگر مستاجر این محیط امن را تحقیر می کنند، اخراج را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید در املاک تجاری سرمایه گذاری کنید، باید از طریق قرارداد مشارکت یا عملیاتی بدانید که آیا کمبود نقدینگی ناشی از اسپانسر یا سرمایه گذاران یا هر دو است. قبل از اینکه بتوانید روشی را برای اصلاح مشکل دنبال کنید، باید منبع کمبود نقدینگی را بدانید.

 

اگر با شرکت وارد املاک و مستغلات میشوید وام بدون رجوع بگیرید. این بدان معناست که در صورت پایان شراکت، شریک می تواند از تعهدات خود رها شود. و اگر معلوم شود که ملک یک سرمایه گذاری بد است، شما به عنوان یک فرد به وام مرتبط نخواهید شد.

تبلیغات و امرار معاش

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید. هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب تبلیغات توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

 

هنگام فروش شما

املاک و مستغلات تجاری شما باید برای تبلیغ مناسب پتانسیل درآمد آن وقت بگذارید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر میگیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغات املاک تجاری شما به مخاطبان محلی و غیر محلی برسد. بسیاری از مردم تصور می کنند که فقط مردم محلی علاقه مند به خرید ملک در منطقه هستند. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که اگر قیمت مناسب باشد، ملک را خارج از منطقه محلی خود خریداری می کنند.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3/

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

یک شرکت رسانه ای دیجیتال و تماشایی که به دلیل علائم منحصر به فرد خود در مقاصد نمادین در سراسر ایالات متحده شناخته شده است، اخیراً اعلام کرد که بیلبورد برجسته تونل لینکلن را از فرمت ثابت به دیجیتال تبدیل کرده است. تقریباً اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فشم سه سال پس از اعلام انتخاب نرم‌افزار ساینیج دیجیتال توسط شبکه برای، نمایشگری بزرگتر از یک زمین فوتبال در لاس وگاس استریپ، ما بازگشته‌ایم تا با صاحب رسانه در مورد با قدرت صحبت کنیم. مایکل کالکین، مدیر فروش، بازاریابی و تحقیقات در شبکه شهرهای برندسازی شده، در مورد این نمایشگر می‌گوید.

صنعت تبلیغاتی در گذر زمان

مایکل: روند صنعت در سال‌های اخیر تبدیل علائم ثابت به دیجیتال برای داشتن نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی بوده است. در شبکه شهرهای برند، ما در رسانه های نمادین در مقاصد نمادین تخصص داریم. با توجه به اینکه تونل لینکلن تنها گذرگاه اصلی رودخانه ای است که میدتاون منهتن را به نیوجرسی متصل میکند، تونل دیدنی لینکلن ما کاندیدای ایده آل برای ارتقای دیجیتالی بود. این تبدیل به مدت دو سال برنامه ریزی شده بود، اما سوئیچ واقعی به سرعت انجام شد، در مجموع شصت روز، که شامل دو هفته از زمان نصب تخته های تا عملیاتی شدن کامل می شود.

چشم انداز تبلیغات دیجیتال

چشم انداز دیجیتال یک چشم انداز سریع است و نرم افزار مجری تبلیغات محیطی فشم به ما اجازه می دهد تا در برابر نیازهای شرکای تبلیغاتی خود انعطاف پذیر و زیرک باشیم. از قسمت‌های روز گرفته تا خلاقیت‌های فعال و پویا تا به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی سریع، با نرم‌افزار که به‌عنوان مرکز فرماندهی جدیدترین نماد دیدنی ما، عمل می‌کند، بسیار راحت است.

اطلاعات بیشتر در مورد لینکلن تونل دیجیتال را می توانید در اینجا بیابید.

سریال های سریال آنها در حال حرکت هستند و ما جایی برای پیدا کردن آنها پیدا کردیم.» - پری کرک

من پری کرک، رئیس شرکت گلاس مدیا را در یک بعد از ظهر گرم ماه نوامبر در منهتن ملاقات کردم. بحث ما در محیطی آرام و مساعد برای تأمل صادقانه و پاسخ های صادقانه انجام شد - یک سالن ناخن.

همانطور که نگاهی به نمایشگر که به طور برجسته در کنار صندلی های بالشتکی ما قرار داشت انداختیم، پری در مورد تجربه خود در صنعت مد نیویورک پس از اتمام مدرک در بازاریابی و مدیریت پارچه صحبت کرد.

توسعه برند و بازاریابی

او کار خود را در مد آغاز کرد و پس از تجربه با هفته مد "هفتم در ششم" و شرکت کاتن، توسط استخدام شد تا حساب های خود را ارائه دهد. پری در در نقش های خلاقانه و مدیریت حساب، ارائه بازاریابی، تبلیغات و توسعه برند کار می کرد. در سال 1999، او به بوستون نقل مکان کرد و مسئولیت مدیریت یک دفتر ماهواره ای برای یک شرکت بازاریابی چریکی را بر عهده گرفت. پس از دو سال ایجاد و تأسیس یک دفتر موفق، او به اپل بزرگ محبوب تبلیغات خود بازگشت.

شکل گیری پلتفرم های دیجیتال تبلیغاتی

پری متاهل است و با دو دختر در شهر نیویورک زندگی می کند. او دارای مدرک لیسانس بازاریابی است. او و گلاس مدیا با و فعال هستند. پری داوطلبانه در بسیاری از رویدادهای انجمن والدین شرکت می کند و اغلب می توان او را در حال شادی در پارک مرکزی با خانواده و میناکی شایان ستایشش دید.

مونترال، کانادا 25 فوریه 2016. ارائه‌دهنده پلتفرم نرم‌افزار ساینیج دیجیتال با رتبه برتر، همچنان به سرمایه‌گذاری در تیم فروش خود ادامه می‌دهد تا موقعیت پیشرو خود را در صنعت حفظ کند و در عین حال پایگاه مشتری به سرعت در حال رشد را مدیریت تبلیغات کند. معاون فروش در شش سال گذشته، به عنوان معاون ارشد منصوب شده است و مسئول حفظ و کسب حساب های کلیدی خواهد بود. او همچنین تیمی را که به روابط دلخواه اختصاص داده شده است، هدایت خواهد کرد، که عمدتاً بر آمریکای شمالی و جنوبی متمرکز است.

ارزش ویژه تبلیغات

بور اسمیت، رئیس، رئیس و مدیر عامل شرکت تبلیغات می‌گوید: «حساب‌های اصلی کمک زیادی به استاندارد بالای نوآوری و ارزش ویژه برند ما می‌کنند. مجموعه مهارت‌های اسکیپ، حرفه‌ای بودن و قدرت در ایجاد روابط کلیدی در گسترش افق‌های سازمان و ارتقای یکی از ارزش‌های اصلی ما خواهد بود: خدمات باورنکردنی به مشتریان.

اولین ارائه دهنده نرم افزار تبلیغات آنلاین

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتری گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌ حل‌ های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ ترین نیازها تبدیل کرده است. 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b4%d9%85/

 

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

مانند هر روند جدید، آزمایش آب به چند نفر از پذیرندگان اولیه نیاز دارد. با این حال، با توجه به مزایا و پتانسیل تولید درآمد، برنامه‌ریزی در صنعت در آینده قابل پیش‌بینی رایج خواهد بود. در حالی که این مانترا توسط سرمایه گذاران املاک و مستغلات اجاره بیلبورد تبلیغاتی در چمران ابداع شده است، انتخاب یک مکان عالی یکی از مهم ترین بخش های استراتژی موفقیت آمیز علامت دیجیتال است. مهم نیست که محتوای شما چقدر جالب، خلاقانه یا فریبنده است، تنها زمانی کار می کند که شخصی برای دیدن آن حضور داشته باشد.

صفحه نمایش کجا بیشتر برای مخاطب مورد نظر مفید است؟ 

قبل از اینکه برای یافتن مکان های صفحه نمایش شرکت های تبلیغاتی چمران الدورادو حرکت کنید، ابتدا توقف کنید و اهداف شبکه خود را در نظر بگیرید. دقیقاً چه چیزی را می خواهید انجام دهید؟ آیا شبکه شما برای به حداکثر رساندن درآمد تبلیغات طراحی شده است؟ آیا منظور سرگرمی و اطلاع رسانی است؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

در حالی که یک مکان ممکن است برای یک شبکه ساینیج دیجیتال شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد عالی باشد، ممکن است برای دیگری کاملا اشتباه باشد. در نظر گرفتن اهداف خود در هنگام شکل دادن به استراتژی موقعیت مکانی به شما کمک می کند روی صفحه نمایش هایی تمرکز کنید که مناسب شبکه شما هستند.

 

به مخاطب مناسب برسید

یک مکان ایده آل برای صفحه نمایش مکانی است که هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت، میزان مناسبی از قرار گرفتن در معرض مخاطبان هدف شما را فراهم کند. به دنبال مناطق پرترافیک باشید تا دسترسی را به حداکثر برسانید، اما حتماً مخاطب مورد نظر را در نظر بگیرید. آیا موقعیت مکانی با جمعیت مورد نظر شما مطابقت دارد؟

برای تعریف مخاطب، مالکان ساختمان/زمین معمولاً معیارهای مخاطب را بر اساس مشتریان خود دارند. شرکت‌های تحقیقاتی مانند نیز با جمع‌آوری داده‌ها از تلفن‌های همراه و خودروها برای تعیین دقیق مخاطبان یک مکان خاص، بینش بیشتری ارائه می‌دهند.

هنگامی که جزئیات بیشتری در مورد مخاطبان بدست آورید، بینش بهتری خواهید داشت که آیا آنها علاقه مند به مشاهده محتوای شبکه شما هستند یا خیر. برای مثال، یک شبکه مبتنی بر آگهی که تبلیغ‌کنندگان آن علاقه مند به دسترسی به زنان هستند، ممکن است صفحه‌ای را در انتخاب کنند.

 

در زمان مناسب

حتی خلاق‌ترین و هیجان‌انگیزترین کمپین هم اگر کسی برای دیدن آن نباشد موفق نخواهد شد. هنگام انتخاب مکان، از خود بپرسید که آیا افراد واقعاً در نزدیکی صفحه توقف خواهند داشت و اگر چنین است، چه مدت آنجا خواهند بود؟

برای تعیین این موضوع، در مورد میانگین زمانی که مردم در آن منطقه می گذرانند پرس و جو کنید. این به عنوان زمان ماندگاری شناخته می شود و می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شبکه شما داشته باشد.

به عنوان مثال، یک منطقه ممکن است ترافیک بالایی داشته باشد، اما اگر همه با عجله از آنجا عبور کنند، احتمالاً زمانی برای مشاهده صفحه نمایش شما ندارند، همانطور که در ایستگاه مترو در ساعات شلوغی اتفاق می افتد. از طرف دیگر، زمان ماندن بیش از حد امکان پذیر است. یک شبکه صرفاً مبتنی بر تبلیغات در مناطقی با زمان اقامت طولانی، مانند دروازه سوار شدن به فرودگاه، موفقیت کمتری خواهد داشت، زیرا بینندگان ممکن است از دیدن آگهی پشت سر هم از آگهی پس از تبلیغات خسته شوند.

برای یافتن منطقه ای که زمان مناسبی برای اقامت در شبکه شما دارد، نوع محتوایی را که نمایش می دهند در نظر بگیرید. شبکه‌های مبتنی بر اطلاعات و سرگرمی از زمان ماندگاری طولانی‌تری بهره می‌برند، در حالی که شبکه‌های مبتنی بر آگهی تبلیغات می‌توانند با زمان ماندگاری کمتر از 30 ثانیه موفق شوند.

 

هنگام ادغام با یک مهم است که اطمینان حاصل شود که موجودی می تواند نشان دهنده دسترسی واقعی هر صفحه باشد. بدون این ویژگی اساسی، صاحبان رسانه ها مجبورند موجودی خود را به صورت یک به یک به فروش برسانند که این امر به شدت رسانه را کم ارزش می کند. فقط تصور کنید اگر یک تبلیغ نمایش داده شده در میدان تایمز برای یک نمایش قیمت گذاری شود…

بنابراین، مهم است که یک انتخاب کنید که پیچیدگی‌های را درک کند و ابزارهایی برای ادغام موجودی در پلتفرم خود داشته باشد. نکته دیگر - و تقریباً مهم‌تر -، اپراتورهای شبکه باید مطمئن شوند که SSP انتخاب شده مایل است و می‌تواند مزایای را به خریداران رسانه منتقل کند.

در واقع، تنها 39 درصد از خریداران رسانه می‌دانند چه را می‌توان به صورت برنامه‌ریزی خریداری کرد. برای تغییر این آمار کار می کنند، همان هایی هستند که باید با آنها کار کند.

 

می تواند اندازه گیری مخاطبان دیجیتالی خارج از خانه را انجام دهد

مخاطبان آنلاین معمولاً از طریق کوکی مرورگر ردیابی می شوند. هنگامی که یک تبلیغ در مرورگر شخصی نمایش داده می شود، یک نمایش ردیابی می شود. با این حال، با توجه به گستره وسیع نماها را نمی توان به صورت فردی ردیابی کرد. در عوض، اندازه‌گیری‌های مخاطب بر اساس کل و میانگین ردیابی می‌شوند

از آنجایی که خریداران رسانه همیشه با این اشکال داده های مخاطب آشنا نیستند، صنعت باید داده های شخص اول و ثالث را برای پر کردن شکاف جمع آوری کند. صاحبان رسانه می توانند مکان صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل کنند و از ابزار اندازه گیری مخاطب برای تعیین مخاطب هر صفحه در یک زمان معین استفاده کنند.

داده‌های دقیق مخاطبان برای مطابقت با نیازهای هدف هر یک از خریداران رسانه و تضمین یک کمپین برنامه‌ای موفق بسیار مهم است. هنگام شروع کار با مهم است که اطمینان حاصل شود که اندازه گیری مخاطبان به گونه ای نمایش داده می شود که هم صاحبان رسانه و هم خریداران بتوانند آن را درک کنند.

با داده های بیشتر در دسترس، احتمالاً بازگشت سرمایه قوی تری دیده می شود، زیرا خریداران رسانه می توانند مخاطبان خود را هدف قرار دهند. با نتایج بهتر، تقاضای بیشتر می‌شود که در نهایت باعث افزایش برای کل صنعت می‌شود.

 

مناسب با جریان های کاری دیجیتالی خارج از خانه است

هنگام ادغام با یک برای شبکه ها باید در نظر بگیرند که آیا جریان های کاری تبلیغات فعلی می توانند به طور یکپارچه یکپارچه شوند یا خیر.

به صورت آنلاین، مرورگرها همه بازپخش را انجام می دهند اما در پخش اغلب پیچیده تر است. قابلیت های پخش کننده مانند پشتیبانی صوتی باید در نظر گرفته شود. هر کمپین همچنین باید با مقررات محلی علامت دیجیتال مطابقت داشته باشد. بنابراین، هر آگهی باید از طریق فرآیند تأیید محتوای فعلی ادامه یابد.

بدون در نظر گرفتن این مسائل، خرید برنامه‌ای ممکن است در فرآیند فروش شبکه تداخل ایجاد کند. با این حال، با یک سیستم به درستی تراز شده، از تضادهای زمان‌بندی اجتناب می‌شود و معاملات مستقیم و برنامه‌ای می‌توانند یکپارچه برای به حداکثر رساندن درآمد کار کنند.

 

مسابقه را تا انتهای مناقصه بلادرنگ نشان می دهد

زمانی که پیشنهاد قیمت بلادرنگ برای اولین بار برای خرید رسانه ها معرفی تبلیغات شد، این نگرانی وجود داشت که یک مسابقه به سمت پایین برای آغاز شود. در ابتدا، قیمت‌گذاری کف برای میانجی‌گری وضعیت تنظیم شده، اما چیزی که واقعاً را بهبود بخشید، کمبود موجودی برتر بود. اگرچه هزاران هزار جایگاه تبلیغاتی موجود است، اما تنها درصد کمی از آن می تواند نتایجی را که خریداران رسانه به دنبال آن هستند ارائه دهد. هنگامی که صنعت برای اولین بار شروع به استفاده از ایده برنامه‌ریزی کرد، بسیاری نگران بودند که بر ارزش موجودی آنها تاثیر منفی بگذارد.

خوشبختانه با کیفیت مرتبط با می توان به این موضوع رسیدگی کرد. با توجه به پیچیدگی و هزینه های بالای مربوط به نصب نمایشگرهای بزرگ، آنها معمولاً فقط در مناطق پرتصادف و/یا پر رفت و آمد مستقر می شوند.

علاوه بر این، تبلیغات با فرمت بزرگ نتایج عالی ارائه می دهند. یک مطالعه نشان داد که 63٪ از مردم می گویند توجه آنها را جلب می کند، در حالی که مطالعه دیگری 8 درصد افزایش را نشان می دهد.

فراخوانی برای در مقایسه با سایر فرمت های دیجیتال و سنتی. برای بهره مندی از برنامه نویسی، اپراتورهای شبکه باید با یک کار کنند که تاثیر و ارزش را درک کند. به این ترتیب، نیازی به نگرانی در مورد کم نخواهد بود.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%86%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

تعطیلات زمان پر هیجانی برای خریداران است. با وجود مردم برای خوشحال کردن و هدایایی برای خرید، خریداران زیادی برای به دست آوردن همه چیزهایی که در این فصل از سال نیاز دارند، سوار می شوند. در واقع، مصرف کننده متوسط ​​قصد دارد برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اقدسیه در این فصل تعطیلات، 15 هدیه بخرد. برای سهولت این زمان برای خریداران و رقابت با خرید آنلاین، مراکز خرید باید یک تجربه خرید هیجان انگیز و بدون دردسر را ارائه دهند.

چیدمان یک مرکز خرید با تابلوهای دیجیتال و تبلیغات در اقدسیه می‌تواند خریداران را در این فصل تعطیلات وارد فروشگاه‌ها کند. ناگفته نماند، این فرصتی برای مراکز خرید است تا با همکاری با برندها برای نمایش تبلیغات جالب و ترویج فروش فصلی، درآمد بیشتری کسب کنند.

وبلاگ خرده فروشی

حتی بابانوئل هم به کمی الهام از هدیه نیاز دارد. همه ما آنجا بوده‌ایم – لحظه آخری برای خرید تعطیلات بدون هیچ ایده‌ای برای خانواده یا دوستان خود چه چیزی تهیه کنید. یک تبلیغ به موقع می تواند الهام بخش شما باشد و شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد تا هدیه مناسبی برای عزیزانتان پیدا کنید. فصل تعطیلات فرصتی ایده‌آل برای برندهاست تا آخرین محصولات و معاملات خود را به نمایش بگذارند، و چه مکانی بهتر از مرکز خرید برای تبلیغات؟ مردم در خلق و خوی خرید هستند و از پیام‌های برند استقبال می‌کنند و احتمالاً محصولی را خریداری می‌کنند.

مراکز خرید در هنگام استفاده از صفحه نمایش های دیجیتال در مقایسه با پوسترهای ثابت، به خصوص در فصل تعطیلات، فرصت های تبلیغاتی و برندسازی بیشتری دارند. دیجیتال ساینیج با قابلیت به روز رسانی سریع ویدئو و تصاویر این امکان را به شما می دهد تا انواع تبلیغات خلاقانه و آموزنده را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، فهرست‌هایی مانند «ده هدیه برتر برای خرید» یا تبلیغ محصولات تعطیلات نسخه محدود راهی عالی برای نمایش اقلام مختلف برای خرید در مرکز خرید است.

وقتی شما راهیابی دیجیتالی دارید چه کسی به رودلف نیاز دارد؟

مزایای راهیابی فقط به همین جا ختم نمی شود. مراکز خرید همیشه از دانستن اینکه چه فروشگاه هایی بیشتر جستجو و بازدید می شوند سود می برند. اگر فروشگاهی را نمی توان به راحتی پیدا کرد، راهیابی دیجیتالی می تواند به صاحبان مراکز خرید و خرده فروشان کمک کند تا استراتژی ای برای دیده شدن بیشتر مغازه ها بسازند.

یک خرید شاد و لذت بخش داشته باشید

با ساعات طولانی تر بازار، خریداران هیجان زده و هوای سرد، می توانید انتظار داشته باشید که مصرف کنندگان تبلیغات بیش از حد معمول در مراکز خرید شما بمانند. بنابراین، نمایشگرهای دیجیتال نه تنها باید به خریداران اطلاع دهند، بلکه آنها را سرگرم کنند. نمایش محتوای جالب و جذاب بر روی صفحه نمایش شما می تواند به تجربه خرید اضافه کند. ناگفته نماند که اطلاعاتی وجود دارد که خریداران شما می خواهند ببینند - 64٪ مایلند رویدادهای اجتماعی مانند نمایشگاه های صنایع دستی تعطیلات، رویدادهای خیریه و البته بازدید سالانه بابانوئل از مرکز خرید را ببینند.

نمایشگرهای دیجیتال در مناطقی با زمان انتظار زیاد مانند فودکورت یا مناطق استراحت رشد می کنند. با افرادی که به تلفن های هوشمند خود متصل هستند، رسانه های اجتماعی و ادغام تلفن همراه به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و در عین حال آنها را تشویق به تعامل با فضای شما می کند.

همه ما احساس قدم زدن در یک ساختمان بزرگ و نداشتن ایده ای برای رفتن به آن را می دانیم. پرسه زدن در راهروها، دور زدن اشتباه یا تلاش برای یافتن کسی که راه را به شما نشان دهد می تواند یک کابوس مطلق باشد.

خوشبختانه، این افراد را از کاوش در مکان‌های جدید باز نمی‌دارد. در واقع، مردم 70 درصد از زمان خود را خارج از خانه می گذرانند. برای هیجان‌انگیزتر کردن سفر، تابلوهای راه‌یابی دیجیتالی راهی است که باید طی کنید.

صفحه نمایش شما بهتر، تجارت شما بهتر است

برخلاف استاتیک، دیجیتال به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا داده‌های مربوط تبلیغات به رفتار کاربر را بر اساس جستجوها و کلیک‌ها جمع‌آوری کنند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا اثربخشی فهرست دیجیتال خود را بررسی، نظارت و تجزیه و تحلیل کنند.

مکان‌هایی با ترافیک زیاد می‌توانند از دانستن اینکه چه فروشگاه‌ها و خدماتی بیشتر جستجو می‌شوند، سود ببرند و به ایجاد استراتژی‌هایی برای دیده شدن بیشتر و یافتن آسان‌تر مغازه‌ها کمک کنند. اطلاعات به‌دست‌آمده از تجزیه و تحلیل‌ها می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا بفهمند چه محتوایی کار می‌کند و چه چیزی مفید نیست.

 

داده‌های کاربر می‌تواند به کسب‌وکارهایی مانند مراکز خرید، فرودگاه‌ها و موزه‌ها کمک کند تا رشد کنند و خدمات خود را بهبود بخشند. از حجم جستجو می توان برای تعیین اینکه کدام فروشگاه های جدید یا خدمات اضافه شده برای مشتریان جالب تر هستند استفاده کرد.

راه یابی دیجیتالی

و در حالی که تابلوهای دیجیتال راه یاب راهی عالی برای افزایش رضایت مشتری است، ابزار مفیدی برای ارتباطات داخلی نیز می باشد. جروم هرارد، شریک موسس Via Direct، یک رهبر جهانی در راه‌حل‌های راه‌یابی دیجیتال، توضیح داد: «مدیران ساختمان و پرسنل منابع انسانی می‌توانند از کیوسک‌ها و داده‌های بی‌درنگ برای بهبود محیط کار استفاده کنند. با توجه به محبوبیت اخیر در شرایط کاری منعطف، به اشتراک گذاری میز کار و فضاهای کار مشترک، وجود یک سیستم دیجیتال برای آگاه نگه داشتن همه ضروری است.

 

به روز رسانی محتوا در پرواز

نقشه های چاپ شده تبلیغات و علائم ثابت می توانند به سرعت منسوخ شوند، زیرا دفاتر سازماندهی مجدد می شوند، نمایشگاه ها تغییر می کنند و مغازه ها به طور منظم تغییر مکان می دهند. راه‌حل‌های دیجیتالی راه‌یابی، این تغییرات را آسان می‌کند. با قابلیت به روز رسانی نقشه ها و دایرکتوری ها در عرض چند دقیقه، نقشه ها بدون نیاز به صرف صدها، بلکه هزاران هزینه برای چاپ و نصب پوسترهای ثابت، به روز نگه داشته می شوند.

صفحه‌نمایش‌های دیجیتال همچنین دارای قابلیت اضافه شده برای نمایش محتوای غیر راه‌یابی هستند. هنگامی که هیچ کس به طور فعال به دنبال مسیرها نیست، صفحه نمایش می تواند آب و هوای فعلی، برنامه رویدادها، اخبار محلی و سایر مطالب جالب را نمایش دهد. مکان ها همچنین می توانند با نمایش تبلیغات روی صفحه درآمد بیشتری کسب کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%b3%db%8c%d9%87/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

ما در حال حاضر 13 سال است که در نمایشگاه مجری تبلیغات محیطی ورامین داریم اما امسال کار کمی متفاوت انجام دادیم. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، ما فقط در سالن کنفرانس حضور نداشتیم، ما جلو و مرکز در لاس وگاس استریپ بودیم. ما تبلیغی را در قرار دادیم: خرید، فروش و تحویل کامل از طریق خرید خودکار برنامه‌ریزی شده است. و در حالی که این ضرب المثل کاملاً اینطور نیست، برای ما، همه چیز در وگاس بزرگتر است.

کمپین ما را رزرو کنید

ما مدت‌هاست که مزایای دیجیتال برنامه‌ ریزی خارج از خانه را تبلیغ می‌کنیم: چقدر آسان است برای خریداران رسانه‌ها کمپین خود را رزرو کنند، چگونه توانایی‌های هدف‌گیری انعطاف‌پذیر تاثیر کمپین را افزایش می‌دهند، چگونه محرک‌ها بودجه کمپین را بهتر توزیع می‌کنند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ورامین تصمیم گرفتیم پولمان را بگذاریم و خودمان را جای خریداران بگذاریم. در اینجا برنامه‌ریزی، خرید و ارائه کمپین دیجیتالی برنامه‌ ریزی شده ما در خارج از خانه آمده است.

کشف تبلیغات

هنگام برنامه ریزی یک کمپین دیجیتالی در شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد خارج از خانه، اولین قدم این است که اهداف خود را فهرست کنید. می خواهید کمپین شما به چه چیزی برسد؟ چگونه؟ چه زمانی؟ مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از مکان های مورد علاقه، مخاطبان هدف، تاریخ کمپین، تاثیری که می خواهید کمپین شما داشته باشد و بودجه کمپین شما. در مورد ما، ما می خواستیم کمپین خود را در هفته در لاس وگاس اجرا کنیم. و ما می خواستیم تاثیر زیادی بگذاریم!

برنامه ریزی

بر اساس اهداف تعیین شده در اکتشاف، زمان آن است که شروع به انتخاب صفحاتی کنید که می خواهید در آنها پیشنهاد بدهید. این کار را می توان با کار مستقیم با ناشر رسانه انجام داد، جایی که آنها بسته های سفارشی را برای شما در تنظیم می کنند، یا از طریق بسته های موجود که قبلاً در ایجاد شده اند.

برخلاف خریدهای سنتی رسانه آنلاین، که موجودی بر اساس یک رویداد کاربر تبلیغات مانند بارگذاری یک صفحه وب ایجاد می‌شود، عرضه می‌تواند کمیاب‌تر باشد. برای مثال، ساعات کار یک مکان می‌تواند روی زمانی که صفحه نمایش در دسترس است تأثیر بگذارد. مهم است که قبل از نهایی کردن معامله، مشخصات هر صفحه نمایش و مکان را بدانید.

با هدف ما برای انجام کاری بزرگ، هارمون کرنر انتخاب واضحی بود.

از آنجایی که می‌خواستیم تنها یک صفحه نمایش بخریم، برنامه‌ریزی کاملاً مستقیم بود. با این حال، هنگام برنامه ریزی برای خریدهای دیگر، که در آن هزاران صفحه نمایش با اهداف شما مطابقت دارند، حتماً با بررسی کنید تا از مشخصات صفحه ها و مکان های برگزاری مطلع شوید تا بفهمید تبلیغ شما چه زمانی و در کجا پخش می شود.

چگونه تبلیغ را ایجاد کردیم

در حالی که ملاحظاتی مشابه تبلیغات دیجیتالی وجود دارد که ما به ایجاد آن برای کمپین آنلاین و دیجیتالی خارج از خانه خود عادت کرده ایم، مانند وضوح و نسبت صفحه نمایش، محتوای تبلیغات و طراحی، یک تبلیغ آنلاین 300 پیکسلی چندان زیاد نیست. به یک صفحه نمایش غول پیکر 8K. برای اطمینان از اینکه کمپین تبلیغات ما همان طور که تصور می کردیم روشن و جسورانه از آب در می آید، با دیجیتا همکاری کردیم.

آژانس خلاقیت تخصصی خارج از خانه، وودو.

ایجاد محتوای این کمپین پیشگامانه بسیار تبلیغات خوشحال کننده بود. مقیاس بزرگ صفحه نمایش کاملاً با جاه‌طلبی‌های برنامه‌ریزی مطابقت داشت و بوم بهینه لاس وگاس را برای ایجاد خلاقیت متقاعدکننده و جلب توجه برای هدف قرار دادن مخاطبان فراهم می‌کرد. ما بسیار مفتخریم که بخشی از آن مرحله در تکامل فنی آنها بوده ایم.

 

دیدن تبلیغ ما در چنین صفحه نمایش بزرگی برای ما در امسال یکی از نکات برجسته بود. ما از عملکرد کمپین خرسندیم و مشتاقانه منتظر ماجراجویی خرید برنامه‌ای بعدی خود هستیم.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

یکپارچه‌سازی جدید به برندها و آژانس‌ها امکان دسترسی به شبکه جهانی ناشران با اتوماسیون پیشرفته و برنامه‌ریزی کمپین مبتنی بر داده را می‌دهد. همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا رسانه را تا جایی که می‌تواند بزرگ و جسورانه جلوه دهیم. اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل برای کمک به ما در انجام این کار، یک متخصص با تجربه را به فهرست خود اضافه کرده‌ایم: آدام گرین. آدام پس از گذراندن 8 سال گذشته در مدیریت روابط با رسانه های بزرگ و آژانس های خلاق در کانادا، به عنوان معاون ارشد و مدیر کل به ما می پیوندد.

چه چیزی شما را به سمت برنامه جذب کرد؟

عوامل زیادی وجود دارد که من را جذب کرده است، اما اصلی ترین آژانس تبلیغاتی آراد متخصص تبلیغات محیطی پتانسیل افزایش  ارتباط رسانه از طریق داده ها و فرآیند تراکنش خودکار بود. من اعتقاد راسخ دارم که تبلیغ مناسبی که در لحظه مناسب برای افراد مناسب هدف گذاری شده است، می تواند تجربه تبلیغاتی مرتبط تر و لذت بخشی را برای کاربر ارائه دهد، به این معنی که نتایج بهتری برای تبلیغ کنندگان و پول بیشتر برای ناشران به ارمغان بیاورد.

 

چه چیزی شما را به جلب کرد؟

در نهایت این مردم بودند که مرا به اینجا کشاندند. از کار با یک تیم ستاره‌ دار و خلاصه ایی از انواع پرکاربردترین انواع بازاریابی چگونه است و وقتی با تیم نشستم، احساس کردم که در خانه هستم. آنها اصولگرا، باهوش و باهوش هستند. دیگر چه میخواهید؟ کار من این خواهد بود که برنامه نویسی را از یک کنجکاوی به یک روش اصلی تراکنش برای بسازم. مدتی طول می کشد و چالش های بیشماری وجود خواهد داشت، اما من مطمئن هستم که اگر بتوانیم نشان دهیم که برنامه نویسی می تواند تجربه تبلیغات بهتری را برای کاربران، سود بیشتر برای ناشران و نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان ارائه دهد، آنگاه به استاندارد تبدیل خواهد شد.

 

امیدوارید چه آموخته‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را از تجربه برنامه‌ریزی گذشته خود به صنعت بیاورید؟

تعداد زیادی وجود دارد، اما یکی از بزرگ‌ترین آنها این است که ما می‌توانیم برنامه‌نویسی را برای تمام پتانسیل آن به‌جای اینکه کانالی برای تأثیرگذاری ارزان‌قیمت، همانطور که در ابتدا در دیجیتال اتفاق افتاد، تبدیل کنیم، از دروازه استفاده کنیم. این یک روند واقعاً مخرب برای همه افراد درگیر (ناشران، شرکت‌های برنامه‌نویس، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان و حتی کاربران) بود. این یک مصنوع ضروری برای خرید برنامه‌ای نبود، بلکه نتیجه تصمیماتی بود که همه ما در مورد انتخاب موجودی، مدیریت بازده و استراتژی خرید گرفتیم. من مطمئن هستم که این بار می توان از این اشتباهات جلوگیری کرد یا به حداقل رساند.

 

روندهای که بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده هستید چیست؟

چیزهای زیادی وجود دارد، اما در درجه اول توانایی ارائه تجربیات تبلیغاتی لذت بخش تر از طریق مواردی مانند ویدئو، آگاهی از موقعیت و تعامل با کاربر است. بعد از آن می گویم اندازه گیری. این سکسی نیست، اما آن تجربیات لذت بخش و اقتصاد کل تلاش را هدایت می کند.

 

به دنبال چه چالش هایی با برنامه ای هستید؟

یکی از چالش های اصلی، ادغام کامل تر با طرف خرید خواهد بود. یک پلتفرم عالی ایجاد کرده است، اما تا زمانی که نتوانیم تقاضای جهانی را به ناشران ارائه دهیم، این یک کنجکاوی خواهد بود. به شرطی که به عنوان یک پیگیری ارزشمند ببینند، من انتظار دارم که اینرسی سازمانی سخت ترین چالش باشد، زیرا تعریف نادرست است، شامل تغییر فرآیندها، سیاست ها، معیارها و ذهن افراد است و این می تواند بسیار سخت تر از ایجاد یک ویژگی یا قطعه فناوری جدید باشد. ... تعیین استانداردهای اندازه گیری نیز سخت خواهد بود، اما اگر بخواهیم رسانه را به جلو نگه داریم، ضروری است.

 

برای تشویق بیشتر خریداران رسانه ای به افزودن به کمپین های برنامه ای خود چه باید کرد؟

من فکر می‌کنم ما به یک داستان اندازه‌گیری واضح، تجربیات تبلیغاتی عالی و پتانسیل تیم‌های رسانه‌ای برای انجام کارهایی نیاز داریم که هیچ‌کس قبلاً انجام نداده است تا مخاطبان را خوشحال کند. اگر بتوانیم آن را به عنوان یک شرکت و به عنوان یک صنعت انجام دهیم، باید شاهد اجرای در برنامه های بیشتری باشیم. ما از حضور آدام در هیئت مدیره هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم چگونه اشتیاق و تجربیات گذشته او در کنار هم قرار می‌گیرند تا به ما کمک کنند تا برنامه‌ریزی شده را در سراسر جهان رشد دهیم.

به حوزه وبلاگ بازاریابی توجه کنید و احتمالاً کمی در مورد رسانه های دیجیتال خارج از خانه یا رسانه های خواهید شنید. این یکی از داغ ترین گرایش ها در بازاریابی و یکی از بهترین رسانه ها برای جلب توجه مخاطبان نامیده می شود. با این حال، اگر اهل صنعت نیستید، ممکن است کنجکاو باشید که واقعاً چیست.

 

یک چرخش مدرن راحت بر روی یک ایده قدیمی

رسانه دیجیتال خارج از خانه یا رسانه به رسانه های دیجیتالی اطلاق می شود که در محیط های قابل دسترسی برای عموم ظاهر می شوند. این شامل بیلبوردهای دیجیتالی و تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز، و همچنین شبکه های صفحه نمایش موجود در مشاغلی مانند مراکز خرید و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است.

 

یک دسته گسترده است، بنابراین تقریباً در همه جا می توانید آن را پیدا کنید. به نزدیک‌ترین منطقه تجاری بروید و احتمالاً بیلبوردهای دیجیتال بزرگ، تابلوهای دیجیتال کوچک و حتی صفحه‌های تلویزیون کوچکی را خواهید دید که برای ارائه محتوا استفاده می‌شوند. همه اینها نمونه هایی از هستند.

در اینجا چند مکان وجود دارد که اغلب از رسانه استفاده می کنند.

 

  1. مراکز خرید و فروشگاه های خرده فروشی
  2. سینماها و عرصه ها
  3. اتاق های انتظار پزشکی
  4. فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و پناهگاه های اتوبوس
  5. کنار جاده های اصلی
  6. بیلبوردهای بزرگ دیجیتال، نمونه هایی از رسانه در ایستگاه قطار

رسانه های اغلب در مناطق پر ترافیک مانند ایستگاه های قطار یافت می شوند

در عمل، این نمایشگرها بیشتر شبیه تابلوها و تابلوهای ثابتی هستند که قرن هاست وجود داشته اند. با این حال، از آنجایی که نمایشگرهای دیجیتال می توانند تصاویر متحرک و تعامل را فراهم کنند، بسیار انعطاف پذیرتر هستند. حرکت همچنین زمان بسیار آسان تری برای گرفتن چشم دارد، به این معنی که پتانسیل بسیار بیشتری برای تأثیرگذاری دارد.

 

مزایای فناوری بالای رسانه 

برخی از مزایای مهم برای انتخاب رسانه نسبت به اشکال ثابت تبلیغات در فضای باز وجود دارد.

 

کاهش هزینه های مدیریتی

بیلبوردهای سنتی برای هر آگهی جدید هزینه چاپ و نصب را متحمل می شوند. نمایش محتوای تازه بر روی بیلبوردهای دیجیتال می تواند به صورت خودکار و در چند ثانیه انجام شود. هزینه های اولیه بیشتری برای راه اندازی یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد، اما این سرمایه گذاری است که بیشتر از آن برای خود هزینه می کند.

 

محتوای متنوع تر

دیجیتال همچنین امکان نمایش تعدادی از محتواهای مختلف را فراهم می کند. با بیلبوردهای معمولی، همان تصویر ثابت برای هفته ها باقی می ماند، در حالی که یک تبلیغ دیجیتال می تواند هر 15 ثانیه تغییر کند. این تنوع روی صفحه، بینندگان را علاقه مند نگه می دارد و از پیام رسانی بیشتر استقبال می کند.

 

افزایش خلاقیت کمپین

هنگامی که با سایر فناوری‌ها برای تولید محتوای پویا ترکیب می‌شود، حتی چشمگیرتر است. یک صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره را جفت کنید و می توانید محتوا را با جمعیت شناسی تماشاگران مطابقت دهید. داده های آب و هوا را ادغام کنید و می توانید کمپین هایی ایجاد کنید که بسته به هوای آفتابی یا بارانی، محتوا را تغییر می دهند. فرصت بی‌پایانی برای خلاقیت، زمینه و ارتباط زمانی وجود دارد که تبلیغات با سنسورها و نرم‌افزارهای دیگر جفت شود، که بسیاری از آنها با نمایشگرهای ثابت امکان‌پذیر نیستند.



گزارش پخش دقیق

مشابه تبلیغات آنلاین، نرم افزار مورد استفاده برای اجرای نمایشگرهای تبلیغات نیز می تواند گزارش های مفیدی تولید کند. این چیزی است که هم برای بازاریابان و هم برای اپراتورهای شبکه بسیار ارزشمند است. اثبات پخش محتوا، گزارش‌های زمان‌بندی و گزارش‌های رویداد، همگی به طرف‌های ذیربط این امکان را می‌دهند که اطمینان حاصل کنند که محتوای تبلیغات در زمانی که قرار است ارائه می‌شود و به هر مشکلی به سرعت پاسخ دهند.

 

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی پیشرو در خارج از خانه برای صاحبان رسانه، و یک پلت فرم خرید تخصصی خارج از خانه ، پلتفرم سمت عرضه را ادغام کرده اند. SSP) با پلتفرم سمت تقاضای بیرونی برای ساده کردن استفاده از منابع داده در زمان واقعی و هدف‌گیری دقیق صفحه نمایش کمپین‌های جهانی برنامه‌ریزی شده یک سرویس بین‌المللی تحویل آنلاین غذا و تحویل غذا، و Kinetic، یک شرکت تابعه که در برنامه‌ریزی و ایجاد کمپین متخصص است، قبلاً از پیشنهاد جدید برای ارائه کمپین‌های برنامه‌ریزی شده استفاده کرده‌اند.

مخاطبان تجاری پژو را با تبلیغات مبتنی بر داده هدف قرار می دهد

برای افزایش آگاهی از محدوده خودروهای تجاری پژو در میان صاحبان مشاغل کوچک تبلیغات و متوسط، از ادغام جدید برای اجرای یک کمپین خودکار برنامه‌ریزی شده در سراسر هلند برای این شرکت استفاده می‌کند. داده‌ها از دوربین‌های کنار جاده‌ای اداره ملی راه استخراج شد تا مشخص شود بیشتر مینی‌ون‌های برای چه زمانی در بزرگراه هستند، و از داده‌ها برای تنظیم کمپین بر این اساس استفاده کرد. این کمپین با مشارکت یک ناشر متخصص در نمایشگرهای بزرگراه‌ها و بخشی از شبکه نمایشگرهای که برای خرید رسانه‌های برنامه‌ای از طریق در دسترس است، اجرا می‌شود.

جزئیات کامل کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

 

وینس بانک، معاون عملیات فروش تبلیغات برنامه‌ریزی شده در گفت: «موفقیت کمپین‌های فدورا و پژو نشان‌ دهنده این است که چگونه یک رویکرد برنامه‌ریزی شده صنعت دیجیتال خارج از خانه را متحول می‌کند. از طریق اتوماسیون، انجام معاملات دیجیتالی فضای تبلیغاتی خارج از خانه ساده‌تر می‌شود و به خریداران و برندها کنترل بیشتری بر هدف و بودجه کمپین خود می‌دهد.»

 

همه کاره ترین پلتفرم خرید برنامه ای خارج از خانه است. خریداران دیجیتال و متخصص در سراسر جهان اکنون از برای ارائه کمپین های بی سابقه به مشتریان خود استفاده می کنند. این پلتفرم با تمرکز صرف بر فضای باز، ایجاد کمپین های برنامه ای پیشرفته را برای دستیابی بهتر به مخاطبان هدف در مکان و زمان مناسب آسان می کند. لحظه های یکپارچه، مانند شرایط آب و هوایی، ترافیک و داده های خروج و رسیدن فرودگاه، نمونه هایی از منابع داده بلادرنگ در دسترس کاربر هستند. یک برنامه افزودنی برای درون برنامه تلفن همراه برای گسترش بیشتر کمپین خارج از خانه در دسترس است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

به عنوان یک امتیاز اضافی، پلتفرم، که ایجاد و ارائه کمپین های برنامه ای را بسیار آسان می کند، نیز در شبکه یکپارچه شده است. این اطمینان بیشتری برای است که با افزایش تقاضا برای برنامه‌نویسی، شبکه آن قادر به پاسخگویی به آن خواهد بود. محرک اصلی فعالیت و درآمد بیلبورد ها در چه مکان هایی قابل نصب هستند در فضای خارج از خانه است، اما لازم نیست برای دریافت داستانی متفاوت به آن دور نگاه کنید. معرفی توسط همه به عنوان اتفاق بزرگ بعدی اعلام نشد، اما یک چیز کنجکاوی بود. خریداران دقیقاً قرار بود با آن چه کنند؟ به لطف آینده نگری شرکت هایی مانند مدیا سیتی است که این دسته به موفقیتی دست یافته است. این شرکت با ایجاد فهرست موجودی خود و نام خود از دارایی های رسانه ای غیرسنتی نمونه ای عالی از ارزشی را که باید در ایجاد مسیر در قالب های رسانه ای نوآورانه داشته باشد، ارائه می دهد.

 

پوسترها، روکش ها و اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا

شرکت مدیا سیتی که در سال 2002 تأسیس شد، تقریباً شرکت های بازاریابی دارای مجوز به طور انحصاری بر روی پوسترهای ثابت در ساختمان‌های اداری متمرکز بود. گسترش، و در نهایت به دست آوردن اکثر دارایی های شرکتی به نام، باعث شد که به پوشش های آسانسور، تسلط بر دیوارها، تبلیغات درهای گردان، اجراهای تخصصی و دارایی های فضای باز متنوع شود.

 

قابل ذکر است که این خرید میراث مهمی را در به ارمغان آورد. برخی از اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا در سال 1999 توسط مدیریت شدند و اکثر آن مکان ها هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند. با گذشت سال‌ها، بخش دیجیتالی تجارت در فضای باز طبیعتا اهمیت بیشتری پیدا کرده است، و سایر دارایی‌های مدیا سیتی پیشنهادات متنوع آن را برای خریداران تکمیل می‌کنند.

 

یک رویکرد غیر سنتی

از همان ابتدا، رویکرد به خارج از خانه، به لطف ارائه دارایی های غیر سنتی که برخلاف سایر شرکت های بود، نسبتاً منحصر به فرد بوده است. این امر گاهی منجر به قطع ارتباط بین پتانسیل یکی از دارایی های شهر مدیا و توانایی تبلیغ کنندگان برای اجرا شده است. برای مثال، در سال 1999، درک زیادی از نحوه استفاده از قابلیت‌های حرکت کامل یک بیلبورد دیجیتالی در فضای باز وجود نداشت.

مدیا سیتی از طریق چشم اندازی از فرصت های منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان با همراه با تمایل تبلیغات به حمایت از خریداران خود در درک مزایای رسانه های تا حدی غیرعادی، شهرت قدیمی خود را برای رسانه های غیر سنتی به نشان افتخار تبدیل کرده است. امروزه، اگر این شرکت فرصتی را ببیند که ابتدا به یک عمودی جدید و جالب بپرد، این کار را انجام می‌دهد و این را کلید کمک به مشتریان خود در ارتباط با مخاطبان به روش‌های جدید و تاثیرگذار می‌داند.

 

به دنبال چیزهای بزرگتر و روشن تر در هستیم

همانطور که فناوری بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر دنیای خارج از خانه را متحول می کند، شهر مدیا تبلیغات می بیند که فضا مشارکتی تر می شود، از نظر اطلاعات غنی تر می شود و بهتر می تواند اقدام فوری مخاطبان را تحریک کند.

 

برای موفقیت در این پویایی، مدیا سیتی قصد دارد به تبدیل مکان‌های اولویت‌دار به دیجیتال، در صورت امکان ادامه دهد، و همچنین سرمایه‌گذاری در یک مشارکت تلفن همراه جدید برای داده‌های عمیق‌تر و ارجاع بهتر. همچنین پیش بینی می کند که در چند سال آینده به تراکنش های برنامه ای اهمیت بیشتری داده شود. شاید مهم‌تر از همه، در بخش‌ای را می‌بیند که، اگرچه در حال تغییر چشمگیر است، اما اینجاست که می‌ماند و هیجان‌زده است که به رهبری آنچه در آینده برای فضا می‌آید کمک کند.

رسانه شهر و تبلیغات

برای اجرای موفقیت آمیز و گسترش یک شبکه دیجیتال خارج از خانه نیاز به نرم افزار قوی در قلب کسب و کار دارد. این پلتفرم باید به راحتی مقیاس پذیر باشد، با تعداد زیادی صفحه نمایش به راحتی توسط تیم های کوچک مدیریت شود، و همچنین باید بتواند با منابع داده خارجی برای تجزیه و تحلیل و استفاده های دیگر یکپارچه شود. در نهایت، پشتیبانی عمیق از تراکنش های برنامه ای مهم است و با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مدیا سیتی برای رفع نیازهای امروز و آینده خود پلتفرم را انتخاب کرده است. با درک تبلیغات نقش رهبری در صنعت، احساس می کند که با پیشبرد اطمینان می دهد که شبکه آن با آخرین ویژگی ها همگام است. از آن بهتر، مقیاس پذیر، توسعه پذیر است و برای تراکنش های برنامه ای آماده است و رسانه سیتی را برای سال های آینده برای موفقیت آماده می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

همچنین اثر وجود قدرت بازاری در سطح مزرعه و خرده فروشی بر شاخص شدت تبلیغات عمومی منفی است. و همکاران (2009 :224) نشان می دهد که تاثیر عمده تبلیغات در شرکتها، شامل حجم فروش و تصویر عمومی بهبود یافته است. نتایج پژوهش مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها نشان دادند نوعی سنخ شناسی چهارگانه برای آموزش شهروندی در اسپانیا وجود دارد. 

انجمن های بازاریابی

انجمن بازاریابی آمریکا متذکر می شود که تبلیغات تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها ابزاری برای بازاریابی، همراه با محصول و بسته بندی آن، قیمت، توزیع و فروش شخصی است. 1. معرفی و شناخت محصول و خدمات به مشتریان و مخاطبین. با استفاده از این نوع تبلیغ برند خود را معرفی کنید. 3) همه امتحاناتم را به خوبی پشت سر گذاشتم، اما ظاهراً این یکی را خراب کردم. 

از جمله هنرمندانی که از این عناصر بصری در کارهای خود به نحو احسن بهره بردهاند میتوان دن فلاوین را نام برد. بلک پینگ و بقیه گرل بند ها هم در سطح خودشون خوبن و بی تی اس هم در سطح خودشون پس بهتره این دوتا رو باهم قاطی کنیم یا به قولی قیمه هارو نریزین تو ماستا ? 18) شما هم فردا می آیید؟ استاد احمد محمدی مدرس و مشاور در زمینه بازاریابی و فروش و مقالات آموزشی آکادمی بازار شما را با راه های کلیدی در کسب و کارتان آشنا می کند.

عنصر جانشین تبلیغات

3) جانشینی بندی: در این نوع جانشینی عنصر جانشین به جای کل بند به کار میرود. اگر تبلیغاتی از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی مغایر با سیاست ممنوعیت واردات و سیاست اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد، بسیار ناپسند است، چون آنها خودشان باید مدافع تولید داخلی باشند و اگر قرار باشد این ذهنیت را برای جامعه ایجاد کنند که برند تولید شده توسط آنها یک برند کره ای است؛ به نظر میرسد ایراد بیشتری بر کار آنها نسبت به دیگر مجموعه ها وارد است و حتما باید با آن برخورد شود. 

نماینده مردم فسا در مجلس تاکید کرد: شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی نیز که از آنها چنین حمایتی صورت گرفته، حتما باید این چارچوب را رعایت کنند و در واقع آنها باید اولین مدافع این سیاستها باشند، چرا که این سیاستها نسبت به آنها موضوعیت پیدا میکند. در فرایند حذف، عنصر محذوف پیشفرضی را مطرح میسازد که به کمک قسمتهای دیگر متن باید آن را یافت. کاربرد انسجامی حذف به این دلیل است که شنونده و خواننده برای درک پیام گوینده و نویسنده و کسب اطلاعات محذوف باید به قسمتهای دیگر متن مراجعه کند. 

بیلبورد به محلی اطلاق می شود که برای نصب آگهی ها و اعلانات می باشد. من هم میخواهم از هرات بروم و آن باغچهای که در بیرون شهر دارم بی صاحب می افتد، زیرا که از بس مردم خانه فروخته اند و رفته اند دیگر مشتری نیست.

مدیریت تبلیغاتی شهر

مجموعۀ این شرایط سبب شده است مدیریت شهر مشهد پیچیده و خاص باشد و یقیناً بدون تعامل سازنده بین شهروندان و نهادهای مسئول شهری، مدیریت آن بسیار مشکل و پرهزینه خواهد بود؛ البته ایجاد این تعامل مستلزم رعایت حقوق و تکالیف شهری از سوی ساکنان مشهد و متولیان شهری است و پیشنیاز اساسی رعایت حقوق و تکالیف شهری، آگاهی داشتن از این حقوق و تکالیف است؛ بنابراین، پژوهش حاضر تبلیغات درصدد بررسی میزان آگاهی شهروندان از حقوق و تکالیف شهری خود و عوامل مرتبط با آن در شهر مشهد است. 

تبلیغات در مراسمات خاص

هنگامی که در نظر داشته باشید در مهمانی یا پیک نیک چه نوشیدنی بخورید، کوکاکولا میخواهد به آنها فکر کنید. به عبارتی دیگر، اگر هستۀ گروه اسمی دارای وابسته، چه به صورت پیشین و چه به صورت پسین باشد، عنصر جانشین شده می تواند جانشین اینگونه وابسته شود. آن را به تو میسپارم تا بعد چه شود». 

حذف را میتوان به صورت «چیزی که ناگفته مانده است» تعریف کرد. قبل از تعریف قرارداد اجاره بیلبورد تبلیغاتی، بهتر است بدانیم منظور از بیلبورد تبلیغاتی چیست؟ به همین منظور فعالیت های بخش تبلیغات محیطی معمولاً با همراهی و همفکری متخصصین گرافیکی، هنری و خلاق انجام میپذیرد تا شرایط لازم تبلیغات برای داشتن بیلبوردهای موفق و اثربخش به طور کامل فراهم شود.

مکان یابی برای تبلیغات

علاوه بر سایز بزرگ موارد مهم دیگری هستند که باید در طراحی بیلبورد به آنها توجه شود. نکته جالب توجه و مهم در طراحی این بیلبورد های سه بعدی این است که علاوه بر عنصر دو بعدیِ تصویری و گرافیکی از المان ۳ بعدی حجم نیز استفاده شده که میتوان به خوبی از آن در جذاب کردن و ترکیباتی کردن تبلیغات استفاده کرد. 1) حذف اسمی: به معنای حذف در طول یک گروه اسمی است.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

این تبلیغات مناسب ترین نوع تبلیغ برای حفظ تجربه کاربری است. معیاری که مدت زمان یک کمپین را مشخص میکند به «اثر فرسودگی» معروف است؛ این اثر به این معناست که مدت زمان تبلیغ به جایی برسد که مخاطبان بعد از آن تبلیغ را نادیده بگیرند و آن تبلیغ دیگر بازدهی و تاثیری نداشته باشد، یا به عبارتی عمر آن به پایان برسد.

تبلیغ های  

به عبارت دیگر شاید در تبلیغاتهای دیگر (تجاری و سیاسی) شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس با محتوای تبلیغات ارتباطی نداشته باشند و هیچ خللی نیز در تبلیغات آنها ایجاد نماید اما در تبلیغات اسلامی مخاطبان با توجه به اعمال و رفتار مبلغین در صدد درونی سازی پیامهای تبلیغی برمی آید.

فن تبلیغات

تبلیغات فن تحت تاثیر قرار دادن عمل انسان از طریق دستکاری در تصورات و باورهای او می باشد، شاید بتوان تبلیغات را در ساده ترین تعریف نوعی اعلان عمومی برشمرد. در دنياي امروز ديگر تبليغات منحصر به تلويزيون نيست و جنبه هاي مختلفي دارد. مجری تبلیغات محیطی در مسیر سالن اجلاس حال در اين تحقيق به بررسي جنبه هاي ديگر و تاثير آنها بر ارزش ويژه برند پرداخته شده است.

 در واقع ، هدف پژوهش حاضر بررسي تاثير آميخته رسانه بر ارزش ويژه برند مي باشد كه براي اين منظور ١٠ فرضيه طراحي گرديد؛ روش پژوهش از نظر هدف كاربردي؛ از نظر ويژگي هاي موضوعي توصيفي؛ از نظر روش گردآوري داده ها پيمايشي و از نظر نحوه گردآوري داده ها جزء تحقيقات ميداني مي باشد، جامعه آماري شامل مشتريان بيمه ايران شهر تهران ميباشد که با توجه به زياد بودن اعضاي جامعه مورد مطالعه از روش نمونه گيري تصادفي ساده استفاده شد که حجم نمونه براساس فرمول کوکران ٣٨٤ نفر بدست آمد و براي جمع آوري اطلاعات از پرسشنامه استفاده گرديد.

تبلیغات منحصر به فرد

در دنیای امروز دیگر تبلیغات منحصر به تلویزیون نیست و جنبه های مختلفی دارد حال در این تحقیق به بررسی جنبه های دیگر و تاثیر آنها بر ارزش ویژه برند پرداخته شده است در واقع، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند می باشد که برای این منظور ١٠ فرضیه طراحی گردید؛ روش پژوهش از نظر هدف کاربردی؛ از نظر ویژگی های موضوعی توصیفی؛ از نظر روش گردآوری داده ها پیمایشی و از نظر نحوه گردآوری داده ها جزء تحقیقات میدانی می باشد.

جامعه آماری شامل مشتریان بیمه ایران شهر تهران میباشد که با توجه به زیاد بودن اعضای جامعه مورد مطالعه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد که حجم نمونه براساس فرمول کوکران ٣٨٤ نفر بدست آمد و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید. حجم ناچیزی از این لیوان را آب در بر گرفته است و در کنار این آب کم نیز نماد خطر دیده میشود. با افزایش جمعیت در دنیای مجازی بستر تبلیغات نیز در ان گسترده تر شد و اکثر کسب و کار ها برای گسترش حرفه خود به تبلیغات در شبکه های اجتماعی روی آوردند. برای طراحی بیلبورد خیابانی بهتر است محصول مورد تبلیغ بر روی بیلبورد به شکل طنز و جذاب به نمایش گذاشته شود.

اطلاعات تبلیغاتی

میگویند. اگر با استفاده از جستجوی درونی نتواند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد، به کسب اطلاعات از منابع بیرونی روی می آورد. میباشد. در سالیان قبل تبلیغات شهری به شکل نقاشی و طراحی روی بوم یا دیوار انجام می گرفت. پنج منبع اصلی کسب اطلاعات که در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند عبارتند از: حافظه (حافظه فرد از جستجوهای گذشته، تجارب فردی و نتایج حاصل از یادگیری با میزان درگیری ذهنی اندک)، منابع شخصی (نظیر دوستان، خانواده، آشنایان و سایرین)، منابع مستقل (سایر گروههای مصرفکنندگان و نهادهای دولتی)، منابع بازاریابی تبلیغات (آگهیهای تبلیغاتی، فروشندگان)، منابع تجربی (بررسی و آزمایش مستقیم محصول توسط مصرف کننده). 

جمعیت شناسی تبلیغات

اگر قرار است این تبلیغات بر سر راه کسانی قرار بگیرد که پیاده هستند و با لطبع فرصت بیشتری برای دقت به پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم استفاده بیشتری از نمادهای نوشتاری بکنیم اما اگر مخاطب ما سوار بر وسیله نقلیه است، بدون شک امکان بیشتری برای جلب توجه او با استفاده از طرح وجود دارد و تکیه بر نشانه های بصری میتواند موفقیت بیشتری را در پی داشته باشد. اگر چه برخی ممکن است از تبلیغات به عنوان “شعار” یاد کنند، اما این دو در واقع تبلیغات دو مفهوم جداگانه هستند که باید از یکدیگر تفکیک شوند. 

تبلیغ های صوتی

صدای راوی به این مسئله می پردازد که چه کسی گویندگی آگهی را بر عهده دارد. فولکس واگن در این کمپین سعی کرد تا ذائقه مشتریان آمریکایی خود که طرفدار ماشینهای بزرگ بودند را تغییر دهد. در راهنمای کامل انواع تبلیغات، برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. 15 درصد از بیلبوردهای تبلیغاتی نشان دهنده مولفه تقاضا و 85 درصد از آنها بیانگر مؤلفه­ ارائه است. تجهیزات نورپردازی و لیزرهای تبلیغاتی که غالبا محصولات وارداتی هستند با برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای این مقاله از تحقیق میدانی در تصاویر بیلبوردهای محیطی تبلیغات اتوبان مدرس تهران و اتوبان تهران - پردیس استفاده شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

همچنین تبلیغات سیاسی روی دو سنخ از افراد تأثیر بیشتری داشته است: 1- افرادی که گرایش سیاسی و اعتقادی محکم دینی دارند‘ اما از آن اطلاع کافی ندارند. نرم افزار Adobe InDesign نرم افزار مخصوص صفحه آرایی مجلات، کتاب ها، روزانه، بیلبورد و بنر میباشد، اما برای طراحی این موارد، آشنایی با این نرم افزار به تنهایی کافی نیست و میبایست به سایر نرم افزارهای قید نشده نیز تسلط داشته باشید تا با ترکیب آنها بتوانید یه طراحی استاندارد و شیک اجرا نمایید. 

مدل انتشار تبلیغات

مدلهای انتشار به مرورِ زمان تکمیل شد و معایب آن تا حدی برطرف شده است؛ اما با اینکه از لحاظ زمانی توجه به مدل انتشار سابقه ای طولانی دارد، از لحاظ محتوایی و توجه به این حوزه، پرسشهای بسیاری بدون جواب مانده اند (ژانگ و وروبیجیک، 2016). یکی از مشکلات موجود در مدلهای انتشار مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه، در نظر گرفتن تاثیرات قیمت و هزینۀ تبلیغات انجام شده در زمانهای مختلف بر انتشار کالا یا خدمات جدید است. این پژوهش نخستین­ اقدامی است تا کمبودهای ادبیات را با ارائه مدرک نظری محور روی عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی برطرف کند؛ امری که مصرف­کنندگان را به داشتن نگرش مطلوب دربارة تبلیغات موبایل تحت تأثیر قرار می­دهد. 3- چگونه عوامل تکنولوژیکی بر قصد رفتاری مصرف کننده تاثیر می­گذارد؟

خودکارآمدی تبلیغات

فرضیه فرعی 1-1- خودکارآمدی تبلیغات در ورودی کاوه به طور مثبت و معناداری بر قصد رفتاری مصرف کننده برای استفاده از تبلیغات موبایلی مرتبط است. UTAUT یکی از آخرین مدل­های پذیرش و اتخاذ تکنولوژی­های عمومی شناخته شده است و به طور فزاینده­ای محققان را به خود جلب کرده است تا پذیرش تکنولوژی­های جدید کاربران را بررسی کند. 

متن مناسب باید به گونه ای باشد که مخاطب را کاملا جذب تبلیغات شما کند و باعث شود او برای لحظاتی مجذوب تبلیغات شما گردد تا تبلیغات شما برای بازه زمانی بلند مدت در ذهن او حک شود و به این راحتی ها از ذهن خارج نشود. همچنین به طور طبیعی میتوانند دارای برجستگی، فرورفتگی و برش هایی باشند که هنرمند بتواند در تقویت اثر و مفهوم از آنها بهمنزلۀ نوعی کیفیت بصری بهره گیرد. 

اینکه سایت داشته باشید به این مفهوم نیست که دیگر از وبلاگ و شبکه های اجتماعی استفاده نکنیم، اما باید در نظر داشته باشیم که در بیشتر نوشته هایمان باید به این موضوع اشاره کنیم که کاربران باید برای استفاده از خدمات یا محصولات به سایت مراجعه کنند تا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از موارد بالا کاربران آن قسمت را از دست ندهیم. هدف اصلی بازاریابان و تبلیغ کنندگان، تأثیر عمیق تبلیغاتشان بر مخاطب بود؛ از آنجا بود که احساس نیاز به ایجاد مفهوم و تعریفی از تبلیغ شکل گرفت.

پژوهش های تبلیغات

با مرور منابع پیشین در پژوهش­های خارج از کشور در حوزه تبلیغات موبایلی، پژوهشی نیست که در آن مدل جامعی را طراحی کرده باشد و عوامل فردی، تکنولوژیکی و محیطی با هم در نظر گرفته شده باشند. با توجه به اینکه در کشور چنین پژوهشی با در نظر گرفتن عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی انجام نشده است و پژوهش­های مشابه اندکی در خارج از کشور انجام شده، ضرورت اجرای این پژوهش دو چندان می­شود.

چگونه عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی باعث رفتار استفادة مصرف کننده می­شود؟ و همکاران، 2008) چارچوب پژوهشی مشابهی از نظریة فعالیت ارائه کرده و استدلال می کنند که اجرای فناوری­های اطلاعاتی بهداشت و درمان به تناسب صحیحی در میان عناصر انسانی، سازمانی و فنی بستگی دارد (هسیائو و چین،2016) نیز چارچوب پژوهشی مشابهی ارائه کردند و برخی از عوامل فاعلی (انسان)، عوامل محیطی (سازمان)، عوامل ابزاری (تکنولوژی) را تأیید کردند که در تئوری فعالیت ذکر شده بود و باید هنگام معرفی راهنمایی های عملی بالینی کامپیوتری شده در نظر گرفته شود. 

آگهی های تبلیغاتی نباید سبب رنجش اشخاصی که از برخی معلولیت ها و یا بیماری رنج می برند شود. ولی متاسفانه شاهدیم که یکی از همین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی در برخی محصولات خود توصیه اکید رهبری در خصوص حمایت از برند ایرانی و تقبیح برند خارجی را رعایت نکرده و بر محصولات ایرانی خود مارک کره ای (دوو) نصب می کند و به نوعی خودش مبلغ برند کره جنوبی شده است که تبلیغات خیابانی این شرکت هم در سطح شهر به وضوح نمایان است.

آلودگی های ناشی از تبلیغات

کبوتر سفید نماد صلح، معصومیت و پاکی است و بر این موضوع تبلیغات دلالت دارد که بر اثر آلودگی هوا انسانهای بیگناه از بین میروند. ، 2012)، تبلیغات موبایل را به عنوان «یک فرم از تبلیغات را تعریف می­کند که با مصرف کننده / هدف از طریق یک گوشی ارتباط برقرار کرده است». از طریق دستگاههای موبایل، بازاریابان می­توانند پیام­های موبایل خود را برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات خود، سازمان دهنده. نظریة فعالیت نیز بر تعامل میان فاعل (انسان)، محیط (سازمان) و ابزار (تکنولوژی) تاکید می­کند. 

چارچوب پژوهش براساس نظریة فعالیت و بسطی از مدل UTAUT شامل سه دسته عوامل است: عوامل ابزاری (تکنولوژی)، عوامل فردی (فاعل)، عوامل محیطی (سازمان). با توجه به مطالعات گذشته دیدی چند بعدی از منظر عوامل فردی، محیطی و ابزاری (تکنولوژی) و هم­چنین مطالعه ای که به طور همزمان به مسئلة پذیرش و استفاده توجه کرده باشد، وجود نداشته است. 

تبلیغات دیجیتال

بدین ترتیب، نظریه فعالیت، چارچوبی پژوهشی این مطالعه اتخاذ شد تا بینش هایی تبلیغات را ارائه کند که عوامل مؤثر بر استفاده از تبلیغات موبایلی را براساس ابعاد محیطی، ابزاری و فاعل (انسان) بیان کند. بدین ترتیب، با توجه به گسترش روزافزون موبایل در جامعه و به کارگیری آن در نقش یک رسانه ارتباطی بازاریابان، برای انجام علمی تبلیغات ضروری است که عوامل تاثیرگذار بر قصد یا نیت افراد به منظور استفاده از تبلیغات موبایلی شناسایی شوند تا با در نظر گرفتن آن عوامل، استفادة افراد از تبلیغات موبایلی افزایش یابد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()