تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

پایه بیلبورد : پایه بیلبورد فریم بیلبورد را به فونداسیون متصل میکند . چرا که هر زمان مردم برای خواندن مطالب تازه و کشف چیزهای جدید آمادگی داشته باشند، کمپین تبلیغات همسان میتواند اهدافی مانند آگاهی از برند و فروش بیشتر را محقق کند. «مثلاً پالادیوم خیلی خلوته؛ اما اون آرامش رو بهت میده؛ چون بارها شنیدم که موسیقی خیلی لایت و دلنشینی تو پالادیوم پخش میشه دور از هر هیاهو» P6. «من فکر میکنم مرکز خریدها باید یه روحی داشته باشند و این روح رو میتونه حضور برندها، رنگ و نور و شاید موسیقی آرام و زیبا و بوی کافه از ورودی مرکزخرید میتونه به آدم نشون بده»P6. 

«وقتی وارد یک مرکزخرید میشم، اینکه چه برندهایی توی مرکزخرید هست، نورپردازی داخل مال به چه صورت است، حتی نورپردازی بیرون مرکزخرید هم برای مجری تبلیغات محیطی در رویان اهمیت داره و بعد اینکه طراحی راهروها و فضای باز راهروها، صدای موسیقی خوب و بوی شیک و خاص همه و همه مهم میشن و حتی صندلیهای داخل مرکز خرید، فاصلۀ بین فروشگاهها و رنگ و نوع سنگ کف و دیوارها و همۀ این عوامل برای من مهم هستن» P12. مشارکت کنندگان اعتقاد داشتند که ریسک خرید از مراکز خرید/مالها بسیار پایینتر از خریدهای مشابه از اینترنت یا مراکز دیگرند و یکی از موضوعات مهم در رفتار خریدشان را کاهش این مخاطرات بیان داشتند.

تبلیغات دیجیتال

در نتیجه ، تبلیغات دیجیتال همیشه موثر نیست ، اما بسیار گران است. بیشتر مردم برای شباهت بین بازاریابی در مقابل پوستر های مجری تبلیغات محیطی تلاش می کنند ، اما تشخیص این که آنها مترادف نیستند ، برای کسب و کارها بسیار مهم است. از دیدگاه مشارکت کنندگان در این پژوهش، یکی از موضوعات مهم در رفتار خریدشان ایجاد حس خرید لذتبخش و احساس شادی درونی است. «خب ابتدا لوکیشن پالادیوم رو من دوست دارم و در واقع به من این حس رو میده که از سایر مالهای دیگه توی چیدمان و قرارگیری فروشگاه های دقت و حساسیت بیشتری خرج کرده، تنوع برندها از رنگهای گرم و جذاب استفاده میکنه، سنگ کف و دیوارها خیلی خوبه، متریال ساخت مالْ شیکه، رستوران و فودکورت خوبی هم داره»P2.

مشارکت کنندگان در این پژوهش بیان کردند که مالها و مراکز خرید در ارائۀ پروموشن و تبلیغات موفق تر از سایر مراکز عمل میکنند و یکی از دلایل و موضوعات تعیین کننده در رفتار خرید مشتریان این عامل بوده است. در این بحث، مسئله صرفاً انجام آن نیست؛ بلکه باید تبلیغ به نحوی تأثیرگذار انجام شود تا به تاثیرگذاری بر مشتری و در نهایت خرید محصول منجر شود. «اما مثلاً از رفتار خرید خودم بهتون بگم، من بیشتر سمت هایپر کشیده می شوم؛ چون شفافیت قیمت اونجا وجود داره و تنوع محصولات زیاد است و اینکه میتونی همۀ خریدهای خونه ات رو انجام بدی»P1.

خرید مطمئن

یعنی اینکه دلم برای خرید قرص تر میشه خب اوکی همۀ نیازهام رو اینجا جواب بدم و دوباره و دوباره به اون مال سر میزنم و خرید میکنم ولذت میبرم» P4. زمانی خرید میکنم که فقط نیاز محصولی یا خدماتی من رو جوابگو باشه. مشتریان مراکز خرید قضاوتها و مقایسه های متفاوتی از مراجعه به این مراکز خرید ایرانی و خارجی بیان کردهاند که بیانگر میزان رضایت و اعتماد به مالها و یا برعکس است. در این روش، صاحبان پیج ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانتهای دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق رباتها اقدام میکنند. 

«تعداد آسانسورها و پله برقی ها مثلاً از نظر من تبلیغات پالادیوم توی این زمینه ها خیلی ضعیفه یا کوروش وقتی ماشینت رو پارکینگ پایین پارک میکنی، اشکت در میاد تا یه آسانسور خالی بیاد همه پر و بد برعکس مالهای خارجی مثل دبیمال، لذت میبری» P12. این مسئله دلیل شد تا کرت اولین نامی باشد که در دنیای بیلبورد بر زبان می آمد . این فداکاری نه تنها نمایش های جدید بلکه همچنین فرصت های جدیدی را برای تبلیغ کنندگان القا می کند تا از این مخاطبان نیز استفاده کنند. «مثلاً من فکر میکنم که توی مرکز خریدها تو میتونی از سلامت محصولات اطمینان داشته باشی اینکه اصل یا نه و میتونی پرو کنی یا مرجوع کنی.

بعد تجاری تبلیغات 

فقط بعد تجاری مرکز خریدها در نظر گرفته نشده باشد؛ خسته شدی، جا یا فضایی باشه که بتونی استراحت کنی و دوباره وارد دنیای مدرن و جدید و دور از زندگی ماشینی باشی» P4. اگر در تبلیغات آنلاین فعال نیستید، به این معنی است که در یکی از بزرگ ترین میدان های نبرد حضور ندارید. این مطلب را از دست ندهید: تعریف بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) چیست؟ 

اصولاً آنچه یک جامعه و حکومت اسلامی را از غیر آن متمایز می سازد، برخورداری آن جامعه و حکومت از الگوهای اصیل برخاسته از تعالیم اسلامی در روابط و مناسبات فردی تبلیغات و اجتماعی است. یکی از محیط های مناسب برای تبلیغات که تردد زیادی در آن جا صورت می گیرد ، مجتمع های تجاری می باشد. به نظرم اون مال ها یا مراکز خریدی که هر طبقه رو به یک محصول یا صنف اختصاص میدن، این خیلی خوبه؛ چون مثلاً اگر تو کفش بخوای، میتونی خیلی سریع به اون طبقۀ خاص بری و خریدت رو سریع انجام بدی.

 منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 

 




:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: