تبلیغات در بستر اینترنت
نوشته شده توسط : مرجان

تعطیلات زمان پر هیجانی برای خریداران است. با وجود مردم برای خوشحال کردن و هدایایی برای خرید، خریداران زیادی برای به دست آوردن همه چیزهایی که در این فصل از سال نیاز دارند، سوار می شوند. در واقع، مصرف کننده متوسط ​​قصد دارد برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اقدسیه در این فصل تعطیلات، 15 هدیه بخرد. برای سهولت این زمان برای خریداران و رقابت با خرید آنلاین، مراکز خرید باید یک تجربه خرید هیجان انگیز و بدون دردسر را ارائه دهند.

چیدمان یک مرکز خرید با تابلوهای دیجیتال و تبلیغات در اقدسیه می‌تواند خریداران را در این فصل تعطیلات وارد فروشگاه‌ها کند. ناگفته نماند، این فرصتی برای مراکز خرید است تا با همکاری با برندها برای نمایش تبلیغات جالب و ترویج فروش فصلی، درآمد بیشتری کسب کنند.

وبلاگ خرده فروشی

حتی بابانوئل هم به کمی الهام از هدیه نیاز دارد. همه ما آنجا بوده‌ایم – لحظه آخری برای خرید تعطیلات بدون هیچ ایده‌ای برای خانواده یا دوستان خود چه چیزی تهیه کنید. یک تبلیغ به موقع می تواند الهام بخش شما باشد و شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد تا هدیه مناسبی برای عزیزانتان پیدا کنید. فصل تعطیلات فرصتی ایده‌آل برای برندهاست تا آخرین محصولات و معاملات خود را به نمایش بگذارند، و چه مکانی بهتر از مرکز خرید برای تبلیغات؟ مردم در خلق و خوی خرید هستند و از پیام‌های برند استقبال می‌کنند و احتمالاً محصولی را خریداری می‌کنند.

مراکز خرید در هنگام استفاده از صفحه نمایش های دیجیتال در مقایسه با پوسترهای ثابت، به خصوص در فصل تعطیلات، فرصت های تبلیغاتی و برندسازی بیشتری دارند. دیجیتال ساینیج با قابلیت به روز رسانی سریع ویدئو و تصاویر این امکان را به شما می دهد تا انواع تبلیغات خلاقانه و آموزنده را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، فهرست‌هایی مانند «ده هدیه برتر برای خرید» یا تبلیغ محصولات تعطیلات نسخه محدود راهی عالی برای نمایش اقلام مختلف برای خرید در مرکز خرید است.

وقتی شما راهیابی دیجیتالی دارید چه کسی به رودلف نیاز دارد؟

مزایای راهیابی فقط به همین جا ختم نمی شود. مراکز خرید همیشه از دانستن اینکه چه فروشگاه هایی بیشتر جستجو و بازدید می شوند سود می برند. اگر فروشگاهی را نمی توان به راحتی پیدا کرد، راهیابی دیجیتالی می تواند به صاحبان مراکز خرید و خرده فروشان کمک کند تا استراتژی ای برای دیده شدن بیشتر مغازه ها بسازند.

یک خرید شاد و لذت بخش داشته باشید

با ساعات طولانی تر بازار، خریداران هیجان زده و هوای سرد، می توانید انتظار داشته باشید که مصرف کنندگان تبلیغات بیش از حد معمول در مراکز خرید شما بمانند. بنابراین، نمایشگرهای دیجیتال نه تنها باید به خریداران اطلاع دهند، بلکه آنها را سرگرم کنند. نمایش محتوای جالب و جذاب بر روی صفحه نمایش شما می تواند به تجربه خرید اضافه کند. ناگفته نماند که اطلاعاتی وجود دارد که خریداران شما می خواهند ببینند - 64٪ مایلند رویدادهای اجتماعی مانند نمایشگاه های صنایع دستی تعطیلات، رویدادهای خیریه و البته بازدید سالانه بابانوئل از مرکز خرید را ببینند.

نمایشگرهای دیجیتال در مناطقی با زمان انتظار زیاد مانند فودکورت یا مناطق استراحت رشد می کنند. با افرادی که به تلفن های هوشمند خود متصل هستند، رسانه های اجتماعی و ادغام تلفن همراه به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید و در عین حال آنها را تشویق به تعامل با فضای شما می کند.

همه ما احساس قدم زدن در یک ساختمان بزرگ و نداشتن ایده ای برای رفتن به آن را می دانیم. پرسه زدن در راهروها، دور زدن اشتباه یا تلاش برای یافتن کسی که راه را به شما نشان دهد می تواند یک کابوس مطلق باشد.

خوشبختانه، این افراد را از کاوش در مکان‌های جدید باز نمی‌دارد. در واقع، مردم 70 درصد از زمان خود را خارج از خانه می گذرانند. برای هیجان‌انگیزتر کردن سفر، تابلوهای راه‌یابی دیجیتالی راهی است که باید طی کنید.

صفحه نمایش شما بهتر، تجارت شما بهتر است

برخلاف استاتیک، دیجیتال به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا داده‌های مربوط تبلیغات به رفتار کاربر را بر اساس جستجوها و کلیک‌ها جمع‌آوری کنند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا اثربخشی فهرست دیجیتال خود را بررسی، نظارت و تجزیه و تحلیل کنند.

مکان‌هایی با ترافیک زیاد می‌توانند از دانستن اینکه چه فروشگاه‌ها و خدماتی بیشتر جستجو می‌شوند، سود ببرند و به ایجاد استراتژی‌هایی برای دیده شدن بیشتر و یافتن آسان‌تر مغازه‌ها کمک کنند. اطلاعات به‌دست‌آمده از تجزیه و تحلیل‌ها می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا بفهمند چه محتوایی کار می‌کند و چه چیزی مفید نیست.

 

داده‌های کاربر می‌تواند به کسب‌وکارهایی مانند مراکز خرید، فرودگاه‌ها و موزه‌ها کمک کند تا رشد کنند و خدمات خود را بهبود بخشند. از حجم جستجو می توان برای تعیین اینکه کدام فروشگاه های جدید یا خدمات اضافه شده برای مشتریان جالب تر هستند استفاده کرد.

راه یابی دیجیتالی

و در حالی که تابلوهای دیجیتال راه یاب راهی عالی برای افزایش رضایت مشتری است، ابزار مفیدی برای ارتباطات داخلی نیز می باشد. جروم هرارد، شریک موسس Via Direct، یک رهبر جهانی در راه‌حل‌های راه‌یابی دیجیتال، توضیح داد: «مدیران ساختمان و پرسنل منابع انسانی می‌توانند از کیوسک‌ها و داده‌های بی‌درنگ برای بهبود محیط کار استفاده کنند. با توجه به محبوبیت اخیر در شرایط کاری منعطف، به اشتراک گذاری میز کار و فضاهای کار مشترک، وجود یک سیستم دیجیتال برای آگاه نگه داشتن همه ضروری است.

 

به روز رسانی محتوا در پرواز

نقشه های چاپ شده تبلیغات و علائم ثابت می توانند به سرعت منسوخ شوند، زیرا دفاتر سازماندهی مجدد می شوند، نمایشگاه ها تغییر می کنند و مغازه ها به طور منظم تغییر مکان می دهند. راه‌حل‌های دیجیتالی راه‌یابی، این تغییرات را آسان می‌کند. با قابلیت به روز رسانی نقشه ها و دایرکتوری ها در عرض چند دقیقه، نقشه ها بدون نیاز به صرف صدها، بلکه هزاران هزینه برای چاپ و نصب پوسترهای ثابت، به روز نگه داشته می شوند.

صفحه‌نمایش‌های دیجیتال همچنین دارای قابلیت اضافه شده برای نمایش محتوای غیر راه‌یابی هستند. هنگامی که هیچ کس به طور فعال به دنبال مسیرها نیست، صفحه نمایش می تواند آب و هوای فعلی، برنامه رویدادها، اخبار محلی و سایر مطالب جالب را نمایش دهد. مکان ها همچنین می توانند با نمایش تبلیغات روی صفحه درآمد بیشتری کسب کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%b3%db%8c%d9%87/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: