20 ویژگی کلیدی بهترین نرم افزار تبلیغات دیجیتال
نوشته شده توسط : مرجان

به دنبال ساخت یا ارتقاء یک شبکه دیجیتال ساینیج هستید؟ انتخاب نرم افزار شما نقش مهمی در تعیین میزان عملکرد شما خواهد داشت. بهترین نرم افزار ساینیج دیجیتال باز است، به ساده کردن گردش کار شما کمک می کند و ادغام ابزارهایی را که برای موفقیت نیاز دارید آسان می کند. به عبارت دیگر، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

راهنمای خرید

در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی‌های خاصی که فکر می‌کنیم باید برای مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس در لیست خرید شما برای ساینیج دیجیتال و نرم‌افزار دیجیتالی خارج از خانه باشد، می‌اندازیم. اگر شما نیز به دنبال سخت افزار هستید، راهنمای ما را برای انتخاب بهترین پخش کننده علامت دیجیتال برای کسب و کار خود از دست ندهید.

ویژگی های اساسی برای تابلوهای دیجیتال

اگر فقط به دنبال راه‌ اندازی یک شبکه دیجیتال ARADDATABASE خوب هستید، ممکن است به تمام جذاب‌ترین و جدیدترین پلت‌فرم‌های ساینیج دیجیتال نیاز نداشته باشید. حداقل، در اینجا برخی از موارد مهمی وجود دارد که فکر می کنیم باید به آنها توجه کنید.

پشتیبانی از فرمت های رسانه ای مهم

اگر فقط به دنبال به اشتراک گذاری تصاویر ثابت بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال هستید، هر نرم افزار علامت دیجیتال باید بتواند فایل های JPG یا PNG شما را مدیریت کند.

اما اگر می خواهید محتوای متحرک را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم افزار شما می تواند آن را پشتیبانی کند. برای ویدیوهای غیر پویا، MP4 فرمت استانداردی است که اکثر نرم افزارها احتمالا می توانند آن را پخش کنند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید محتوای 4K را پخش کنید، باید دوباره بررسی کنید که نرم‌افزار به طور خاص از آن پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید محتوای پویا را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم‌افزار شما از HTML5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند خلاقیت را به درستی ارائه کند.

استاندارد خرید و تبلیغات

اینها فقط استانداردها هستند. اگر با قالبی غیر از موارد ذکر شده در بالا کار می‌کنید، حتماً با ارائه‌ دهندگان تبلیغات نرم ‌افزار احتمالی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می‌توانند آنچه شما نیاز دارید را ارائه دهند.

مثال: این کمپین برای Oreo از محتوای ویدیویی استفاده کرد که با خورشید گرفتگی همراه بود تا لحظه ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کند.

پایداری پلت فرم عالی

نشانه های دیجیتال و دیجیتال خارج از خانه قرار است دیده شوند. این بدان معنی است که تصادفات، خطاها و سایر حوادث بسیار قابل توجه و آزاردهنده هستند، هم برای ناشران و هم برای مشتریان آنها.

به همین دلیل، ما قویاً توصیه می‌کنیم که هنگام ارزیابی گزینه‌های خود، پایداری نرم‌افزار را یکی از دغدغه‌های اصلی خود قرار دهید. یک پلتفرم خوب، زمان کار تقریباً کاملی خواهد داشت و به شما امکان می‌دهد روی عناصر تصویر بزرگ کسب‌وکارتان تمرکز کنید، نه نگرانی‌های پیش پا افتاده در مورد اینکه آیا نرم‌افزار تبلیغاتی شما دوباره از کار افتاده است یا خیر.

حوادث هک مربوط به علامت های دیجیتال می تواند سرگرم کننده باشد

مگر اینکه نمایشگرهای شما قربانی شوند. واقعیت این است که وقتی نمایشگرهای دیجیتالی در فضاهای عمومی دارید، گاهی اوقات شیطنت ‌کنندگان یا بازیگران بدی وجود دارند که سعی می‌کنند آنها را هک کنند. در حالی که اتخاذ تدابیری برای محدود کردن فیزیکی توانایی این افراد برای دسترسی به سیستم های شما مکانی عالی برای شروع است، مطمئن شوید که راه حل نرم افزار تبلیغاتی شما می تواند افراد غیرمجاز را که موفق به ورود به سیستم شما می شوند را نیز قفل کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

 




:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: