وب سایت تبلیغاتی
نوشته شده توسط : مرجان

هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در چهارراه طالقانی کرج بسیاری از وب سایت ها، راهنماهای الکترونیکی، کتاب ها، ویدئوها و منابع دیگر در دسترس هستند. این مجموعه نکات حاوی برخی از بهترین توصیه ها برای کمک به خریدار جدید برای تبدیل شدن به یک خریدار هوشمند است. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. مجری تبلیغات محیطی چهارراه طالقانی کرج صرف نظر از اینکه در حال خرید یا فروش هستید، باید مذاکره کنید. شفاف سازی کنید که می خواهید شنیده شوید و از پذیرش قیمت ناعادلانه خودداری کنید.

اگر با شخصی تماس گرفتید که نمایانگر خاصیتی است که شما به آن توجه دارید، آژانس تبلیغات محیطی آراد حتماً از او بپرسید که سهم او در این معادله چیست. مهم است که این را بدانید زیرا باید تمام تلاش خود را برای محافظت از منافع شخصی خود انجام دهید. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

 

پتانسیل درآمد ملک تبلیغاتی

 اگر صاحب ملک اجاره ای هستید، مطمئن شوید که تعمیرات را به سرعت انجام داده اید. سریع ترین راه برای به دست آوردن نام بد در یک جامعه این است که آن تعمیرات را اصلاح نکنید. اگر مردم در خانه زندگی می کنند، اگر بتوانید فوراً مشکل را برطرف کنید، واقعاً از آن قدردانی خواهند کرد. این شما را صاحب خانه خوبی می کند.

واسطه های تبلیغاتی

در بسیاری از موارد، بهتر است از خدمات یک دلال املاک تجاری استفاده کنید. این کارگزاران آموزش دیده و آموزش دیده اند و کاملاً بازار تجاری، زمان خرید و مواردی که باید از آنها اجتناب کنند، درک می کنند. شما همچنین می توانید با استفاده از خدمات یک کارگزار کمی در زمان صرفه جویی کنید.

اگرچه همیشه خوب است که به مردم فرصتی برای نشان دادن ارزش خود بدهیم، بازرسی موریانه زمان خوبی نیست. اطمینان حاصل کنید که بازرس شما چندین سال تجربه دارد. بخواهید کارهای گذشته او را ببینید و مطمئن شوید که حداقل در برخی از بازرسی هایش موریانه پیدا کرده است. بازرسان زیادی هستند که مدام پاس خودکار می دهند.

خرید و فروش املاک تجاری

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید املاک تجاری به آن فکر کنید این است که چرا مالک قبلی آن را می فروشد. گاهی به دلیل مشکل در خود ملک، آن را می فروشند. به عنوان مثال، ممکن است مستعد هجوم حشرات باشد، یا شاید در سناریوی عجیب‌تر به دلیل یک انتقام، هدف حملات تکراری قرار گیرد.

شما تصمیم گرفته اید در املاک تجاری سرمایه گذاری کنید، فکر خود را بزرگ نگه دارید! هنگام خرید یک آپارتمان پنج واحدی نیاز به تامین مالی تجاری دارد. بنابراین، اگر قصد خرید ملک پنج واحدی را داشتید، چرا ملکی با حداقل ده واحد دریافت نکنید. برخورد با یک دارایی ده واحدی بسیار سخت تر از یک دارایی پنج واحدی نیست. برای به دست آوردن بهترین دلال املاک ممکن، باید به دنبال شرکتی باشید که برای گوش دادن به صحبت های شما وقت بگذارد. در املاک و مستغلات "یک اندازه مناسب" وجود ندارد. اگر یک شرکت از تکنیک های یکسانی با همه مشتریان خود استفاده کند، احتمالاً شما راضی نخواهید بود.

بهبود روند تبلیغات

ممکن است لازم باشد برای تعمیر یا بهبود ساختمان هایی که خریداری کرده اید به پیمانکار پول پرداخت کنید. مطمئن شوید که فردی را استخدام می کنید که کار را به طور جدی انجام دهد. همیشه اعتبار یک شرکت را بررسی کنید و از دلال املاک خود بخواهید در صورت لزوم یک پیمانکار را معرفی کند. قبل از شروع کار روی قیمت توافق کنید.

هنگامی که تعدادی ساختمان را خریداری کردید، باید با دقت تبلیغات برنامه ای برای آماده سازی آنها برای اجاره ایجاد کنید. از یک متخصص بخواهید ساختمان های شما را بررسی کند و مشخص کند که برای برآورده کردن الزامات ایمنی چه کاری باید انجام شود. یک چک لیست از همه چیزهایی که باید اصلاح کنید ایجاد کنید و مطمئن شوید که با بودجه شما مطابقت دارد.

تبلیغات روزنامه ها

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت تبلیغات می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

  

خریدار باهوش

پس از خواندن این نکات، می‌توانید درک کنید که تبلیغات برای تبدیل شدن به یک خریدار باهوش‌تر املاک تجاری چه چیزی لازم است. اطلاعات زیادی در دسترس است که باید بدانید چگونه از آنها استفاده کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید روش‌ها، استراتژی‌ها و اهداف خود را برای به دست آوردن دارایی تجاری رویاهای خود، بدون از دست دادن پول، اصلاح کنید. املاک تجاری را هم برای خریداران محلی و هم برای خریداران دورتر تبلیغ کنید. این اشتباه است که فکر کنید فقط افرادی در منطقه نزدیک به ملک شما علاقه دارند. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که اگر قیمت مقرون به صرفه باشد، ملک را خارج از منطقه خود خریداری می کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b7%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: