شارژ تلفن همراه
نوشته شده توسط : مرجان

آیا فکر می کنید از همه چیزهایی که در مورد تلفن های همراه باید بدانید مطلع هستید؟ قیمت پاوربانک اصلی برای لپ تاپ اکثریت قریب به اتفاق مردم این کار را نمی کنند. یادگیری همه چیز در مورد تلفن همراه ممکن است سخت باشد. این مقاله چند نکته کاربردی برای به حداکثر رساندن عملکرد تلفن همراه ارائه می دهد. ممکن است از آنچه متوجه می شوید شوکه شوید!

 

دور نیندازید گوشی شما خراب است فقط به این دلیل که آن را خیس کرده اید. قیمت پاوربانک اصلی برای گوشی بهترین کار این است که باتری را خارج کرده و دستگاه را در ظرف برنج قرار دهید. این باعث می شود رطوبتی که وارد دستگاه شما شده است جذب شود.

 

مراقب باشید هنگام استفاده از LTE یا 4G ویدیوها را تماشا نکنید. ممکن است تلفن همراه شما برای یک ماه مقدار داده محدودی داشته باشد. ویدیو می تواند مقدار زیادی از حافظه شما را مصرف کند. اگر از آن عبور کردید، پس باید در برنامه خود تجدید نظر کنید. گوشی‌های هوشمند با بزرگ‌تر شدن سرعت خود را کاهش می‌دهند. به روز رسانی نرم افزار به کارکردن گوشی کمک می کند. به روز رسانی ها بزرگتر و ویژگی ها هستند.

 

اگر شما هم مانند اکثر کاربران گوشی های هوشمند هستید، ممکن است به طور مکرر در طول روز از آن استفاده کنید. یک راه‌اندازی مجدد مشکلات حافظه را برطرف می‌کند و سرعت را کاهش می‌دهد. باید توجه داشته باشید که تنها با خاموش کردن آن چند بار در هفته، تفاوت قابل توجهی در نحوه عملکرد گوشی هوشمند شما وجود دارد.

 

وقتی نوبت به خرید ضمانت‌های تمدید می‌شود، وقت بگذارید. این هزینه‌های اضافی معمولاً فقط همین هستند و نه بیشتر. اگر یک تلفن همراه در شرف از کار افتادن باشد، معمولاً در سال اول اتفاق می افتد که معمولاً توسط گارانتی اصلی پوشش داده می شود. به علاوه، افراد زیادی هر سال یک گوشی جدید می خرند، بنابراین داشتن گارانتی طولانی ارزش آن را ندارد. با افزایش سن سرعت گوشی های هوشمند کندتر می شود. این کار دانلود برنامه ها یا به روز رسانی گوشی شما را با گذشت زمان دشوارتر می کند. مواقعی وجود دارد که باید انتخاب کنید.

خرید مجدد تلفن همراه

وقتی برای تلفن بعدی خود آماده شدید، برای بازدید از یک فروشگاه واقعی وقت بگذارید. برای مشاهده مدل های مختلف و آزمایش آنها زمان بگذارید. این بهترین گزینه را برای بازگشت به خانه با یک تلفن عالی است که مطمئناً عاشق استفاده از آن هستید. قبل از خرید مطمئن شوید که واقعاً به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. گوشی‌های هوشمند هزینه زیادی دارند، اما هزینه‌های زیادی را به همراه دارند. مشکل زمانی پیش می‌آید که واقعاً فقط مشکل این است که می‌توانید با آن تماس برقرار کنید. این ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

 

هرگز گوشی خود را نزدیک آب قرار ندهید. برای تلفن همراه در یک بدنه آب و خراب شدن توسط آب معمول است. گوشی را دور از شیلنگ و شیر آب قرار دهید. تصادفات در طول زمان اتفاق می افتد. دریغ نکنید که مارک های دیگر را امتحان کنید حتی اگر همیشه از یک برند خاص در آن زمان استفاده کرده اید. ممکن است به نوع خاصی عادت کرده باشید، اما آماده تغییر باشید. نگاه کردن به تلفن های دیگر می تواند چشمان شما را به چیزهای بزرگ باز کند.

 

قبل از خرید تلفن همراه از دوستان و همسایگان نظر خود را در مورد تلفن همراه بپرسید. این تضمین می کند که تصمیم درستی بگیرید.

 

اگر برای صحبت کردن به تلفن همراه نیاز دارید، گوشی هوشمند نخرید. تلفن های هوشمند شارژر همراه برای کسانی که از تلفن برای اتصال به اینترنت و ارسال و دریافت ایمیل استفاده می کنند عالی هستند. گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی گران تر از تلفن های همراه معمولی هستند و اگر فقط می خواهید صحبت کنید نیازی به خرج کردن پول اضافی ندارید.

 

سعی کنید قبل از شارژ مجدد تلفن همراهتان از بین نرود. باتری های تلفن همراه به گونه ای طراحی شده اند که هر چند وقت یکبار شارژ شوند. اگر به طور مکرر اجازه دهید باتری کاملاً از بین برود، بخشی از توانایی خود در نگه داشتن شارژ را از دست می دهند. سعی کنید باتری تلفن همراه خود را زودتر شارژ کنید.

 

به یاد داشته باشید که دوربین های گوشی شما از زوم اپتیکال استفاده نمی کنند. اگر می‌خواهید عکس بهتری بگیرید، به سوژه نزدیک‌تر شوید. می‌توانید لنزهایی برای گوشی‌های هوشمند پیدا کنید که این کار را نیز انجام می‌دهند. انجام بازی های موبایل با تلفن همراه راهی سرگرم کننده برای از بین بردن یک روز خسته کننده است. یاد بگیرید که از تقویم در تقویم گوشی خود استفاده کنید. شما توانایی برنامه ریزی جلسات و قرار ملاقات ها شارژر همراه را با آن خواهید داشت. می‌توانید هشدارهایی را دریافت کنید تا رویدادهایتان را به شما یادآوری کند، بنابراین آماده‌سازی ساده می‌شود. این یکی از راه های مدیریت فعالیت های شماست.

 

از Wi-Fi برای فید بصری به جای داده های معمولی خود استفاده کنید. ویدئوها اغلب فضای زیادی را می طلبند و در غیر این صورت می توانند تمام پهنای باند شما را مصرف کنند. فقط در صورتی این کار را انجام دهید که برنامه داده شما نامحدود باشد. برنامه های خانوادگی نباید به برنامه های مرتبط محدود شود. بسیاری از مردم از این واقعیت آگاه نیستند و در نتیجه پول خود را از دست می دهند. شما می توانید با این برنامه برنامه ریزی کنید تا آنها بتوانند از این معاملات استفاده کنند.

تا جایی که می توانید پیامک ارسال شارژر همراه کنید. اگر تنها چیزی که نیاز دارید به کسی بگویید چند کلمه کوتاه است، فقط آن را تایپ کرده و به عنوان یک پیام متنی ارسال کنید. اگر برای تماس از آن استفاده کنید، گوشی شما تشعشعات بیشتری را منتشر می کند. این امر ارسال پیامک را برای شما راحت تر و ایمن تر می کند. سلول خود را زیر نور خورشید یا هر جایی که ممکن است گرم شود، رها نکنید.

گوشی را خنک و خنک نگه دارید.

 

تلفن همراه با وسایل اضافی که می‌دانید هرگز استفاده نخواهید کرد، نگیرید. صحبت کردن با تلفن باعث تخلیه باتری می شود. اگر باتری شما تمام شد، سعی کنید تا جایی که می توانید از مکالمه خارج شوید. در غیر این صورت، ممکن است گوشی شما زمانی که شما نمی خواهید از بین برود. شاید دانش قبلی شما از تلفن های همراه کم بود، اما مطمئناً اکنون تغییر کرده است. شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید. از این توصیه برای لذت بردن بهتر از تلفن همراه خود استفاده کنید. چند چیز بیشتر از داشتن تلفنی که دوست ندارید بد بو می کند.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/

 





:: برچسب‌ها: مخزن شارژ ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: