تبلیغات مطمئن
نوشته شده توسط : مرجان

مطمئن شوید که ظاهر ایمیل های خود را در راستای ارتباطات دیگر شرکت خود نگه دارید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان آزادی کرمان اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ اگر برای ایجاد یک کمپین موثر به مشاوره نیاز دارید، این مقاله می تواند کمک کند. این بخش را برای مشاوره، راهنمایی و راهنمایی در مورد نحوه استفاده حداکثری از بازاریابی ایمیلی مطالعه کنید.

مکاتبات تبلیغاتی

مکاتبات جدیدی را طراحی کنید تا با رنگ‌هایی که استفاده می‌کردید مطابقت داشته باشد. مجری تبلیغات محیطی میدان آزادی کرمان ارسال پیام به افرادی که با آنها ناآشنا هستید، شما را شبیه یک هرزنامه می کند. این نوع ایمیل‌های تصادفی فقط می‌تواند باعث شود که شخص سوال کند که آیا شما یا شرکت شما را می‌شناسد یا خیر، و اگر در آینده به شرکت شما برخورد کند احتمالاً کمتر به شرکت شما اهمیت می‌دهد. این احتمال وجود دارد که آنها فقط ایمیل شما را حذف کنند، که به سادگی وقت گرانبهای شما را تلف می کند.

 

همچنین، مطمئن شوید که لوگوی شما به طور برجسته در همه پیام‌های ارسالی نمایش داده می‌شود. بیلبورد تبلیغاتی چیست محتوای ایمیل های شما، از موضوع تا پاورقی، باید عاری از تایپ و به درستی نوشته شده باشد. قبل از اینکه «ارسال» را بزنید، طرح ایمیل خود را آزمایش کنید تا از ظاهر آن رضایت داشته باشید. همچنین اطمینان حاصل کنید که هر پیوندی کار می کند.

 

از تبلیغات و تخفیف های ویژه به عنوان راهی برای ایجاد احساس هیجان در مشتریان برای دریافت ایمیل از شما استفاده کنید. این نوع ایمیل ها به مشتریان شما ارزش واقعی می دهد و آنها را تشویق می کند تا به دوستان خود درباره شرکت شما بگویند. در واقع، برنامه های ارجاع در رشد پایگاه مشتری و پایگاه ایمیل شما عالی هستند.

 

به خاطر داشته باشید که هدف نهایی کمپین های بازاریابی ایمیلی شما فروش محصولات یا خدمات شماست. این بدان معنی است که هر ایمیل باید باعث شود خوانندگان از نظر خرید بسته شوند. از ایمیل های خود برای اطلاع رسانی به مردم در مورد محصولات جدید، یادآوری محصولات موجود یا ارائه یک تخفیف یا تخفیف ویژه استفاده کنید.

 

بیش از یک پیام بازاریابی ایمیلی در هفته ارسال نکنید. اکثر مشتریان شما احتمالاً هر روز چندین ایمیل دریافت می کنند و آنقدر شلوغ هستند که دائماً پیام پشت پیام را باز نمی کنند. اگر بیش از یک ایمیل در هفته ارسال کنید، خواهید دید که مشتریان شما آنها را حذف می کنند یا نمی خوانند.

 

انتخاب ها و گزینه های بیشتری که در اختیار مشتریان خود قرار دهید به ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی موثر کمک می کند. این می‌تواند شامل میزان نامه دریافتی آنها، تعداد دفعات ارسال خبرنامه و میزان اطلاعات شخصی آنها باشد که می‌خواهند شما داشته باشید. اگر آنها احساس کنند که کنترل این فرآیند را در دست دارند، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

 

داشتن پیوندی که مشتریان بتوانند از فهرست ایمیل شما لغو اشتراک کنند، ایده بسیار خوبی است. باید اطمینان حاصل کنید که پیوند قابل مشاهده است، به راحتی پیدا می شود و در زیر تصاویر یا تکه های بزرگ متن مدفون نیست. شما باید تلاش کنید تا خوانندگانتان احساس کنند که در کنترل هستند و شما آنها را کنترل نمی کنید. به هرزنامه هایی که دریافت می کنید نگاه کنید تا مشخص کنید چه کارهایی را نباید انجام دهید. با استفاده از یک مشتری تبلیغات رایگان برای یک آدرس ایمیل جدید ثبت نام کنید، از آدرس در چندین مکان آنلاین استفاده کنید و تماشا کنید که صندوق ورودی شما هرزنامه را جمع آوری می کند. ببینید مشکل این ایمیل ها چیست و مطمئن شوید که اشتباهات مشابهی را مرتکب نمی شوید. اگر خود را از هرزنامه‌ها جدا کنید، اعتبار برند شما افزایش می‌یابد.

 

از ایمیل های خود برای تشویق مشتریان خود استفاده کنید. اگر شما وسوسه‌انگیز شوید، مشتریان احتمالاً محصولات شما را می‌خرند. به عنوان مثال، اگر آنها به سادگی بر روی یکی از پیوندهای شما کلیک کنند یا کالایی را در سایت شما بخرند، می‌توانید برای سفارش‌هایی که بیش از 50 دلار انجام می‌دهند، ارسال رایگان به آنها ارائه دهید.

 

گرفتن مجوز قبل از ارسال ایمیل به کسی، برای انجام یک تجارت تبلیغات خوب بسیار مهم است. اگر این کار را نکنید، مردم شما را به عنوان یک هرزنامه می بینند و به سادگی تمام ایمیل های شما را حذف می کنند یا احتمالاً اشتراک سایت شما را لغو می کنند. اگر افرادی دارید که از ارائه‌دهنده ایمیل شما شکایت دارند، ممکن است به دلیل نقض خط‌مشی‌های آنها آفلاین شوید. یک لیست پستی از مشتریانی که واقعاً به محصولات شما علاقه مند هستند تهیه کنید. این را می توان با تشویق مشتریان وفادار خود، همراه با مخاطبین زیاد آنها، برای ثبت نام برای ارسال ایمیل شما انجام داد. این که فهرست به نظر بسیار انحصاری به نظر برسد، به محدود کردن مخاطبان هدف شما کمک می‌کند و همچنین به نامه‌های شما احساس بدبینی می‌دهد.

تشریفات تبلیغاتی

 

موضوعات مختصر ایجاد کنید. با نگه داشتن تبلیغات خط موضوع زیر 60 کاراکتر، شانس بیشتری برای جلب توجه خواننده دارید. اگر احساس نمی کنید که می توانید موضوع خود را مختصر نگه دارید، مهم ترین اطلاعات را در ابتدای موضوع قرار دهید. با قابل تشخیص کردن ایمیل ها، می توانید از شهرت خوبی که قبلاً برای ایجاد آن سخت تلاش کرده اید استفاده کنید. یک استراتژی بازاریابی ایمیلی که ساده و موثر است، با کمی سخت کوشی و این نکات مفید برای راهنمایی شما به خوبی در اختیار شما قرار می گیرد. از آنچه در اینجا یاد گرفته اید برای ایجاد کمپینی استفاده کنید که شما را به اهدافتان نزدیکتر می کند. تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که شروع کنید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: