تبلیغات با اصول و روش صحیح
نوشته شده توسط : مرجان

بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز

مورد دیگر اینکه مخاطبان مجبور نیستند برای دیدن بیلبورد تبلیغاتی هزینه ای پرداخت کنند برای مطلع شدن از خدمات کسب و کار روزنامه یا مجله ای بخرند نوع اندازه بیلبورد عامل کمک کننده برای جلب توجه مخاطبان می باشد این قابلیت را دارند که به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته دیده شوند. تبلیغات شهری یکی از کارامدترین شاخههای تبلیغ در گرافیک محیطی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا از ان برای زیباسازی فضای شهری، اطلاعرسانی و تبلیغات تجاری استفاده میشود.

عناصر مهم تبلیغاتی

چکیده: مفهوم ساده تبلیغ یعنی جهت دهی به افکار عمومی با قصد و نیت قبلی به سمت و سوی خاص به واسطه خلاقیت در اجرای تکنیک است. بنابراین گرافیک محیطی می بایست عناصر زیبایی شناسی، مخاطب شناسی، ابتکار، خلاقیت و جذابیتهای محتوایی را مورد توجه قرار دهد و طرح و ایده خود را با خلاقیت هر چه موثرتر ارائه دهد. مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید در این امر به شما کمک می کند. جامعه آماری در این طرح کلیه افراد بالای پانزده سال در گروهی معرف از خانواده های ساکن در شهر مشهد (0721 نفر) است. یکی از مهمترین کارکردهای آن صرفنظر از تأثیر بر مخاطب برای خرید و مصرف کالا؛ چگونگی بازنمایی گروهها، افراد و بهویژه زنان در آگهیهای بازرگانی است.

بهبود تبلیغات با نرم افزار های تبلیغاتی

نتایج به دست آمده در آراد دیتا بیس نشان میدهد علیرغم وجود تفاوت های اندکی در میزان تأثیر یاد شده، برنامه های فرهنگی - تبلیغی که با ابزارهای نوپدید در زمینه ترویج زیارت پیاده طی مناسبت های آخر صفر، چندان مؤثر نبوده و تغییرات، روند قابل توجهی را به خود اختصاص نداده است. رنگ های جسورانه ، گرافیک چشمگیر و ایده های زیرکانه و جذاب نظر بی حوصله ترین مشتریان را چه در ترافیک و چه هنگام عبور از محل نصب بیلبورد جلب می کند.

لوکیشن مناسب تبلیغات

مردم بارها و بارها از کنار بیلبوردها عبور میکنند در 24 ساعت شبانه روز و7روز هفته این برخورد تکرار می شود پس دقت در انتخاب لوکیشن نصب بیلبورد فاکتوری مهم است اماکن پرتردد و پر ترافیک ناخودآگاه تاثیر تبلیغاتی مطلوب شما را موجب می شوند و تعداد تماشگران بیلبورد شما رابطه مستقیمی با میزان جذب مشتری برای محصول شما دارد . روش شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی بود که دادههای آن به روش میدانی جمع آوری شد، جامعه تحقیق عبارت بودند از 700 نفر بازیکن شرکت کننده در بزرگترین مسابقه سیمولتانه تاریخ کشور در تبریز بود و حجم نمونه بنابر جدول مورگان-کرجسای برابر با 248 نفر تعیین شد که به دلیل پیشگیری از اثر افت آزمودنی در تحقیق تعداد 300 پرسشنامه توزیع گردید.

تبلیغات سبب جلوگیری از حواس پرتی میشود

رانندگی زمانی پیچیده تر می شود که عوامل پرت کننده حواس داخل و خارج وسایل نقلیه وجود دارند. شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد عوامل اختلال حواس ریسک رخ دادن تصادف را افزایش می دهند. یکی از عوامل حواس پرتی که اثر آن عامل در بروز تصادفات درون شهری کمتر مورد توجه قرار گرفته است تابلوهای تبلیغاتی ثابت کنار جاده ای و تبلیغات بر روی بدنه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری است. لمپوست بنر، گونهای جدیدی از المان تبلیغاتی است که از میله های مستطیلی در ابعاد یک متر در سه متر تشکیل شده و پس از نصب در محل مورد نظر امکان نصب پارچه تبلیغاتی را فراهم می سازد.

محور اصلی پروژ های تبلیغاتی حول چه موضوعی است؟

محور اصلی این پژوهش به نحوه پیدایش و علل توسعه معماری بر اساس کمیتهایی مانند ابعاد و اندازه، مصالح صنعتی و به صورت کلی قالب شدن ریاضی و فیزیک در ساخت فضا، به جای استفاده از کیفیتهایی که رابطهی فضا با تن، نحوه زندگی و فرهنگهای انسانی را ارج مینهد میپردازد. تحلیل استنباطی یافته های جانبی: از آنجا که میزان تأثیر تبلیغات شهرداری بر رفتار مردم مشهد در پیاده روی به حرم بسیار کم میباشد لذا این متغیر به عنوان محور مطالعه و تحلیل نمی تواند مورد بررسی قرار گیرد به همین جهت، از متغیر میزان تشرف پاسخگویان به حرم استفاده میکنیم تا نتایج جانبی قابل توجه ارائه گردد: - میان مناطق مختلف و نوع اطلاع رسانی، ارتباط معناداری وجود دارد. 2002) به تأثیر جوّ به عنوان یکی دیگر از مؤلفه های تشکیل دهندۀ تصویر بر ادراک از ارزش زمانی، روانی و هزینه های توجه کرده اند. به بیان دیگر، با اطمینان 95% میتوان گفت شیوه های الکترونیکی ترفیع و ترویج خدمات در مقوله های بازاریابی مستقیم و تبلیغ از دیدگاه مراجعان کتابخانه بیشتر از حدّ متوسط در آشنایی آنان با خدمات کتابخانه نقش داشته است. جهت سفارش تبلیغ ابتدا لازم است که فرم زیر را تکمیل کرده، نوع تبلیغ مورد نظر خود را انتخاب نموده و بنری که مایلید در سایت قرار بگیرد را برای ما ارسال کنید.

تابلو های دیجیتال تبلیغاتی

با پیشرفت فناوری های جدید هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید به محیط های تبلیغاتی هستیم که از جمله آنها ورود تلویزیون های بزرگ شهر یا بیلبورد های متحرک در این راستا می باشد. از انواع رویکردهایی هستند که ساخت بیلبوردها با آنها صورت می­گیرد. بیلبوردها به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شدهاند. می شود به دلیلی که روزانه میلیون ها نفر یا شاید بیشتر، در این شبکه ها شروع به فعالیت می کنند و می توان، کسب و کارها را از این طریق به دیگران معرفی و تبلیغ کرد. دارد. آن آدرس می تواند آدرس یک سایت باشد، یک وبلاگ یا حتی یک صفحه در شبکه ی اجتماعی. در مقابل باد قابلیت ارتجاعی دارد و با وزش باد آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%ae%d8%aa-%d8%ac%d9%85%d8%b4%db%8c%d8%af/





:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: