تبلیغات استثنا
نوشته شده توسط : مرجان

اهمیت به خاطر سپردن استفاده از نام تجاری در کمپین بازاریابی ایمیلی خود را نمی توان نادیده گرفت. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در چهارباغ کرمان اما می خواهید ببینید بازاریابی ایمیلی چقدر می تواند برای شما موثر باشد. ایجاد یک لیست پستی از مشتریان علاقه مند یک کار طولانی است. به همین دلیل، باید مراقب باشید که یک قالب با طراحی خوب برای مواد بازاریابی خود ایجاد کنید. مجری تبلیغات محیطی چهارباغ کرمان با استفاده از تاکتیک ایمیل مارکتینگ چه کاری می توانید انجام دهید تا دید خود را به حداکثر برسانید؟ این مقاله نه تنها به سوالات قبلی، بلکه به بسیاری از سوالات دیگر نیز پاسخ می دهد. از نکاتی که در اینجا وجود دارد استفاده کنید تا مطمئن شوید که برنامه بازاریابی ایمیلی شما موفق است.

 

مطمئن شوید که لوگوی شرکت خود را با پس‌زمینه‌های رنگی و فونت‌های حرفه‌ای که بازتابی دقیق از برند شما هستند، درج کنید. بیلبورد تبلیغاتی چیست ارسال ایمیل به افرادی که محصولات شما و یا محصولات شما را نمی‌شناسند می‌تواند مانند هرزنامه به نظر برسد. آنها می پرسند که آیا می دانند شما کی هستید و آیا چیزی که ارائه می دهید برای آنها اهمیت دارد یا خیر. اغلب اوقات، این ایمیل های مشکوک مستقیماً به سطل زباله می روند و هیچ سودی از آنها نمی بینید.

 

هر ایمیل فقط باید حاوی یک موضوع باشد. این می تواند به مشتریان شما کمک کند تا از بار اطلاعاتی خسته یا سردرگم نشوند. هر ایمیل باید یک تمرکز خاص داشته باشد. در پایان، مشتریان شما از اینکه اطلاعات را به صورت مختصر و سازماندهی شده در اختیار شما قرار می دهند سپاسگزار خواهند بود.

 

به منظور ایجاد هیجان در مشتریان خود در مورد دریافت ایمیل، تخفیف های ویژه یا تبلیغات محدود را در خبرنامه های خود به آنها ارائه دهید. بازاریابی ایمیلی باعث می شود خوانندگان شما احساس ارزشمندی بیشتری کنند و همچنین آنها را تشویق می کند که دوستان خود را دعوت کنند. به خوانندگانی که مشتریان جدید را معرفی می کنند، تخفیف های بیشتری بدهید.

 

از تست A/B استفاده کنید تا ببینید کدام ایمیل‌ها موفق هستند و کدام‌ها نه. ایمیلی را انتخاب کنید و لیست پستی را به نصف تقسیم کنید و هر نیمه ایمیلی با موضوع متفاوت ارسال کنید. این به شما امکان می دهد تعیین کنید که کدام خطوط موضوعی منجر به باز شدن ایمیل های شما توسط مشترکین می شود و کدام یک بدون فکر دوم حذف می شوند.

 

مهم است که طرح‌بندی‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام تبلیغات مؤثرتر است. پیشنهادات جدید و حیاتی ترین اطلاعات باید همیشه در صدر باشد. شما باید انواع مختلفی از قالب ها را امتحان کنید تا مشخص کنید کدامیک به شما پاسخ زیادی می دهد. وقتی قالبی را یافتید که مؤثر است، به آن پایبند باشید. این یکپارچگی باعث می‌شود مشتریان به راحتی بدانند اطلاعات شما را کجا قرار دهند و سریع‌تر از طریق ایمیل‌های شما مانور دهند.

به طور کلی، پیام های بازاریابی ایمیلی مهم را در نزدیکی بازه های زمانی تعطیلات ارسال نکنید. از آنجایی که مردم در این زمان‌ها ایمیل‌ها را مرتب چک نمی‌کنند، احتمال نادیده گرفته شدن ایمیل شما بیشتر است. البته همیشه استثنا وجود دارد. برای مثال، اگر در تعطیلات، به ویژه فروش جمعه سیاه دارید، ممکن است بخواهید در طول تعطیلات یک ایمیل ارسال کنید. انجام این کار می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا فوراً شرکت شما را تشخیص دهند.

 

مطمئن باشید که استراتژی شما به طور مداوم دنبال می شود. ضروری است که مشتریان صحیح را در ذهن داشته باشید، در غیر این صورت کار شما بی ارزش است. استفاده از یک استراتژی مداوم با مشتریان اشتباه فقط آنها را آزار می دهد و باعث می شود وقت خود را تلف کنید.

 

ایمیل هایی که ارسال می کنید باید مشتریان شما را جذب کند. وقتی مزیتی برای آن ببینند، علاقه بیشتری به تجارت با شما خواهند داشت. ارائه کوپن‌ها، تخفیف‌ها، فروش یا ارسال رایگان فقط برای مشترکین ایمیل راهی عالی برای نگه داشتن آن‌ها در فهرست شرکت‌کنندگان است.

 

از مواد اولیه به عنوان راهی برای تقویت بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. یک پیش‌هدر اساساً فقط اولین خط متن از متن ایمیل است که در بالا برجسته شده است. برخی از سرویس گیرندگان ایمیل از جمله Gmail متن را بلافاصله بعد از موضوع نمایش می دهند و راه خوبی برای جلب توجه خوانندگان است. 

آدرس های ایمیل در لیست شما باید از نظر اعتبار بررسی شوند. جستجوی آدرس‌های ایمیل و ارسال مجدد ایمیل‌ها پس از عدم ارسال، اتلاف وقت خواهد بود. وقت را تلف نکن!

 

اضافه کردن شخصی به لیست پستی خود، بدون اجازه او، تبلیغات کاملاً اشتباه است. اگر پایگاه داده ایمیل خود را با ایمیل های افرادی که مشترک نشده اند پر کنید، ممکن است با ب

آن صاحبان ایمیل و هر مشتری بالقوه. همچنین می توانید باعث شوید که از خدمات ارائه دهندگان ایمیل اخراج شوید، زیرا ممکن است فکر کنند شما یک هرزنامه هستید.

 

پیام های ایمیل خود را قبل از ارسال با پلتفرم های مختلف تست کنید. وقتی از طراحی روی رایانه خود راضی هستید، از کلاینت های ایمیل، همه مرورگرها و سیستم عامل های قابل اجرا برای آزمایش آن استفاده کنید. مشاهده یک پیام در یک تلفن اندرویدی می‌تواند از دیدن آن در قالب رایانه شخصی بسیار دور باشد.

 

مطمئن شوید که ایمیل های شما توجه مشتریان تبلیغات شما را به خود جلب می کند. این ممکن است کمی آزمون و خطا طول بکشد. اگر برخی از جنبه های کمپین شما کار نمی کند، آن را در اسرع وقت تغییر دهید. وقتی متوجه شدید که چیزی برای شما کار نمی کند، چیزهایی را امتحان کنید که قبلاً انجام نداده اید، سعی کنید راه های جدیدی برای انجام کارها در اینترنت پیدا کنید. بازاریابی ایمیلی موثر است، اما بسیاری از مشاغل ممکن است با چندین مشکل مواجه شوند. برخی از کسب و کارها ممکن است در جمع آوری تعدادی آدرس ایمیل مشکل داشته باشند. برخی از نحوه ایجاد پیام های ایمیل موثر برای مخاطبین خود بی اطلاع هستند. اگر ایده های مطرح شده در پاراگراف های قبل را به کار بگیرید، شرکت شما قادر خواهد بود بر هر چالشی که پیش روی شماست غلبه کند. با استفاده از این پیشنهادات، کمپین بازاریابی موثرتری ایجاد خواهید کرد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%ba/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: