تلفن همراه و مزایای آن
نوشته شده توسط : مرجان

هر برنامه‌ای را که استفاده نمی‌کنید ببندید. قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ممکن است همچنان برنامه‌ای داشته باشید که دقیقه‌ها یا پیامک‌های تلفنتان را محدود کند. بسیاری از اوقات آنها باز می مانند و باید به صورت دستی خاموش شوند. قیمت اسپیکر وایرلس باتری گوشی خود را بردارید و گوشی را در ظرفی پر از برنج قرار دهید. این رطوبت را جذب می کند تا به دستگاه شما خیس شود. برای تهیه جدیدترین گوشی اینقدر عجله نکنید. همیشه ارزشش را ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد ارتقا به جدیدترین تلفن قبل از خرید، به بررسی آنلاین نگاه کنید، بنابراین باید انجام دهید.

گذشت زمان

بسیاری از برنامه‌های کاربردی که در یک زمان باز می‌شوند می‌توانند تلفن همراه شما را کند کنند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اسکایپ راهی برای تماس ویدیویی به شما می دهد. برای گوشی خود شارژر خورشیدی بگیرید. این کار دانلود برنامه ها یا به روز رسانی گوشی شما را با گذشت زمان دشوارتر می کند. برخی مواقع وجود دارد که باید انتخاب کرد. هنگامی که مجبورید برای خود یک گوشی جدید تهیه کنید، زمانی را به مقایسه تلفن های موجود در فروشگاه های فیزیکی واقعی اختصاص دهید. برای بازی با تلفن های همراه وقت بگذارید و به یاد داشته باشید که ویژگی های آنها را آزمایش کنید. این باعث می شود احتمال بیشتری وجود داشته باشد که گوشی مورد علاقه خود را به دست آورید. احساس نکنید که باید در تمام گذشته به یک برند بچسبید. اگرچه ممکن است یک چیدمان یا رابط صفحه نمایش خاص برای شما آشنا باشد، اما مطمئن باشید که ذهنی باز دارید. شانس گرفتن با تلفن دیگری که در آنجا وجود دارد می تواند باعث شود که از انتخاب خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

انتخاب بهترین تلفن همراه

در مورد تلفن همراه از عزیزان و دوستان خود بپرسید. آنها به احتمال زیاد اطلاعات زیادی برای به اشتراک گذاشتن شما در انتخاب بهترین تلفن دارند. اجازه ندهید گوشی شما قبل از شارژ کردن از بین برود. باتری های تلفن همراه به گونه ای طراحی شده اند که هر چند وقت یکبار شارژ شوند. اگر باتری قبل از شارژ مجدد دائماً کم شود، مقداری از توانایی خود را برای نگه داشتن شارژ برای مدت طولانی از دست می دهند. سعی کنید باتری تلفن همراه خود را زودتر تهیه کنید. می‌تواند عاقلانه باشد که گوشی خود را اغلب ارتقا دهید تا از سال‌ها برای به روز بودن استفاده کنید. وب سایت های موبایل معمولاً با گوشی های جدیدتر طراحی می شوند. این می تواند به این معنی باشد که اگر تلفن شما قدیمی شود، دسترسی به آنها برای شما دشوار خواهد بود.

منظم ترین برند در فروش تلفن همراه

باید بدانید کجا کار و زندگی می کنید. حتی ممکن است همه جا که به طور منظم می روید باشد. اگر در یک شهر زندگی می کنید و شهر را ترک می کنید، ممکن است ببینید که پوشش شما گاهی کاهش می یابد. مطمئن شوید که گوشی شما قاب خوبی دارد. اگر آیفون خود را بیاندازید و به آن آسیب بزنید، ممکن است بسیار زیاد باشد. اگر واقعاً نگران هستید، می توانید از Otterbox محافظت قوی دریافت کنید. فریب لنزهای زوم دوربین روی دوربین های تلفن همراه خود را نخورید. زوم اپتیکال معمولی آنقدر بزرگ است که نمی تواند در تلفن های همراه جا شود. تلفن های همراه دارای زوم دیجیتال هستند که پیکسل ها را بزرگ کرده و کیفیت تصویر را کاهش می دهد. به جای بزرگنمایی نزدیک حرکت کنید.

بارگیری ویدیو ها

هنگام بارگیری ویدیوها به جای داده از WiFi استفاده کنید. ویدئوها سنگین هستند و می‌توانند تمام اطلاعات شما را مصرف کنند. فقط زمانی این کار را انجام دهید که تلفن شما دارای طرح داده نامحدود باشد. اگر در منطقه سیگنال بد هستید، تلفن خود را خاموش کنید. تا زمانی که به منطقه ای با سیگنال کافی خوب برسید، عملکرد جستجوی خود را غیرفعال نگه دارید. هنگام رانندگی از تلفن همراه خود استفاده نکنید. ممکن است فکر کنید رانندگی با دستگاهی که هندزفری است ایده خوبی است، اما همچنان بیشتر روی مکالمه تمرکز خواهید کرد تا رانندگی. تحقیقات نشان داده است که حتی انجام این کار نیز می تواند خطرناک باشد.

طرح پیامک

اگر زیاد پیامک نمی‌فرستید، طرح پیامک را در اولین فرصت از تلفن خود حذف اسپیکر کنید. برنامه‌های پیامک زمانی گران هستند که به میزان کمی از داده استفاده می‌کنند. برنامه هایی وجود دارند که به شما امکان ارسال پیامک رایگان را می دهند. در صورت امکان از وای فای گوشی خود استفاده کنید. با این کار میزان داده های شما کاهش می یابد. برنامه ها یا برنامه هایی را پیدا کنید که نقاط مهم را به شما نشان می دهد. بسیاری از رستوران ها این خدمات را ارائه می دهند. فقط یک گوشی با گزینه های مورد نیاز خود بخرید. بسیاری از تلفن های همراه جدید عملکردهای متفاوتی دارند که بسیاری از مردم از آنها استفاده نمی کنند.

تشعشع موبایل و سلامتی

در صورت امکان پیامک ارسال کنید. اگر تنها چیزی که باید به کسی بگویید اسپیکر چند کلمه کوتاه است، فقط آن را تایپ کرده و پیام را ارسال کنید. اگر گوشی شما واقعاً آن را بردارید و تماس بگیرید، تشعشع بسیار بیشتری دارد. به همین دلیل است که ارسال پیامک راحت تر و ایمن تر است. تلفن همراه خود را زیر یک قاب نگه دارید. این به محافظت از گوشی شما در صورت افتادن یا ضربه به هر نوع کمک می کند. گوشی‌ها با قاب‌هایی که روی آن‌ها قرار دارند از حوادث جان سالم به در می‌برند. این به شما کمک می کند تا از مسائل پرهزینه جلوگیری کنید.

عکس های تلفن همراه

مراقب عکس هایی باشید که به دیگران اجازه می دهید چه عکس هایی بگیرند. شما هیچ داده غیرقانونی روی گوشی خود نمی خواهید. اگر فردی زیر سن قانونی باشد، حتی زمانی که شما هم هستید، مهم نیست که شما نیز زیر سن قانونی باشید. اگر اسپیکر بچه دارید، حتما تنظیمات حریم خصوصی را تنظیم کنید. مطمئن شوید که آنها نمی توانند از وب سایت های بزرگسالان بازدید کنند یا به سایت های مشکوک مراجعه کنند. این به طور کلی به خانواده شما کمک می کند. حتی برخی از آنها مانند یک کیف هستند تا حمل را بسیار آسان کنند. نسخه‌های دیگر قطعات جداگانه‌ای هستند که مانند یک کابل شارژ معمولی مستقیماً به تلفن شما وصل می‌شوند.

بستن برنامه ها و توزیع نیرو باتری

    این شارژر می تواند در خانه، خانه یا هر کجا استفاده شود r نور خورشید وجود دارد. با کمک برنامه‌ها به هر قیمتی از هزینه‌های بیش از حد خودداری کنید.  واضح است که وقتی صحبت از تلفن های همراه به میان می آید، مطالب زیادی برای درک وجود دارد. این مقاله به نکات اساسی پرداخته است که برای شروع باید بدانید. آن را اغلب بخوانید و سپس به یادگیری بیشتر ادامه دهید. سپس به دنبال برنامه ها و ویژگی های مورد نیاز گوشی خود بگردید.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af/

 





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: