شلیک تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

بلافاصله پس از اینکه شخصی در لیست شما مشترک شد، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خیابان احمد آباد مشهد با این حال، اگر واقعاً وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه می تواند به شما و سایت شما کمک کند، مطمئناً از بازاریابی ایمیلی و کارهایی که می تواند انجام دهد قدردانی خواهید کرد. یک ایمیل تأیید ارسال کنید. مجری تبلیغات محیطی خیابان احمد آباد مشهد این خطر را نداشته باشید که ایمیل‌هایتان به‌عنوان هرزنامه گزارش شود یا مشتریان قبل از خواندن تبلیغ شما، اشتراک خود را لغو کنند.

تایید تبلیغات

ایمیل باید حاوی پیوندهای تایید و رد باشد. آژانس تبلیغات محیطی آراد شما باید با ایمیل‌های بازاریابی که حاوی محتوای بیش از حد هستند، مشتریان را خسته نکنید یا از آنها خسته نکنید. پیامی را که باید در ایمیل ارسال کنید مشخص کنید و روی آن ایده تمرکز کنید. مشتریان شما قدردانی خواهند کرد که با اطلاعات اضافی سنگینی نمی کنند.

 

پیشنهادات ویژه یا فروش با زمان محدود را منحصراً از طریق ایمیل به عنوان راهی برای ایجاد هیجان در مشتریان خود برای دریافت ایمیل های شما تبلیغ کنید. این به مشتریان شما می گوید که آنها خاص هستند، شما به کسب و کارشان اهمیت می دهید و می خواهید با ثبت نام در لیست انتخاب خود به آنها برای وفادار ماندن پاداش دهید. این حتی آنها را وادار می کند تا به دوستان خود اجازه دهند ایمیل ها را از طریق فوروارد مشاهده کنند. در واقع، یک برنامه ارجاع می تواند روش خوبی برای رشد پایگاه مشتری و لیست مشترکین شما باشد. سعی کنید فرمت خود را با هم ترکیب کنید تا شخصی تر باشد. اگر معمولاً آنها را در قالب HTML ارسال می کنید، یک ایمیل متنی ساده را امتحان کنید. اگر پیام شما به خوبی نوشته شده باشد، متن ساده یک حس شخصی می‌افزاید و باعث می‌شود مشتریان با محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس «ارتباط» کنند.

 

فراموش نکنید که در پایان هر ایمیل یک تماس موثر برای اقدام قرار دهید. افرادی که ایمیل های شما را دریافت می کنند باید بدانند که از آنها چه انتظاری می رود. اطمینان حاصل کنید که هر پیوندی که اضافه می کنید واضح است و به راحتی قابل مشاهده است. ممکن است بخواهید پیوندها را در ایمیل خود تکرار کنید تا در بالا و سپس دوباره در پایین اطلاعیه شما ظاهر شوند.

 

یک نکته بسیار واضح، اما بسیار مهم در رابطه با ایمیل مارکتینگ این است که مطمئن شوید همه آدرس‌های ایمیل شما درست هستند! زمان را برای دریافت آدرس ایمیل تلف نکنید، فقط پیامی مبنی بر نامعتبر بودن آدرس دریافت کنید. شما می توانید زمان گرانبهای خود را به روش های بهتری صرف کنید!

 

هنگامی که پیام های بازاریابی ایمیلی خود را تنظیم می کنید، سعی کنید از لحن شخصی در هر کدام استفاده کنید. مشتریان به این نوع پیام‌ها نسبت به پیام‌هایی که غیرشخصی‌تر یا بی‌معنی‌تر هستند، پاسخ مطلوب‌تری می‌دهند. می توانید از مدیر عامل یا رئیس شرکت خود بخواهید نام آنها را در پایین ایمیل امضا کند تا پیام شما تأثیر بهتری بر مخاطبان شما بگذارد.

 

آدرس های ایمیل را بدون اجازه صریح شخصی که مالک آن تبلیغات است به لیست پستی خود اضافه نکنید. پر کردن لیست پستی خود با افرادی که هرگز ایمیل های بازاریابی شما را دریافت نکرده اند، هیچ سودی برای کسب و کار شما در میان مشتریان بالقوه یا صاحبان حساب نخواهد داشت. شما همچنین در معرض خطر محرومیت توسط ارائه دهنده خدمات خود به دلیل نقض قوانین آنها هستید.

 

آزمایشات کاملی را انجام دهید تا ببینید پیام های بازاریابی ایمیلی شما در پلتفرم های مختلف چگونه به نظر می رسند. بعد از اینکه یک طراحی خاص را کامل تشخیص دادید، ببینید در تمام مرورگرهای اصلی، سیستم عامل ها و کلاینت های ایمیل چگونه به نظر می رسد. نحوه ظاهر یک پیام در هات میل ویندوز می تواند بسیار متفاوت از لینوکس جی میل باشد.

تلاش های لازم برای تبلیغات موثر

جلب توجه خواننده کلید یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق است. ممکن است چند تلاش لازم باشد تا دقیقاً درست شود. اگر نتایج آن شما را راضی نکرد، در خلاص شدن از شر یک استراتژی یا تمرین تردید نکنید. به آزمایش استراتژی های جدید و مخلوط کردن چیزها ادامه دهید تا خوانندگان خود را علاقه مند نگه دارید و ایمیل های خود را در لبه برش نگه دارید.

 

ایمیل های شما باید کوتاه و دقیق باشند. هر جا که تبلیغات می توانید از زبان مستقیم استفاده کنید. این به خوانندگان شما سیگنال می دهد که برای وقت آنها ارزش قائل هستید. همچنین، خوانندگان کل ایمیل را از این طریق خواهند خواند. اگرچه مهم‌ترین اطلاعات شما باید در بالای ایمیل باشد، اما همیشه لینک‌ها و محتوای مهمی نیز در انتهای ایمیل وجود دارد. اگر تصور شود که هرزنامه هستید، به سرعت مشتریان خود را از دست خواهید داد، بنابراین به هر قیمتی از این برچسب اجتناب کنید. ارسال را امتحان کنید. نه تنها مشتریان شما این اقدام امنیتی را دوست خواهند داشت، بلکه از داشتن مدرکی نیز بهره مند خواهید شد که نشان دهد حتی یک ایمیل از شما نمی تواند به عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود.

 

فهرستی تهیه کنید که به طور خاص ترجیحات تبلیغات و نیازهای مشتری شما را هدف قرار دهد. هنگامی که این کار را انجام می دهید، اطمینان حاصل می کنید که مشتریانی که بیشتر به محصولات شما علاقه مند هستند ایمیل های شما را دریافت می کنند. اگر فهرست پستی شما راهی عالی برای دریافت اطلاعات انحصاری در مورد هر چیزی است که ارائه می‌دهید، فهرست هدفمندتر می‌شود و این باعث می‌شود که ایمیل‌ها مهم‌تر به نظر برسند. امیدواریم اکنون روش هایی را که بازاریابی ایمیلی برای افزایش سود و شهرت شما کار می کند، درک کرده باشید. ادامه دهید و از این نکات استفاده کنید و به زودی شاهد افزایش ترافیک سایت خود خواهید بود.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: