بازرگانی موثر
نوشته شده توسط : مرجان

باز جای شکرش باقی است که اشخاصی مانند زرتشت سلطانی، با طرحهای زیبا و فراموش نشدنی اش، به خصوص برای محصولات روزانه، جانی به تن گرافیک بی رمق و ترسان و لرزان ما داد و نشان داد که کار موفق تبلیغاتی نباید لزوما پر لنگ و لعاب و همراه با ملودی شش و هشتی که قصه امیر ارسلان تعریف میکند، باشد و اتفاقا برای در یاد ماندن باید ساده، زیبا و نو باشد و در اثر کوشش چنین افرادی، امروز شاهد نمونه های بسیار زیباتری از تبلیغات جاده ای و خیابانی هستیم.

پنجره های نو در تبلیغات

با انجام تبلیغات محیطی پنجرهای نو بر روی کسب و کارها باز می گردد. تاکید می کنیم که ما تعاملات لازم با تبلیغات در مسیر پرسپولیس و وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داریم و دائما با آنها در ارتباط هستیم و یقینا کارهای قانونی را انجام میدهیم و متاسف هستیم برای افرادی که وقتی تصمیمی هنوز قطعی و نهایی نشده است را رسانهای میکنند و جو و فضایی را راه میاندازند که به نفع فوتبال و باشگاهها نیست. همانطور که میدانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری میکنند. گرافیک محیطی به عنوان یکی از شاخه های گرافیک در رسیدن به اهداف بالا نقش مهمی دارد، و بخش عمده ای از فعالیت های تبلیغاتی و تجاری را در بر می گیرد.

اپلیکیشن های تبلیغاتی

در صفحه اصلی اپلیکیشن بیلبورد، بیلبوردهایی که کسب وکارهای مختلف را تبلیغ کردهاند، وجود دارند و شما نیز به عنوان یک کسبوکار میتوانید بیلبورد خود را بسازید. یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آنها تبلیغات کنید. بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس  دسته ایی از تبلیغات به دلیل اینکه گستره زیادی از افراد را بهصورت هدفمند تحت پوشش خود قرار میدهند، هزینهی کمتری را نسبت به سایر رسانههای تبلیغاتی دارد.

تصوز خود در جایگاه مشتری

خود را در جایگاه مشتری قرار دهید. در حقیقت برای آنکه بتوانید از رقبای خود در امر تبلیغات و برندینگ پیشی بگیرید همواره بازارهای جدید با حجم وسیعی از مخاطبین را از دست ندهید. برای معرفی کالا و خدمات جدید در هر کسب و کار، تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد اطلاع رسانی کاملتری را ارائه می دهد. بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمیکند.

تبلیغ کنندگان جدی

هواداران بدانند که پرسپولیس به جد پیگیر این قضیه است و اگر تغییری در بحث تبلیغات محیطی اتفاق بیفتد، حق پرسپولیس محفوظ است و ما پیگیری میکنیم و از حق پرسپولیس دفاع خواهیم کرد. مثلا شما محصولی را تبلیغ می کنید که توان تولید آن را بصورت گسترده ندارید. در واقع ، از آنجا که تابلوهای تبلیغاتی نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده اند ، بلکه تبلیغ کنندگان پول بیشتری را برای رسانه ها نسبت به دهه های قبل هزینه می کنند.

دوره طلایی تبلیغات

دوره طلایی خلاقیت در شرکت تبلیغاتی، زمانی اتفاق افتاد که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیای هنر و به دنبال آن الهامبخشی و شهود در هنرمندان و هنر اتفاق افتاد. باشگاه این آسودگی خیال را به هواداران میدهد که تحت هر شرایطی از حق بجای پرسپولیس با حمایت آنها دفاع خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیهای اعلام کرد؛ هواداران مطمئن باشند که باشگاه از حق و حقوق پرسپولیس دفاع خواهد کرد و فریب جوسازیها را نخورند. معمولاً یک چاپخانه حرفهای قیمت گذاری خدمات خود را به نحوی انجام میدهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا کمتر باشد.

بنر تبلیغاتی دو طفره

استرابورد یا بنر دوطرفه همان استندهای تبلیغاتی ایستادهای هستند که وسط خیابانهای دوطرفه و بلوارها معمولاً میبینید. آیا اصلا می توانید متوجه شوید که این 10 مشتری، نتیجه چند بازدید از تبلیغتان است؟ شما می توانید چیزی خلق کنید تا توجهات زیادی را به سمت خود بکشانید. کسی حق ندارد چیزی را به اسم خود مالکیت بزند.

اعمال تبلیغات جدی

کانونهای آگهی و تبلیغاتی میتوانند اعتراض خود را نسبت به اعمال مجازاتها از سوی کمیته سازمانهای تبلیغاتی استان حداکثر یک ماه پس از ابلاغ به اداره کل تبلیغات تسلیم و رسید دریافت نمایند. در این میان ماریا کری با اجرای چند آهنگ توانست جایزه آیکون موسیقی را دریافت کند. این نماینده مجلس ادامه داد: این روزها رسانههای بسیاری دارند در مورد اقدامات شبهه برانگیز شهرداری صحبت میکنند اما واکنش یا بازخوردی از سوی شورای شهر مستقر نمیبینیم.

نماینده تبلیغاتی

اما میبایست فیلمها یا کارتونهایی انتخاب میشد که نماینده بهتری برای این ژانرها باشند. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. در پای بعضی از این بیلبوردها آنقدر علف روییده است که هر لحظه خطر آتش سوزی احساس می شود. یک بیلبورد که سعی دارد بیش از حد هوشمندانه عمل کند، به مخاطبان گم می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3/

 




:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: