برق محبوب
نوشته شده توسط : مرجان

از گاوصندوق برای محافظت از وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید. اینورتر آی مستر آیا اتاق تمیز و عاری از مسائلی مانند کپک و کپک است؟ از نکات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که یک اتاق هتل خوب و بدون نیاز به هزینه زیاد داشته باشید. قرار دادن جواهرات و اقلام الکترونیکی ارزشمند خود در گاوصندوق هتل به شما این امکان را می دهد که هنگام لذت بردن از تعطیلات خود احساس امنیت کنید. اینورتر آیمستر سایت های نقد و بررسی آنلاین مانند تریپ ادوایزر را بررسی کنید. قبل از باز کردن بسته بندی اتاق را بررسی کنید. درایو IMASTER خواندن نظرات دیگران در مورد هتل هایی که در نظر دارید واقعا می تواند به شما کمک کند که کدام یک را انتخاب کنید.

سایت مسافرتی

اگر آنلاین شوید و برخی از سایت های مسافرتی را در آنجا بررسی کنید، می توانید معاملات عالی زیادی در مورد هتل ها پیدا کنید. اگر عضو برنامه وفاداری هتل خاصی هستید، به یاد داشته باشید که هنگام بررسی نرخ ها، آن اطلاعات را نیز درج کنید. همچنین می‌توانید از هر سازمانی که جز آن هستید، مانند AAA یا AARP، تخفیف‌های اضافی دریافت کنید.

برق در زندگی ما

هر گونه قرار ماساژی را که می گیرید زودتر رزرو کنید. معمولاً بهترین ماساژدرمانگران از قبل در استراحتگاه های برتر رزرو می شوند. اگر زود برنامه ریزی کنید، بهترین تجربه ممکن را خواهید داشت. اگر عضو AAA هستید، باید ببینید تخفیف عضویت در هتل شما چقدر خواهد بود. عضویت شما ممکن است به شما حق برخورداری از تخفیف هتل را بدهد. شما می توانید بیش از 5٪ در اقامت در هتل خود صرفه جویی کنید. در طول چندین شب، این پنج درصد واقعاً جمع می شود.

مصرف برق

جی پی اس و لباس های دویدن خود را در تعطیلات بسته بندی کنید. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، وسایل خود را به تن کرده و برای دویدن صبح بیرون بروید. حتی اگر مجبور باشید از جاده ها یا خیابان های شهر بدوید، وقتی کارتان تمام شد، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شهر بیاموزید. اگر فردی هستید که اغلب سفر می کنید، ایده خوبی است که در برنامه های وفاداری هتل ثبت نام کنید. آنها مزایایی را برای هر کسی که مرتباً در هتل های زنجیره ای اقامت می کند فراهم می کند. این برنامه‌ها می‌توانند به شما چیزهایی مانند بهترین قیمت‌ها، ارتقاء اتاق، و مزایای ویژه مانند غذای رایگان یا پرداخت دیرهنگام را تضمین کنند.

اگر اغلب در یک هتل زنجیره ای اقامت می کنید، بررسی کنید که آیا آنها در برنامه های اقامت مکرر عضویت دارند یا خیر. این برنامه ها هر بار که در آنجا بمانید به شما امتیاز می دهند. این امتیازها را می توان با تخفیف های رستوران، بلیط نمایش ها، شب های رایگان در هتل و موارد دیگر مبادله کرد.

اهمیت برق کشی

اگر کمی به محیط خود اهمیت می دهید، تعطیلات "سبز" را در نظر بگیرید. چندین هتل سبز در اطراف وجود دارد. برخی از هتل‌ها اتاق‌های سبز ارائه می‌کنند، و در واقع، برخی از آنها حتی به عنوان هتل سبز تأیید شده‌اند. همچنین، هتل‌های قدیمی‌تر اغلب تغییرات زیادی را برای سازگاری با محیط‌زیست انجام می‌دهند. با یک آژانس مسافرتی صحبت کنید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما در انتخاب هتل هایی که به محیط زیست اهمیت می دهند کمک کنند. عضویت در AAA می تواند در هزینه هتل ها صرفه جویی کند. اعضای AAA از تخفیف های اضافی هتل تا پنج درصد برخوردار خواهند شد، اما در مورد خودروهای کرایه ای نیز تخفیف دریافت خواهید کرد. اگر شما والدین یک کودک خردسال هستید، حتی ممکن است یک صندلی ماشین رایگان برای شما فراهم شود.

هرگز از تلفن هتل برای تماس های طولانی مدت استفاده نکنید. در عوض به اینترنت نگاه کنید. بسیاری از هتل ها به شما اتصالات اسکایپ رایگان از طریق Wi-Fi خود را ارائه می دهند. از اینها برای هماهنگی با عزیزان یا همکاران خود در اتاق هتل خود به جای تماس های تلفنی پرهزینه از میز خواب استفاده کنید.

خواب با برق

اگر به تخت خواب یا تخت تاشو نیاز دارید، به هتل اطلاع دهید. همه هتل‌های زنجیره‌ای اینها و آنهایی را که اغلب عرضه بسیار محدودی دارند، ارائه نمی‌دهند. گاهی اوقات، هزینه اضافی نیز دارند. قبل از رزرو در این مورد توضیح دهید. از آب بطری اجتناب کنید! ممکن است خسته و تشنه به مقصد برسید. در نتیجه، آن بطری آب روی یخچال کوچک ممکن است به نظر شما بسیار خوب باشد. هتل ها از این واقعیت آگاه هستند و آن بطری بسیار گرانتر از یک بطری در هر جای دیگری خواهد بود. ممکن است بتوانید در باشگاه ورزشی هتل آب بسته بندی شده رایگان دریافت کنید. به سادگی، آب بطری خود را بیاورید.

برای صرفه جویی بیشتر، پرواز و اقامتگاه خود را بسته بندی کنید. بسیاری از سایت‌های آنلاین مسافرتی برای هر کسی اینورتر که چیزها را با هم جمع می‌کند، صرفه‌جویی جدی دارند. برای به دست آوردن بهترین معامله، قیمت ها را بین چندین ایرلاین و هتل مقایسه کنید.

بهترین نرخ نیروی برق

برای دریافت بهترین نرخ در اتاق هتل خود، هرگز رزرو نکنید اینورتر تا زمانی که اوج فصل گردشگری در اوج است. اتاق ها معمولاً در آن مقطع زمانی بسیار گران هستند. اگر می توانید، سعی کنید در فصل کم اتاق رزرو کنید. این زمانی است که هتل ها مشتاق پر کردن اتاق های خود هستند. شما باید قیمت بسیار بهتری داشته باشید. اگر متوجه شدید که مجبور به رزرو هتل در جاده هستید، به مراکز توریستی، مناطق استراحت و پمپ بنزین‌ها نگاه کنید تا کتاب‌های توریستی رایگانی که حاوی نقشه هتل‌ها، قیمت‌ها و تخفیف‌های باورنکردنی هستند، پیدا کنید. سپس می توانید تماس بگیرید و اتاق رزرو کنید، نه اینکه بی وقفه برای مکان اقامت جستجو کنید.

بهای مناسب نیروی برق

بهایی که در هتل تبلیغ می شود را پرداخت نکنید. شما مجبور نیستید اینورتر آنقدر هزینه کنید! بیشتر هتل ها انتظار دارند چانه زنی کنند. بنابراین هرگز قیمت کامل را نپذیرید و با هتل تماس بگیرید تا بهترین معامله را انجام دهید. آنها معمولاً از اینکه شما را با قیمتی بهتر یا چند چیز اضافی پذیرایی می کنند بسیار خوشحال هستند. تعدادی از وب سایت های مسافرتی تخفیف های عمیقی ارائه می دهند. هیچ کس نباید تعطیلات خود را در یک هتل بد بگذراند. نرخ ارزان بدبختی را جبران نمی کند. تجربه سفر و هتل شما خراب می شود. بنابراین، اجرای نکات ارائه شده در اینجا به شما کمک می کند تا بهترین هتل را پیدا کنید. هنگامی که در مورد یکی تصمیم گرفتید، می توانید معامله خوبی نیز در مورد آن بدست آورید.

منبع

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

 





:: برچسب‌ها: برق ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: