مراقبت از صفحه گوشی
نوشته شده توسط : مرجان

چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد تلفن های همراه بدانید. قیمت خرید اینترنتی تاچ ال سی دی اصفهان از استفاده صحیح از آنها تا خرید بهترین ها، باید بدانید که چه گزینه هایی دارید. توصیه های زیر می تواند به شما کمک کند. هر از چند گاهی تلفن همراه خود را خاموش کنید تا حافظه گوشی آزاد شود. تاچ ال سی دی اگر این کار هر دو روز یکبار انجام شود، می تواند عملکرد گوشی شما را افزایش دهد. از این فکر نکنید که گوشی شما خراب شده است زیرا در مایع افتاده است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که باتری را خارج کنید، سپس گوشی را در یک کیسه یا کاسه برنج قرار دهید. قیمت خرید اینترنتی تاچ ال سی دی این به جذب هر گونه رطوبتی که وارد دستگاه شده است کمک می کند.

ویدئو با موبایل

اگر ویدیوها را با استفاده از سیگنال های LTE یا 4G پخش می کنید، مراقب باشید. به احتمال زیاد، شما یک کمک هزینه داده ماهانه دارید که همراه با برنامه تلفن همراه شما است. ویدیو کمی طول می کشد و می تواند به سرعت اضافه شود. اگر می بینید که در حال پیشرفت هستید، ممکن است بخواهید به دنبال یک برنامه جدید باشید. ممکن است روزی که به جدیدترین گوشی وارد بازار می شود نیازی به آن نداشته باشید. همیشه ارزشش را ندارد شرکت ها اغلب تلفن های جدید را عرضه می کنند. گاهی اوقات به روز رسانی ها حتی آنقدرها هم قابل توجه نیستند. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید آن را در تلفن بخوانید تا مشخص کنید که آیا چیزی است که می خواهید یا خیر. خیلی وقت ها اینطور نیست.

سرعت داده با تلفن همراه

سرعت داده در گوشی هوشمند شما به مرور زمان کاهش می یابد. به روز رسانی نرم افزار می تواند به جلوگیری از قدیمی شدن گوشی کمک کند. مشکل این است که گوشی های جدیدتر در نهایت با آپدیت های قدرتمندتری عرضه می شوند. در عرض یک یا دو سال، تلفن قدیمی شما ممکن است نتواند آنها را مدیریت کند. آیا باتری شما به سرعت از بین می رود؟ به احتمال زیاد سیگنال شما کم است. یک سیگنال ضعیف در واقع می تواند باتری شما را تخلیه کند. به یاد داشته باشید که وقتی از گوشی خود استفاده نمی کنید، به خصوص در مناطقی که سیگنال ضعیفی دارد، آن را خاموش کنید.

همیشه با موبایل

اگر همیشه مشتری وفادار یک برند خاص از تلفن همراه بوده اید، از آزمایش گزینه های دیگر نترسید. حتی اگر به یک چیدمان یا رابط کاربری خاص عادت دارید، ذهنی باز داشته باشید. نگاهی به برندهای دیگر گوشی ها ممکن است طیف جدیدی از عملکرد را به شما نشان دهد. اگر فقط قصد دارید از آن برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنید، نیازی به تلفن هوشمند ندارید. این روزها همه گوشی های هوشمند دارند. با این حال، اما من از این قابلیت برای مرور وب و ارسال ایمیل به جای صحبت کردن استفاده کنید. آنها معمولاً گرانتر از تلفن های استاندارد هستند، بنابراین اگر قصد دارید با آن صحبت کنید، در پول خود صرفه جویی کنید.

صفحه موبایل

حتی ممکن است نیازی به قاب گوشی تلفن همراه خود نداشته باشید. طراحان گوشی های هوشمند از کولار، کربن و دیگر مواد سخت برای قوی تر کردن گوشی ها استفاده می کنند. اگرچه آنها از دستگاه محافظت می کنند، اما می توانند با دشوار کردن دسترسی، مانع استفاده عادی از تلفن شوند. انتخاب های خود را تجزیه و تحلیل کنید و یک تلفن را بر اساس آنچه نیاز دارید انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که دوربین گوشی فاقد ویژگی زوم اپتیکال است. برای گرفتن یک نمای نزدیک واقعی، باید نزدیک سوژه خود باشید. لنزهای اضافی وجود دارد که می توانید خریداری کنید که دوربین تلفن هوشمند شما را قادر می سازد زوم کند.

انجام بازی های مخصوص با موبایل

انجام بازی‌ها با تلفن همراه می‌تواند زمان را در زمانی که تقریباً منتظر هر چیزی هستید سریع‌تر بگذراند. تلفن های هوشمند اغلب گرافیک بسیار خوبی دارند و داشتن کاری برای انجام دادن در صف انتظار کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد. مطمئن شوید که بازی های زیادی را روی تلفن همراه خود قرار ندهید زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکل در حافظه شود. اگر تلفن همراه دارید، قبل از رفتن به خارج از شهر حتماً نقشه پوشش را بررسی کنید. احتمالاً از قبل می‌دانید که استقبال شما در مناطقی که کار و زندگی می‌کنید چقدر خوب است. این می تواند هر جایی باشد که به طور منظم می روید. اگر در یک شهر زندگی می کنید و شهر را ترک می کنید، ممکن است پوشش شما بین شهرها به طور چشمگیری کاهش یابد.

تاچ و لمس تلفن همراه

مطمئن شوید که گوشی شما دارای یک قاب خوب بلندگو است. انداختن گوشی هایی مانند آیفون می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. برخی از قاب های گوشی موبایل واقعا خوب از شرکتی به نام Otterbox می آیند. Defender یک مدل برتر است که باید در نظر بگیرید. حتماً یاد بگیرید که عملکرد تقویم در تلفن شما چگونه کار می کند. این برای عملکردهای مرتبط با کار مهم است. تلفن را تنظیم کنید تا به شما هشدار دهد تا قبل از رویداد خود آماده باشید. این باعث صرفه جویی در زمان و کاغذ می شود.

پیدا کردن ویدئو های گیمینگ

اگر می‌خواهید ویدیوها را در تلفن خود بلندگو پیدا کنید، احتمالاً باید به جای داده‌هایی که دارید از اتصال Wi-Fi که دارید استفاده کنید. دلیل آن این است که ویدیوها به سرعت بیشتر داده های مجاز شما را می سوزانند. فقط در صورتی این کار را انجام دهید که تلفن شما دارای برنامه داده نامحدود باشد. در حالی که تلفن های همراه قابل حمل هستند و می توانند با شما سفر کنند، از استفاده از آن در حین رانندگی خودداری کنید. اگر این کار را انجام دهید می تواند یک خطر ایمنی بزرگ باشد. برخی از تحقیقات نشان می دهد که فقط این خطرناک است.

خانواده موبایل دوست

برای گرفتن یک برنامه خانواده نیازی بلندگو به ارتباط با هم ندارید. اگر این را نمی دانید، ممکن است یک معامله را از دست بدهید. می توانید با هرکسی که دوست دارید ثبت نام کنید و از مزیت معامله استفاده کنید. شرکت های تلفن مدرکی دال بر روابط خانوادگی نمی خواهند، بنابراین مشکلی نخواهید داشت. اگر پیامک نمی‌فرستید، برنامه متنی در برنامه خود نداشته باشید. طرح های متنی هزینه زیادی دارند و اگر از آنها استفاده نکنید ارزشی ندارند. می‌توانید از برنامه‌هایی استفاده کنید که امکان ارسال پیامک را فراهم می‌کند، یا اگر محصول اپل دارید، می‌توانید از آن برای iMessage سایر مشتریان اپل به صورت رایگان استفاده کنید.

اغلب با موبایل

از ویژگی پیامک تلفن خود اغلب استفاده کنید. اگر چیز زیادی برای گفتن ندارید، فقط آن را تایپ کنید. هنگامی که از تلفن شما برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کنید، تشعشعات بیشتری از تلفن شما ساطع می شود. ارسال پیامک ایمن و آسان است. هنگامی که در مورد تلفن های همراه بیشتر بدانید، تجربه خوبی خواهید داشت. سعی کنید در مورد آنها آموزش ببینید تا بیشتر از آنها بهره ببرید. این نکات فقط یک شروع است، بنابراین به تحقیق خود ادامه دهید.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/touch-lcd/

 





:: برچسب‌ها: صفحه ال سی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: