جرئیات تلفن همراه
نوشته شده توسط : مرجان

برای به‌روزرسانی جدیدترین گوشی عجله نکنید. خرید انواع هدفون و هندزفری بیسیم و بلوتوثی و وایرلس بسیار جزئی هستند. بلکه برای پیامک، ایمیل و گشت و گذار در اینترنت استفاده می شود. برای یادگیری نکات مفیدی که می توانید با تلفن همراه خود از آنها استفاده کنید، به خواندن ادامه دهید. همیشه ارزش زحمت کشیدن را ندارد. خرید اینترنتی بهترین مدل های هدفون وایرلس و بلوتوثی اغلب اوقات، شما این کار را نمی کنید. با این فرض که دیگر کار نمی کند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که باتری را خارج کرده و بسیاری از مواقع که شرکت ها ممکن است گوشی های خود را تغییر دهند، خرید هندزفری و هدفون قبل از خرید گوشی جدید به بررسی های تلفن همراه نگاه کنید.

مصرف برق در موبایل

وقتی در حال تماشای ویدیو با استفاده از سیگنال های LTE یا 4G هستید، مراقب باشید. اکثر برنامه ها فقط به شما اجازه می دهند هر ماه مقدار مشخصی از انتقال داده را داشته باشید. ویدئو به سرعت از پهنای باند شما استفاده می کند. اگر همچنان به کمک هزینه خود ادامه می دهید، ممکن است لازم باشد به افزایش کمک هزینه داده طرح خود فکر کنید.

اگر از تلفن استفاده می کنید و باید از آن برای تماس استفاده کنید، نیازی به پرداخت هزینه های کلان مربوط به آن نیست. به جای آن از این شماره استفاده کنید: 1-800-411-FREE اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید پس از شنیدن یک آگهی کوتاه دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید که گوشی های هوشمند نیز در طول زمان کندتر می شوند. به روز رسانی نرم افزار به کاهش مشکلاتی از این دست کمک می کند. این به روز رسانی ها قدرتمندتر و بزرگتر هستند. در عرض چند سال، ممکن است این ارتقاها در تلفن های قدیمی تر کار نکنند.

باتری تلفن همراه

آیا باتری شما مکرراً از بین می رود؟ اگر اینطور است ممکن است به دلیل سیگنال ضعیف باشد. یک سیگنال ضعیف در واقع می تواند باتری شما را تخلیه کند. اگر قرار نیست از تلفن خود استفاده کنید، هرگز آن را در جایی با سیگنال ضعیف مانند کمد یا کشوی خود قرار ندهید. هنگام خرید گارانتی های تمدید شده مراقب باشید. این هزینه های اضافه معمولاً غیر ضروری هستند. ضمانتی بیابید که در صورت از بین رفتن گوشی در سال اول از شما محافظت کند. علاوه بر این، افراد زیادی هر ساله تلفن همراه خود را تعویض می کنند، پس چرا گارانتی تمدید شده بخریم؟

نیاز به تلفن هوشمند

آیا به گوشی هوشمند نیاز دارید؟ تلفن های هوشمند هزینه زیادی دارند و اگر ویژگی ها برای شما مفید باشد، ارزش خوبی را ارائه می دهند. مشکل زمانی پیش می‌آید که واقعاً فقط به یک تلفن ساده نیاز دارید که بتوانید با آن تماس برقرار کنید. خرید تلفن هوشمند از همان ابتدا گران است و پس از آن هزینه ماهانه زیادی دارد. این ممکن است هوشمندانه ترین انتخاب برای شما نباشد. تلفن همراه خود را از آب دور نگه دارید. افتادن گوشی در آب می تواند آن را خراب کند و تمام اطلاعات مهم شما را از دست بدهد. بنابراین، برای محافظت از گوشی خود، هرگز آن را نزدیک آب قرار ندهید. حوادث در نهایت به مرور زمان اتفاق می افتد.

سازنده تلفن همراه

حتی اگر به طور کلی با همان سازنده گوشی‌ها کار کرده‌اید، هرگز از نگاه کردن به اطراف و دیگران دریغ نکنید. یادگیری طرح‌بندی صفحه نمایش یا رابط کاربری جدید ممکن است کمی طول بکشد، اما ذهن خود را باز نگه دارید. امتحان کردن برند دیگری ممکن است عملکردی را در اختیار شما قرار دهد که نمی دانستید وجود دارد. به یاد داشته باشید که در اکثر تلفن های همراه زوم اپتیکال وجود ندارد. برای عکاسی از یک شی از نزدیک، باید از نظر فیزیکی به آن نزدیکتر شوید. شما می توانید لنزهای پس از فروش را خریداری کنید، اما برخی هستند که می گویند خوب کار نمی کنند.

بازی با تلفن همراه

با تلفن خود بازی کنید تا در طول روز به شما کمک کند یا به زندگی خود هیجان بیافزایید. گوشی‌های هوشمند به مردم اجازه می‌دهند تا گرافیک‌های عالی را پخش کنند و بازی را سرگرم‌کننده کنند. بازی های زیادی را روی گوشی خود قرار ندهید وگرنه سرعت آن را کاهش می دهید. زمانی را برای یادگیری در مورد برنامه هایی که در تلفن شما ارائه شده اند اختصاص دهید. این به شما امکان می دهد موسیقی بیشتری به کتابخانه خود اضافه کنید و در وب بگردید. شما به احتمال زیاد یک تقویم نیز دارید. درک نحوه عملکرد این برنامه ها به شما کمک می کند تا ارزش پول خود را از تلفن همراه خود بدست آورید.

برنامه ریزی در موبایل

اگر تلفن همراه دارید و در حال برنامه ریزی برای سفر هستید، بدانید که در نقشه کجا تحت پوشش هستید. شما به احتمال زیاد از سیگنالی که در محل زندگی خود دارید آگاه هستید. ممکن است همیشه یک سیگنال داشته باشید. با این حال، اگر در یک منطقه شهری زندگی می کنید و به خارج از شهر سفر می کنید، ممکن است متوجه شوید که پوشش شما بین شهرها وجود ندارد و حتی در مناطق مختلف در دسترس نیست.

اکثر تلفن های همراه دارای تقویم داخلی هستند. می توانید جلسات، قرار ملاقات ها و حتی زمان استراحت را با آن برنامه ریزی کنید. حتی می توانید به تلفن خود اجازه دهید قبل از رویدادها به شما هشدار دهد تا بتوانید برای آنها آماده باشید. این می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند.

پخش رسانه ها در موبایل

هنگامی که در حال پخش چند رسانه ای در تلفن خود هستید از Wi-Fi استفاده کنید. ساعت ویدئوها کاربران داده بسیار سنگینی هستند و می توانند تمام داده های ذخیره شده را به سرعت مصرف کنند. مگر اینکه برنامه داده شما نامحدود باشد، از WiFi استفاده کنید. اگر در مکانی هستید که تقریباً هیچ سیگنالی وجود ندارد، فقط تلفن خود را خاموش کنید یا از حالت پرواز استفاده کنید. هنگامی که تلفن همراه سعی می کند به دنبال سیگنال باشد، باتری زیادی از دست می دهد. مطمئن شوید که ویژگی جستجو خاموش است و فقط وقتی به مکانی رسیدید که سیگنال خوب است از آن استفاده کنید.

طرح های تلفن همراه را می توان بین افرادی که در واقع در یک خانواده نیستند به اشتراک ساعت گذاشت. ممکن است برخی افراد در این مورد ندانند. می توانید با شخصی که به آن اعتماد دارید، برنامه ای تنظیم کنید. شرکت های تلفن همراه نمی خواهند تأیید کنند که افراد خانواده شما هستند، بنابراین سؤالات زیادی وجود نخواهد داشت.

هنگام خرید تلفن همراه

هنگام خرید تلفن همراه، به دنبال چیزی باشید که نیاز دارید. ویژگی های بسیاری در اکثر ساعت تلفن های جدید وجود دارد که برای بسیاری از مصرف کنندگان مفید نیستند. اگر باید تلفن داشته باشید، پول اضافی را برای تلفن‌هایی که هرگز از آنها استفاده نمی‌کنید هدر ندهید. تلفن های همراه در شرایط گرم چندان عالی کار نمی کنند، بنابراین از گذاشتن آن در داخل خودرو در روزهای گرم خودداری کنید. سعی کنید آن را از پنجره ها نیز دور نگه دارید. مطمئن شوید که گوشی شما خنک و ایمن بماند.

حالا آیا همه چیز را در مورد تلفن های همراه می دانید؟ تلفن های همراه اینجا هستند تا بمانند، پس وقت آن است که در مورد آن بیشتر بدانید. از نکات ذکر شده در اینجا استفاده کنید تا بیشترین استفاده را از تلفن خود ببرید.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: هدست ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: