راه اندازی اینورتر با منابع طبیعی
نوشته شده توسط : مرجان

حرفه ای ترین اینورتر (اینورتر) دلتا محسوب میشود چرا که با داشتن پی ال سی داخلی و همچنین قابلیت کلوز لوپ شدن اینورتر خورشیدی عملا خیلی موارد می توان جای سروو از آن استفاده کرد و در بحث هزینه ها به شکل قابل ملاحظه ای اقتصادی عمل کرد و این قابیلیت های خاص در اینورتر دلتا C2000 باعث شده در بازار فروش اینورتر دلتا شاید به جرات بتوان گفت پرفروش ترین اینورتر دلتا محسوب می شود. میشه نرم افزاری این جریان و ولتاژ را کم کرد اما افزایش چند برابری نیاز به اصلاح بخش های مربوطه به صورت فیزیکی داره. برای تغییر پارامترها و تنظیم اینورتر کلید پروگرام کی پد کار نمیکند و چند تا کی پد هم تست شده اما جواب نمیدهد لطفا راهنمایی کنید؟ کولر گری از انواع مختلفی همچون پنجره ای، اسپیلت، پرتابل یا قابل حمل، سقفی، کانالی و چند شعبه ساخته شده است. شکل ظاهری اینورتر - اینورتر - ال اس رنج 0.37 کیلوات مدل IG5 با کد فنیSV004IG5A-2 بسیار حرفه ایی و زیبا است به همین دلیل است که مسئولان کمپانی ال اس سال هاست به ظاهر اینورترال اس مدل IG5 دست نزده و همچنان از همان طرح اولیه در ساخت این مدل استفاده میکنند. این لحظه برای بررسی لیست خطا های اینورتر ال اس میرسیم به خطای OHT.

برای دیفالت کردن اینورتر چکار باید کرد؟ دکمه های سبز و قرمز مانند بیشتر اینورتر ها وظیفه روشن و خاموش کردن الکتروموتور بصورت LOCOAL را دارا هستند و کلید های چهار طرف و کلید وسط هم وظیفه تنظیمات را بر عهده دارند که البته برای توضیح بیشتر باید به جدول و د فترچه اینورتر مراجعه نمود تا بفهمیم هرکدام از این کلید ها برای تنظیم چه عملکردی در اینورتر ال اس سری IG4 رنج 0.37 کیلوات ما به کد شناسایی فنی SV004IG5A-2 میباشند. کشوری با دارا بودن انواع و اقسام شرکت های ریز و درشت تولید کننده انواع درایو های کنترل سرعت الکتروموتور های AC که البته میتوان به جرات گفت در میان همه این شرکت های مختلف تولید کننده اینورتر دو شرکت هستند که از اهمیت جهانی و بین المللی برخوردار هستند و محصولاتشان سر از بازارهای سخت گیر و حرفه ایی اروپا و ایلات متحده هم در اورده و این دو شرکت شرکت های بزرگ و به اصطلاح گردن کلفت LS و HYUNDAI هستند که البته ما در اینجا میخواهیم به شرکت LS بیشتر بپردازیم. انرژی و توان بر خلاف یکسوساز ها می توانند در هر دو جهت از اینورترها عبور کنند،در نتیجه حالا وقتی انرژی برگشتی از موتور به لینک dc برگشت می تواند به صورت آزادانه از اینورتر ورودی به شبکه بازگردد.

دو مدل HP5A و مدل H100 از اینورترهای LS بصورتت تخصصی برای پمپ ها و فن ها کاربرد دارند. درایو سری S100 نسل جدید مدل IG5A ال اس بوده و جزو درایوهای متوسط کار هستند و می توان این درایو ها را برای کاربرد های عمومی مثل ماشین سازی سطح متوسط رو به بالا، دستگاه های اکسترودر، فن های متوسط و بزرگ صنعتی، نوار نقاله های سنگین، دستگاه های بسته بندی، دستگاه های پرس و بالابر های متوسط استفاده کرد. این لحظه برای بررسی لیست خطا های اینورتر ال اس میرسیم به خطای IOL. در این مقاله قرار است در مورد لیست خطا های اینورتر - اینورتر - ال اس IG5A برای شما صحبت کنیم. لازم به یاداوری است که اینورتر های شرکت ال اس پرفروش ترین اینورتر بازار ایران در این 10 سال اخیر بوده است. اگر اين خطا , بلافاصله پس از اينکه برق ورودی درايو وصل می شود ظاهر گردد برق ورودی درايو را چک کنيد که بيش از حد نباشد اگر برق ورودی در حد نرمال بود درايو نياز به تعمير دارد.

حال اتصالات منفی مبدل برق و باتری را وصل کنید. درایو های چینی به دلیل قیمت مناسب آن ها همواره تعویض می شوند و تعمیرات آن ها توجیه اقتصادی بالایی ندارد ولی به هر حال در کیلو وات های بالا امکان تعمیرات آن ها موجود می باشد. فن موجود را با يک فن با همان مشخصات جايگزين کنيد تا مشکل رفع گردد. اینورتر ال اس یکی از پرفروش ترین اینورتر (اینورتر) موجود در بازار ایران می باشد که با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب نسبت به اینورترهای مشابه اروپایی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است . برای خرید لباسشویی پاکشوما می توانید با نمایندگی فروش پاکشوما در تهران هماهنگ شوید. مد کنترلی V/f از دیر باز بر روی انواع اینورترها بوده است و عموما از این مد کاری برای کنترل الکتروموتورها استفاده می شود ولی با گذشت زمان و اجرای مد کنترلی وکتور بر روی اینورترها باعث شد که قابلیت کنترل بهتر در دورهای پایین و نیز توانایی کار بر روی کاربردهای با گشتاور سنگین و نیز گشتاور راه اندازی بالا فراهم شود. خصوصا پنل قابل جدا شدن آن که از مزیت های بزرگ این اینورتر است.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/





:: برچسب‌ها: جریان برق,برق,الکتریسیته,اینورتر,خرید اینورتر,فروش اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: