توضیحات اینورتر
نوشته شده توسط : مرجان

شما می توانید برای تعمیر اینورتر چینی خود با واحد تعمیرات خرید اینورتر ال اس تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. ولی در هر حال شما می توانید برای تعمیر درایو ال اس بازرگانی الکترواتکال تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. تمامی این نکات کمک می کند که انتخاب اینورتر - اینورتر - ال اس را ساده تر کند.همواره توصیه می شود که کیلووات اینورتر (اینورتر) را یک پله بالاتر از توان موتور انتخاب نمایید. گرفته تا در صنایع پیشرفته و تمامی کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای آن می توان به تردمیل، ماشین آلات ویبراتور، ماشین آلات بسته بندی، کانوایرهای کوچک، ماشین آلات خیاطی، صنایع غذایی و دارویی و بیلبوردها اشاره کرد. در واقع راننده سرعت ماشین را در شرایط متفاوت مناسب با آب هوا یا شیب جاده کنترل و تغییر می دهد و این کنترل موجب سهولت رعایت قانون و مقررات جاده ای می شود. با تغییر سرعت لازم ابزار، VFD نیز سرعت را افزایش یا کاهش می دهد تا به ارزش مناسب برسد. اگر باز هم خطای oct تکرار شد، درايو مشکل داخلی دارد و لازم است تعمير گردد اما اگر بدون موتور اين خطا ظاهر نشد موتور و کابل موتور را چک کنيد احتمالا در موتور يا کابل اتصال کوتاه وجود دارد.

اینورتر هایتک

برخورداری از ظرفیت بالای حمل ولتاژ: مدلهای مناسبی از Igbt برای بهرهبرداری از شبکههای تک فاز و سه فاز اصلاحشده از 110Vac تا 690Vac وجود دارد، یعنی igbtها از ظرفیت حمل ولتاژ بالایی تا 1.6 کیلو ولت برخوردارند. ظاهری زیبا دارد و در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید میشود.اینورتر آی مستر مدل U1، از مدل های پرکاربرد و پرفروش برند IMASTER می باشد زیرا این مدل متناسب با کاربری های عمومی با قیمت بسیار مناسب طراحی شده است. اینورترهای مدل S100، اینورترهای سری استاندارد برند LS با کارایی بالا که از اینورترهای نسل جدید و قدرتمند LS می باشند و در رنج وسیعی از صنایع کاربرد دارد. درایو ال اس IG5A در صنایع مختلفی از جمله: صنایع فلزی، آسانسور و پله برقی، ماشین آلات نساجی، حمل و نقل، صنایع غذایی و آشامیدنی، کاغذسازی، معدن زغال سنگ و آب شیرین کن مورد استفاده قرار می گیرد. از این نمونه برای توضیح چگونگی اینورتر - اینورتر - برای بهبود سرعت گشتاور ماشین و همچنین بازده بهتر انرژی میتوان استفاده نمود. از این مدل درایو همچنین می توان برای کاربردهای HVAC استفاده کرد.

این مدل درایو دارای انرژی سیوینگ و بازدهی بسیار خوبی می باشد. مقاومت داخلی NTC که حرارت داخلی درايو را اندازه می گيرد قطع شده است . استپ ایمن، در زمان قطع لحظه ای برق، از استپ ناگهانی بار جلوگیری می کند و با استفاده از انرژی برگشتی بار به عنوان منبع توان بار را به صورت نرم استپ می کند. قیمت ها با توجه به تغییرات در بازار و ارائه آنان ممکن است متغیر باشد ولی ما سعی نموده ایم که در سایت خود به صورت آنلاین آنان را ارائه دهیم. و اینورترهای فشار متوسط برند LS در 5 رنج ولتاژی 3 کیلووات، 4 کیلووات، 6 کیلووات، 10 کیلووات و 11 کیلووات و تا توان 12.5 مگاولت آمپر، تولید و به بازار عرضه می شوند. اینورترهای برند LS دارای انرژی سیوینگ بالا بوده و نصب و راه اندازی آنها بسیار راحت می باشد. بازرگانی فنی و مهندسی اینورتر - اینورتر - گروپ با بهترین برند های معتبر که یکی از بهترین سری اینورترها سری SP می باشد که دارای شکل موج خروجی کاملا سینوسی به همراه دارد که با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اینورترهای برند LS برای کاربری های متنوع صنعت از انواع ماشین آلات تا کنترل فرآیندهای صنعتی بزرگ مناسب هستند.

اینورتر آیمستر

اینورترهای مدل IC5 برند ال اس، میکرو اینورترهای تک فاز با گشتاور بالا و بسیار پویا با قابلیت کنترل برداری حلقه باز (SVC) هستند که برای کاربردهای عمومی صنعتی از جمله ماشین سازی سطح پایین، فن های کوچک و متوسط، پمپ های خانگی و متوسط، نوار نقاله های کوچک مناسب است. این مدل از اینورتر مدل تک فاز هم دارد که در ایران مدل سه فاز کاربران بیشتری دارد. مدل سبک F100 و سنگین کار آن F300 نام دارد. قابلیت تنظیم شیب راه اندازی و توقف در اینورتر هایتک سری F100 به صورت خطی و منحنی S وجود دارد. هیچ نظری برای این محصول وجود ندارد. بعد از بررسی کیفیت، کارایی و امکانات، حتماً قبل از خرید قیمت دستگاههای اینورتر را ارزیابی کنید که محصول مورد نظر متناسب با بودجه شما نیز باشد. در این روش کنترل بدون نیاز به ترمز به اینصورت است که بوسیله یک اینورتر سرعت متغیر الکتریکی را برای کنترل جریان آب از راه یک پمپ سانتریفیوژ قابل کنترل مینماید.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/





:: برچسب‌ها: جریان برق,برق,اینورتر,خرید اینورتر,فروش اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: