تبلیغات چاپی
نوشته شده توسط : مرجان

در سال ۱۹۲۲ با تغییراتی در رسانه ها، از جمله روی کار آمدن رادیو، تبلیغات هم به تدریج از حالت چاپی به سمت رادیو هدایت شد؛ به نحوی که در این سال، درآمد تبلیغ در رادیو، از تبلیغ در رسانه های چاپی پیشی گرفت. 

اگر قصد دارید تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهید، حتماً از مواردی که در قسمت های بالا گفته شد، استفاده کنید و لطفاً این مقاله تبلیغات در رباط کریم را با دوستان خود و کسانی که فکر میکنید به آن نیاز دارند نیز به اشتراک بگذارید. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیجهای مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند.

تولید محتوا و تبلیغات

حتی می توانید پست هایی را به طور به خصوص به معرفی محصولات جدید مجری تبلیغات محیطی جاده های درون شهری اختصاص دهید. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. از کارهای ساده و پیش پا افتاده تا انجام معاملات بزرگ در فضای مجازی انجام میگیرد. سوپر مارکت فعال در ابتدای کوچه با یک کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی هر دو یک کسب و کار محسوب میشوند. بله، نویسندگان ما نیز میتوانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند.

محتوا تبلیغاتی

این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. چون مخاطبان آن پیج، نمیتوانند جزء مخاطبان هدف شما باشند. تبلیغات چاپی که روزی از پرمخاطب ترین شیوه های تبلیغات به حساب می آمد امروزه با اینکه هنوز هم تعدادی مخاطب خاص دارد اما دیگر هیاهوی چندانی در میان عامه ی مخاطبان ندارد. پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست. تبلیغات از طریق سلبریتیها نیز میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد، اما به دلیل هزینه بالای تبلیغات در صفحات سلبریتیها.

شرکت های بزرگ

شرکتها و کسب و کارهای بزرگ، تبلیغات خود را در این صفحات قرار میدهند و می توان گفت روش معمولی برای تبلیغات در اینستاگرام نیست. روش اول: ایمیل ها از طریق پایگاه داده کسب و کار شما به افراد ارسال می شوند. امروزه بخش عمده ای از تبلیغات از این طریق انجام می شود و این روش توانسته سیل عظیمی از مخاطبان انواع رسانه را به خود جذب کند. انقلاب صنعتی و اختراع صنعت چاپ، عده زیادی از افراد را به آموختن سواد ترغیب کرد.

تبلیغات کوتاه

در این تبلیغ با استفاده از دو عدد خاص کد گذاری شده است یکی سال 1400 که شاید با توجه به مسائل اجتماعی بار چندان مثبتی برای مخاطب ایجاد نکند و “روزی صفر تومان” که با توجه به تبلیغات دیگر شهر فرش میتوان این تبلیغ را رمزگشایی کرد. در آن زمان متصدیان نصب پوستر ، اقدام به فروش بیلبوردها در اشکال مختلف مربع یا مستطیل نمودند و به وسیله دو تکه چوب این تابلوها را در محلهای مختلف نصب کردند . آیا رپورتاژ در افزایش آمار بازدید و فروش وب سایت تاثیر خواهد داشت؟ تبلیغات بنری، یک نوع بک لینک حساب میشود و در جایگاه شما در موتورهای جستجوگری مثل گوگل نیز تاثیر دارد.

وقتی وارد این نوع پیچ ها می شوید، می بینید که عکس و ویدیو تبلیغات می گذارند، از هنرمندان ویدیو دارند، از حیوانات محتوا هست، محتوای ورزشی هم وجود دارد و خلاصه اینکه هر محتوایی که به ذهن شما بیاید در این پیج ها موجود است. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودنمان، اما هستند شرکتهایی که بصورت واسطه اینکار را انجام میدهند. سلبریتی هایی هستند که از قبل شهرت داشته اند. همچنین در اینستاگرام نیز پستهای تبلیغاتی متنوع در بیش از ۶۰۰ پیج منتشر شد که در نهایت ۱۶٫۸۹۷٫۱۳۰ نفر این پستها را مشاهده کردند.

تبلیغات در بستر گوگل

مثلاً من به گوگل میگویم اگر با تبلیغاتی که برای شرکت ما میکنی، بازگشت سرمایه دو برابر داشته باشم، من مبلغ مشخصی به تو پرداخت میکنم. چنین محیطی قطعاً تبدیل به فضایی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی شده است. تبلیغات(بازاریابی) ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسایل نقلیه مثل اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری، قطار سریع السیر و کشتی و همچنین توی فرودگاه و ترمینال های مسافربری دیگه نصب میشن.

زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. ایمیل مارکتینگ جزء آن دسته از روش هایی می باشد که به دلیل سوء استفاده بیش از حد هکر ها از آن و محتوای نه چندان با ارزش ارسال شده به مخاطبان جزء روش های محبوب به حساب نمی آید.

این رشته به واسطه رشد صنعت و تکنولوژی تبلیغات در همه جای زندگی ما حضور دارند تمامی شواهد و نشانه ها حاکی از این هستند که تبلیغات طی قرن 21 اثر قدرتمندتری بر بسیاری از جوانب زندگی ما خواهد داشت. موضوع (Topic): تبلیغات بر اساس موضوعاتی که کاربران علاقه دارند، برایشان نمایش داده شود. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پستها و استوری ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد.

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85/

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: