تبلیغ
نوشته شده توسط : مرجان

به عنوان یک امتیاز اضافی، پلتفرم، که ایجاد و ارائه کمپین های برنامه ای را بسیار آسان می کند، نیز در شبکه یکپارچه شده است. این اطمینان بیشتری برای است که با افزایش تقاضا برای برنامه‌نویسی، شبکه آن قادر به پاسخگویی به آن خواهد بود. محرک اصلی فعالیت و درآمد بیلبورد ها در چه مکان هایی قابل نصب هستند در فضای خارج از خانه است، اما لازم نیست برای دریافت داستانی متفاوت به آن دور نگاه کنید. معرفی توسط همه به عنوان اتفاق بزرگ بعدی اعلام نشد، اما یک چیز کنجکاوی بود. خریداران دقیقاً قرار بود با آن چه کنند؟ به لطف آینده نگری شرکت هایی مانند مدیا سیتی است که این دسته به موفقیتی دست یافته است. این شرکت با ایجاد فهرست موجودی خود و نام خود از دارایی های رسانه ای غیرسنتی نمونه ای عالی از ارزشی را که باید در ایجاد مسیر در قالب های رسانه ای نوآورانه داشته باشد، ارائه می دهد.

 

پوسترها، روکش ها و اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا

شرکت مدیا سیتی که در سال 2002 تأسیس شد، تقریباً شرکت های بازاریابی دارای مجوز به طور انحصاری بر روی پوسترهای ثابت در ساختمان‌های اداری متمرکز بود. گسترش، و در نهایت به دست آوردن اکثر دارایی های شرکتی به نام، باعث شد که به پوشش های آسانسور، تسلط بر دیوارها، تبلیغات درهای گردان، اجراهای تخصصی و دارایی های فضای باز متنوع شود.

 

قابل ذکر است که این خرید میراث مهمی را در به ارمغان آورد. برخی از اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا در سال 1999 توسط مدیریت شدند و اکثر آن مکان ها هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند. با گذشت سال‌ها، بخش دیجیتالی تجارت در فضای باز طبیعتا اهمیت بیشتری پیدا کرده است، و سایر دارایی‌های مدیا سیتی پیشنهادات متنوع آن را برای خریداران تکمیل می‌کنند.

 

یک رویکرد غیر سنتی

از همان ابتدا، رویکرد به خارج از خانه، به لطف ارائه دارایی های غیر سنتی که برخلاف سایر شرکت های بود، نسبتاً منحصر به فرد بوده است. این امر گاهی منجر به قطع ارتباط بین پتانسیل یکی از دارایی های شهر مدیا و توانایی تبلیغ کنندگان برای اجرا شده است. برای مثال، در سال 1999، درک زیادی از نحوه استفاده از قابلیت‌های حرکت کامل یک بیلبورد دیجیتالی در فضای باز وجود نداشت.

مدیا سیتی از طریق چشم اندازی از فرصت های منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان با همراه با تمایل تبلیغات به حمایت از خریداران خود در درک مزایای رسانه های تا حدی غیرعادی، شهرت قدیمی خود را برای رسانه های غیر سنتی به نشان افتخار تبدیل کرده است. امروزه، اگر این شرکت فرصتی را ببیند که ابتدا به یک عمودی جدید و جالب بپرد، این کار را انجام می‌دهد و این را کلید کمک به مشتریان خود در ارتباط با مخاطبان به روش‌های جدید و تاثیرگذار می‌داند.

 

به دنبال چیزهای بزرگتر و روشن تر در هستیم

همانطور که فناوری بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر دنیای خارج از خانه را متحول می کند، شهر مدیا تبلیغات می بیند که فضا مشارکتی تر می شود، از نظر اطلاعات غنی تر می شود و بهتر می تواند اقدام فوری مخاطبان را تحریک کند.

 

برای موفقیت در این پویایی، مدیا سیتی قصد دارد به تبدیل مکان‌های اولویت‌دار به دیجیتال، در صورت امکان ادامه دهد، و همچنین سرمایه‌گذاری در یک مشارکت تلفن همراه جدید برای داده‌های عمیق‌تر و ارجاع بهتر. همچنین پیش بینی می کند که در چند سال آینده به تراکنش های برنامه ای اهمیت بیشتری داده شود. شاید مهم‌تر از همه، در بخش‌ای را می‌بیند که، اگرچه در حال تغییر چشمگیر است، اما اینجاست که می‌ماند و هیجان‌زده است که به رهبری آنچه در آینده برای فضا می‌آید کمک کند.

رسانه شهر و تبلیغات

برای اجرای موفقیت آمیز و گسترش یک شبکه دیجیتال خارج از خانه نیاز به نرم افزار قوی در قلب کسب و کار دارد. این پلتفرم باید به راحتی مقیاس پذیر باشد، با تعداد زیادی صفحه نمایش به راحتی توسط تیم های کوچک مدیریت شود، و همچنین باید بتواند با منابع داده خارجی برای تجزیه و تحلیل و استفاده های دیگر یکپارچه شود. در نهایت، پشتیبانی عمیق از تراکنش های برنامه ای مهم است و با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مدیا سیتی برای رفع نیازهای امروز و آینده خود پلتفرم را انتخاب کرده است. با درک تبلیغات نقش رهبری در صنعت، احساس می کند که با پیشبرد اطمینان می دهد که شبکه آن با آخرین ویژگی ها همگام است. از آن بهتر، مقیاس پذیر، توسعه پذیر است و برای تراکنش های برنامه ای آماده است و رسانه سیتی را برای سال های آینده برای موفقیت آماده می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: