شارژ بهینه موبایل
نوشته شده توسط : مرجان

 مورد عکس هایی که با تلفن همراه شما گرفته می شود بسیار مراقب باشید. قیمت پاوربانک برای گوشی تلفن های همراه می توانند مشکل ساز باشند. اکثر مردم از آنها استفاده می کنند، در شما نمی خواهید اطلاعات غیرقانونی یا داده های نامناسب در تلفن خود بارگیری شود. قیمت پاوربانک برای لپ تاپ این مقاله به شما کمک می کند تا با بسیاری از موارد مرتبط با تلفن های همراه آشنا شوید. تصور نکنید که گوشی شما فقط به این دلیل که آن را در مایع انداخته اید شکسته است. باتری را بردارید و تلفن همراه خود را داخل یک کاسه پر از برنج قرار دهید. این مقداری از گوشی را جذب می کند.

هزینه های اضافی شارژر

اگر فرد زیر سن قانونی باشد، غیرقانونی است، جرم است. قیمت پاوربانک در اصفهان بهترین کار این است که شماره 1-800-411-FREE را شماره گیری کنید. این به شما امکان می دهد پس از گوش دادن به یک تبلیغ شات، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. گوشی‌های هوشمند با بزرگ‌تر شدن سرعت خود را کاهش می‌دهند. دانلود به روز رسانی نرم افزار می تواند از قدیمی شدن گوشی جلوگیری کند. مشکل این است که گوشی های جدیدتر آپدیت های قدرتمندتری دریافت می کنند.

 

آیا عمر باتری گوشی شما خیلی کوتاه است؟

گوشی های هوشمند با افزایش سن شروع به کند شدن خواهند کرد. به همین دلیل است که با گذشت زمان، به روز رسانی سیستم عامل ها یا برنامه های آنها دشوارتر می شود. برخی مواقع وجود دارد که باید انتخاب کرد. قبل از خرید یک گوشی هوشمند کاملاً مطمئن باشید که واقعاً به آن نیاز دارید. تلفن های هوشمند ممکن است گران باشند، اما مزایای زیادی دارند. تنها نیاز به یک تلفن اولیه است که افراد زیادی هستند که می توانند با کمترین آن انجام دهند. این ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

سیگنال های ضعیف می توانند باتری ها را تخلیه کنند

از دوستان و همسایگان تلفن همراهشان بخواهید. آنها می توانند به شما در انتخاب گوشی مناسب کمک کنند. اگر فقط تلفنی برای برقراری تماس می گیرید، گوشی هوشمند نخرید. تلفن های هوشمند برای کسانی که از تلفن برای اتصال به اینترنت و ارسال و دریافت ایمیل استفاده می کنند عالی هستند. گوشی‌های هوشمند به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از تلفن‌های همراه معمولی هستند، بنابراین اگر می‌خواهید از آن برای صحبت با مردم استفاده کنید، می‌توانید مقداری پول برای تهیه یک تلفن معمولی پس‌انداز کنید.

طراحان گوشی

حتی ممکن است برای گوشی مدل جدید خود نیازی به قاب نداشته باشید. طراحان گوشی های هوشمند هنگام ساخت گوشی های خود این را در نظر می گیرند. در حالی که موارد می توانند به تقویت آنچه در حال حاضر وجود دارد کمک کنند، می توانند استفاده راحت از آن را دشوارتر کنند. گزینه های خود را با دقت بسنجید و فقط بر اساس آنچه به شما خدمت می کند انتخاب کنید. کمی وقت بگذارید تا برنامه های مختلفی را که می توانید با تلفن خود انجام دهید، بیابید. جدیدترین مدل های گوشی این روزها به شما امکان می دهد در وب بگردید و به موسیقی گوش دهید. احتمالا تقویم هم خواهد داشت. دانستن نحوه عملکرد این برنامه ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

محفظ شارژر

اطمینان حاصل کنید که یک قاب محافظ روی تلفن همراه خود به اندازه کافی محافظت می شود. تعویض یا تعمیر آنها ممکن است پرهزینه باشد. یک محافظ صفحه نمایش مناسب بخرید تا از خراشیدگی صفحه خود جلوگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید کیفی داشته باشید که بتواند آن را ایمن نگه دارد. یاد بگیرید که از گوشی خود استفاده کنید. شما توانایی برنامه ریزی جلسات و قرار ملاقات ها را با آن خواهید داشت. می‌توانید از قبل چند هشدار تنظیم کنید تا هیچ جلسه‌ای را فراموش نکنید.

دوربین های اضافی موبایل

فریب لنزهای زوم دوربین روی دوربین های تلفن همراه خود را نخورید. زوم اپتیکال معمولی آنقدر بزرگ است که نمی تواند در تلفن های همراه جا شود. زوم دیجیتال تلفن همراه که فقط پیکسل ها را بزرگ می کند و کیفیت تصویر را کاهش می دهد. برای تصویر بهتر به جای استفاده از زوم، نزدیکتر شوید. هنگام تماشای ویدیوها، به جای اینکه از طریق برنامه داده شما به آن متصل شود، از اتصال WiFi استفاده کنید. ویدیوها سنگین هستند و از مقدار مجاز برای تخصیص داده های شما استفاده می کنند. این فقط در صورتی توصیه می شود که دارای یک برنامه داده باشید.

برنامه خانواده موبایل ها

برای اینکه بخشی از برنامه خانواده باشید، نیازی نیست با کسی پاوربانک مرتبط باشید. بسیاری از مردم از این واقعیت بی خبرند و تخفیف ها را از دست می دهند. شما این فرصت را دارید که با این طرحی را ثبت کنید تا آنها بتوانند از این معاملات استفاده کنند. گوشی های جدید نیازی به محافظ صفحه نمایش ندارند. اکثر مدل های جدید دارای لایه محافظ داخلی هستند که در برابر خط و خش محافظت می کند. افزودن محافظ صفحه نمایش ممکن است خواندن صفحه نمایش را دشوارتر کند. آنها همچنین باعث ایجاد حباب های هوا می شوند یا ممکن است خراشیده شوند.

شارژر مناسب

همه ویژگی‌هایی را که استفاده نمی‌کنید اما باعث پاوربانک می‌شوند شارژ تلفن همراهتان بیشتر طول بکشد را خاموش کنید. شما نیازی به استفاده از اینها در تمام خانه ندارید. حتی ممکن است هرگز از آنها استفاده نکنید. می توانید آنها را در قسمت تنظیمات در تنظیمات گوشی خود خاموش کنید. این کار حافظه را از سرعت بیش از حد جلوگیری می کند. اگر فضای اضافی داشته باشید، اتصال اینترنت تلفن شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

شارژر خورشیدی

سلول خود را زیر نور خورشید یا هر جایی که ممکن است داغ شود نگذارید. تلفن خود را خنک و خنک نگه دارید. از یک قاب محافظ روی تلفن همراه خود استفاده کنید. این به تلفن شما اجازه می دهد اگر افتاد یا به نحوی تحت تأثیر پاوربانک قرار گرفت. اگر یک گوشی روی آن یک قاب باشد، احتمال تصادف بسیار بیشتر است. این می تواند شما را از سردردهای زیادی نجات دهد. برخی از آنها یک کیس دارند تا بتوانید به راحتی نسخه پشتیبان خود را با خود حمل کنید. اکسترنال و مانند شارژر به گوشی خود وصل کنید.وقتی با تلفن خود صحبت می کنید باتری شما خالی می شود. اگر نگران از بین رفتن باتری خود هستید، سعی کنید به سرعت مکالمه را پشت سر بگذارید. اگر نه، ممکن است در زمان بدی بمیرد.

همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری در مورد تلفن های همراه وجود دارد، مهم نیست که چقدر قبلاً می دانید. این مقاله کمی به دنیای تلفن های همراه پرداخته است، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که احتمالاً نمی دانید. به تحقیقات خود ادامه دهید و به زودی متخصص تلفن همراه خواهید شد.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/

 





:: برچسب‌ها: پاوربانک ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: