تبلیغ ویژه
نوشته شده توسط : مرجان

موتورهای جستجو نیز از این رفتار آگاه هستند و به مقاله شما رتبه پایین تری می دهند. تبلیغات در فشم مقاله زیر اطلاعات مناسبی را برای تسلط موثر بر بازاریابی مقاله ارائه می دهد. انواع مختلف دایرکتوری ها دستورالعمل های ارسال متفاوتی دارند. مجری تبلیغات محیطی فشم سعی کنید از ویژگی "عدم دنبال کردن" استفاده کنید. این باعث می‌شود که شما به سایت‌ها پیوند نزنید و شهرت خود را به شکلی منفی کسب نکنید. با قوانین فهرست مقالات خود آشنا شوید. خدمات کانون تبلیغاتی یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا و علاقه در مورد یک تجارت، وبلاگ نویسی است. وبلاگ نویسی را می توان به صورت رایگان انجام داد و می توانید با افرادی که بازدید می کنند گفتگو کنید. به راحتی می توان وبلاگی به دست آورد که بتواند مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت و کسب و کار شما جذب کند.

کمپین بازاریابی

در موفق ترین کمپین های بازاریابی مقاله، مقالات بازاریاب در سراسر اینترنت پست می شوند. این کاملاً مثبت است - تا زمانی که مقالات پیوندهایی به وب سایت اصلی داشته باشند. پیوندهای کاری نمایه سازی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد و خوانندگان جدیدی را به ارمغان می آورد. پیوندهای شکسته یا از دست رفته بر مقالات موجود تأثیر منفی می گذارد. در مقابل همان مقاله دقیق مقاومت کنید. فهرست های مقالات بی شماری برای استفاده در کمپین بازاریابی مقاله وجود دارد. معمول است که بخواهید یک مقاله را در چندین فهرست مختلف پست کنید.  

سعی کنید با گذشت سال از نوشتن مقاله در مورد موضوعاتی که می نویسید خودداری کنید. در حالی که ممکن است فکر کنید صدای نوشتن خود را آموزش داده اید، نمی توانید آن را به طور کامل کنترل کنید. بی حوصلگی می تواند رخنه کند و خوانندگان فوراً متوجه این موضوع می شوند. اگر چه هنگام تلاش برای بازاریابی باید نگران این باشید که مقاله شما چند کلمه دارد، هنگام نوشتن پیش نویس خود تعداد کلمات را در نظر نگیرید. حس نویسنده باید طول مقاله شما را زمانی که برای اولین بار نوشته می‌شود تعیین کند. همیشه ممکن است در صورت نیاز، مقالات را کاهش دهید، و حتی ممکن است دو مقاله از یک مقاله آمده باشد.

مقالات خود را در حدود 500 کلمه یا کمتر نگه دارید و از یک مقدمه جذاب استفاده کنید. دامنه توجه خوانندگان آنلاین به طور کلی بسیار کوتاه است، بنابراین مهم است که آنها را در سریع ترین زمان ممکن جلب کنید. مطمئن باشید که می خواهید به آن برسید. اگر می خواهید یک وبلاگ معمولی باشید، مقالات شما باید مختصر و معمولی باشند. اگر قرار است محتوای شما آموزشی باشد، قبل از نوشتن در مورد محتوای خود به خوبی تحقیق کنید.

درخواست تبلیغات 

هنگام درخواست اطلاعات، کپی پست هایی را که می نویسید ذخیره کنید. بعداً می توانید از آنها برای مقالات بعدی استفاده کنید. این به عنوان حقوق برچسب یا PLR شناخته می شود. این اطلاعات می تواند برای مقالات شما بسیار مفید باشد. تعیین اهداف می تواند به عنوان بخشی از طرح کلی بازاریابی مقاله شما بسیار موثر باشد. انجام این کار بهترین راه برای کارآمد ماندن و انجام کارهای بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تر است. این امر همچنین میزان ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد، به خصوص اگر ارسال‌های شما به صورت هفتگی باشد. اگر در نوشته‌های خود راضی به نظر می‌رسید، این امر می‌تواند خوانندگان را ناامید کند، که به این معنی است که محصول کمتری خواهید فروخت.

موضوع تبلیغاتی

هنگام تصمیم گیری در مورد موضوعات مورد بحث برای نوشتن خود، استراتژیک باشید. هنگامی که در زمینه خود متخصص شوید، در نظر گرفتن این واقعیت که افراد تازه وارد با این موضوع اصول اولیه را نمی دانند ممکن است دشوار باشد. این قبلاً به آنچه شما برای گفتن دارید علاقه مند می شود و واقعاً مایل به خواندن کل مقاله هستید. تمرکز خود را روی چند فهرست مختلف مقاله قرار ندهید. سعی کنید مقالات خود را به انواع مختلف دایرکتوری برسانید.

کیفیت مقالات شما بیشتر از کمیت است. مشتریان مقالات تبلیغات مرتبط و غنی را می خواهند. آنها انبوهی از محتوای تصادفی را که واقعا چیز زیادی نمی گویند نمی خواهند. زمانی که مقالات خود را بازاریابی می کنید، همیشه کیفیت را ایجاد کنید. عنوان شما یک نکته کلیدی برای علاقه مند کردن خواننده به سایت شما است. وقتی صحبت از بازاریابی مقاله به میان می آید، باید متمایز باشید زیرا نسبتاً شلوغ است.

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از ارسال مقاله خود را تصحیح کنید

مهم است که کلمات کلیدی مرتبط را به درستی داشته باشید. کلمات کلیدی در عنوان سایت شما و انگیزه آنها برای کلیک کردن روی لینک شما. در صورت امکان تصاویر را در مقالات خود قرار دهید. تصاویر زیادی به صورت آنلاین موجود است که می توانید در وب پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. سعی کنید از سوالات در مقالاتی که می نویسید استفاده کنید. ذهن ما از به چالش کشیدن و رمز و راز سوالات لذت می برد. سوالات به جلب توجه خوانندگان و بررسی مقاله شما کمک می کند. مطمئن شوید که محتوای شما ارزش خواندن را دارد. هنگامی که قراردادی را امضا می کنید، مطمئن شوید که درک می کنید که چگونه تبلیغات از حقوق شما به عنوان نویسنده و مطالب استفاده می شود. برخی از وب سایت ها و دایرکتوری ها بر ادعای نویسندگی مقالات شما اصرار دارند، قبل از امضای قرارداد باید این را بدانید.

بازاریابی مقاله

موفقیت معمولاً با بازاریابی مقاله یک شبه اتفاق نمی افتد. بسیاری از آنها دلسرد می شوند و حتی از بازاریابی مقاله دست می کشند زیرا نتایج آنی به دست نمی آورند. برای موفقیت به آن زمان بدهید.

بازار پر آب باعث نمی شود که جای پایی به دست آورید. این به شما این امکان را می دهد که از ابتدا در صنعت درگیر ساختن یک جایگاه ویژه باشید.

همانطور که در این مقاله تبلیغات در مورد بازاریابی خواندید، موفقیت کسب و کار شما تنها در صورتی اتفاق می افتد که دانش درستی در مورد تکنیک های بازاریابی داشته باشید. از اطلاعات این مقاله برای کمک به توسعه استراتژی های بازاریابی مقاله شخصی استفاده کنید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b4%d9%85/

منبع

https://aradholding.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: