تبلیغات مناسب استارت آپ
نوشته شده توسط : مرجان

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. این نوع از رسانه محیطی معمولا در خیابان ها، میدان ها، تقاطع ها و بزرگراه ها که مسیر تردد وسایل نقلیه هستند نصب میشود و گاه بسته به نوع خلاقیت صاحبان آگهی یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب های یکنواخت خود خارج شده و با جذابیت های بصری آمیخته می شود.بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می آیند، رسانهای که میتواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.

نما آگهی چیست؟

برای مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه تبلیغاتی نما-آگهی حکم ستاره درخشانی را دارد که مجموعه تبلیغات محیطی مورد نظر آنان را کامل می کند. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه ای می یابد. بک لایت به معنی روشنی از پشت است چاپ بنر های بک لایت به صورت ترنسپرنت است و در پشت بنر، لامپ های ال ای دی یا کم مصرف قرار می گیرد.

تبلیغات گوگل

به این معنی است که چه تبلیغی، با چه هدفی، در چه بازاری و چه محتوا و مفهومی باید اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه انجام شود. این دسته همان کسب و کارهایی هستند که از تبلیغات جستجوی گوگل استفاده میکنند و گوگل آنها را جلوی چشم کاربر میگذارد. ادسنس یک برنامه است که اجازه میدهد بلاگرها و وبسایتها، تبلیغات دیگران را در سایتشان بگذارند و از این راه کسب در آمد کنند. این بیلبورد نیز همانند بیلبورد قبلی خواهد بود. جدا از طراحی بیلبورد، محل قرارگیری آن نیز تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن و در نتیجه، تأثیرگذاری تبلیغاتتان خواهد داشت.

اهمیت تصاویر در تبلیغات

تصاویر در طراحی بیلبورد: در طراحی بیلبورد تبلیغاتی در تهران، در کنار متن، استفاده از تصاویر گیرا و جذاب نیز اثری دوچندان در طراحی خواهد داشت. به طور مثال شما صاحب یک فرش فروشی در یکی از محله های شهر تهران هستید، به جای اینکه در اتوبان ها و معابر اصلی شهر ( که ممکن است فاصله ی زیادی تا فروشگاه شما داشته باشند ) تبلیغ کنید؛ می توانید تبلیغاتتان را به خیابان ها و معابر محلی و نزدیک به فروشگاه خود محدود نمایید که به نظر ما بازدهی بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. مانند اکثر اشکال بازاریابی ، شما بیشتر توسط تخیل و اندیشه محدود به فعالیت خود محدود هستید.

 

در آن زمان هیتلر برای جذب نیروهای نظامی بیشتر به مدیر تبلیغاتی خود گویلز دستور داد حدود یکصد تابلوی نقاشی از صحنه های مهیج نبرد آلمان با سایر کشورها ترسیم شود که در آنها نیروهای آلمانی را قدرتمند و فاتح نشان دهند، در زیر این تابلوها با حروف بسیار درشت شعار ” آلمانی، یعنی برتری” نقش بسته بود، این اقدام تبلیغاتی طی یک هفته حدود دویست هزار نفر داوطلب را در صف اعزام به جبهه قرار داد.

جایگاه بیلبورد و تبلیغات

با این حال، جایگاه این بیلبورد به گونه های است که به لحاظ همنشینی با چندین پرچم و تابلوی دیگر، احتمال آنکه راننده در زمان حرکت خود بتواند به تمامی تابلو توجه داشته باشد و فرصت مطالعه بیلبورد را نیز پیدا کند خیلی کم است. عبارت بیلبورد واژه مصطلحی است که جهت تبلیغات و آگهی های تجاری در ایالات متحده آمریکا مطرح و رایج شد، در فرهنگ انگلیسی به جای آن از کلمه Boarding استفاده می شود و معنای آن نوعی تابلوی تبلیغاتی مخصوص نصب آگهی است که اغلب بر روی آن ها پوستر نصب می گردد. ما در این صفحه قصد داریم شما را خصوصیات بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز آشنا کنیم.

تاثیر رنگ در تبلیغات

این رنگ مشکی در شلوغی بصری شهرها به خوبی به چشم می آید. به گزارش تین نیوز، در کنار مبلمان شهری که نقش موثری در زیبایی بصری شهرها دارد، نباید از نقش تبلیغات شهری نیز در این زمینه غافل بود. این یعنی به دلیل قرارگیری در یک طرف اتوبان، شانس دیده شدن آن برای هر سه لاین، در زمانی وجود دارد که خودروها فاصله نسبتا زیادی با آن دارند. طبیعتاً اگر به هر دلیلی، بیلبورد شما در معرض دید قرار نگیرد، تمام هزینهای که برای آن پرداخت کرده اید هدر خواهد رفت و هیچ نتیجهای نیز عایدتان نخواهد شد. این بیلبورد نیز موقعیت خوبی دارد و تا حد قابل قبولی نیز میتواند در معرض دیده افراد قرار بگیرد. تقریبا میتوان گفت که شانس دیده شدن این بیلبورد بالاست.

کمپین تبلیغاتی

به همین دلیل نیز جایگاه آن را میتوان ایده آل دانست. مثلا تصاویری از ساختمان ماشین و از این دست ولی بخاطر داشته باشید زمانی میتوان یک طرح را موفق شمرد که بیننده را وادار کند بعد از نگاه اول مجددا سر را چرخانده و نگاه دیگری به تابلو بیندازد (Second Look). البته ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، شرکت تبلیغاتی، شرکتهای رسانهای را خریداری میکنند تا در روند کمپینهای تبلیغاتی و تدوین استراتژی تبلیغات، آنها را همراهی کنند؛ نکته مثبت این است که شرکتهای رسانهای اطلاعات ارزشمندی از چگونگی دستیابی به بازار هدف و مشتریها دارند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/

 




:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: