اطلاعاتی جامع از اینورتر
نوشته شده توسط : مرجان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اینورتر آی مستر کره ای بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد coupon - اینورتر - لطفا به بازدید از وب سایت ما.

ولتاژ مناسب اینورتر

هرگز به سیم با ولتاژ بالا تا زمان قطع منبع برق نزدیک نشوید. 2. تا زمان نرسیدن ولتاژ کلید به مقدار مشخص، اجازه وصل به کلید را نمی دهد. مقدار L به تعداد دور سيمپيچ و جنس هسته آن (مثلاً هوا يا آهن) بستگي دارد. با استفاده از موتور، هم می توان کلید اتوماتیک را از راه دور کنترل کرد و هم می توان توسط دکمه های تعبیه شده روی موتور، کلید اتوماتیک را به صورت دستی از نزدیک قطع و وصل کرد. جهت کنترل و فرمان دادن به کلید از راه دور استفاده می شود. در جریان مستقیم ، بار الکتریکی همواره در یک جهت عبور میکند که این امر جریان مستقیم را از جریان متناوب (AC) متمایز میکند. این کلید دارای قابلیت اندازه گیری، آنالیز و نمایش اطلاعات روی صفحه نمایشگر کلید و یا درب تابلو را دارد. 2. مکانیزم شارژ فنری: کنترل نیروی ذخیره شده در حالت دستی را به عهده دارد. البته در واقعیت، یک باتری کم کم شارژ خود را از دست میدهد، یعنی که با گذر زمان، ولتاژ آن افت میکند. این نیرو بخشی از به اصطلاح “چسبی” است که اتم ها را در کنار هم نگه می دارد ، اما در عین حال ابزاری است که برای جریان دادن الکترون ها (و بار ها) به آن نیاز داریم!

عملیات برقی

عموماً این مطلب پذیرفته شده است که نیکلا تسلا فرکانس 60 هرتز را به عنوان کمترین فرکانسی که منجر به عدم بروز پدیده چشمک زنی قابل مشاهده در روشناییهای خیابانها میشد، انتخاب کرد. در هنگام انتخاب کلیدهای اتوماتیک باید به این نکته دقت شود که به علت مزایای بیشماری که کلیدهای اتوماتیک دارند، قیمت بالاتری دارند و نیز به علت مجموعه ساختاری دقیق تری که دارند، به نسبت مینیاتوری و فیوز، ابعاد بزرگتری دارند؛ لذا در هنگام انتخاب بین موارد فوق جهت حفاظت از مدار، باید میزان حفاظت مورد نیاز و هم چنین رنج جریان کلید مورد بررسی دقیق قرار گیرد، تا چنانچه رفع خطا و کاربرد مدار، با فیوز و یا کلید مینیاتوری قابل رفع باشد، متحمل هزینه و فضای بیشتری جهت تعبیه Mojtaba Jafari - ویدیوها (اینورتر) کلید نشویم. کنتاکت خطا (TRIP CONTACT): این کنتاکت زمانی که در اثر وقوع خطای اضافه بار (Over Load)، کلید به حالت تریپ برود فعال می گردد و با استفاده از آلارم یا سیگنال اپراتور از قطع شدن کلید مطلع می گردد. کنتاکت های کمکی (AUX CONTACT): کنتاکت های کمکی باز و بسته (NO و NC) جهت استفاده در مدار فرمان به کار می روند و وضعیت قطع و وصل کلید را مشخص و comment system - اینورتر - نشان می دهند. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با Lender > imaster - اینورتر - وب سایت خود باشید.

برق در زمینه ایران

شمش های ورود و خروج یا پین های اتصالی: از این شمش ها جهت اتصال کلید با باسبار (شینه) و یا اتصال راحت تر و ایمن تر سر کابل های ورودی به کلید به کار می رود. طراحی این کلیدها به گونه ای است که در صورتی که این کلیدها را در مسیر مداری که اتصال کوتاه شده قرار بدهیم، هنگام بسته شدن رله اضافه جریان سریعا عکس العمل نشان داده و مدار را قطع می نماید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از روز (اینورتر) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. به دو صورت اتصال مستقیم و یا اتصال از طریق رله شنت روی کلید اتوماتیک - اینورتر - قرار می گیرد. کلیدهای اتوماتیک پس از قطع مدار به هر دلیلی اعم از اضافه بار یا اتصال کوتاه بلافاصله برای اتصال مجدد آماده است. از آنجا که موتورهای القایی یکی از مصرف کنندگان اصلی بار راکتیو هستند، می توان با استفاده از اینورتر ها این مشکل را برطرف نمود. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تماشا (اینورتر) لطفا از صفحه ما بخواهید. و از یک سری مبدل ها برای بالا بردن ولتاژ AC استفاده می کردند که به این ترتیب توانستند فاصله نیروگاه تا کاربر را چندین مایل اضافه کنند و به افراد بیشتری برق برسانند.

کلید های برقی

در موارد نام برده شده در بالا تنها می توان از کلیدهای اتوماتیک استفاده کرد و استفاده از فیوزها در چنین مواردی جایز نمی باشد. کلیدهای اتوماتیک کمپکت با مکانیزم موتوری از دوام مکانیکی بسیار بالا و عملکرد مطمئن برخوردار هستند. 2. هم چنین در برخی از شبکه های توزیع که به دلیل حساسیت باید به محض تشخیص اضافه ولتاژ یا افت ولتاژ و هم چنین تشخیص جریان برگشتی فورا مدار قطع گردد، از کلیدهای اتوماتیک استفاده می گردد و با استفاده از کنتاکت های خطا یا آلارم، وضعیت خطا اعلام می گردد. 6. دکمه O یا OFF جهت قطع کردن و دکمه І یا ON جهت وصل کردن موتور کلید به کار می رود. هم چنین موتور باعث می شود که کلید بعد از قطع، مجدد بتواند وارد مدار شود. مقالات منتشر شده در ژورنالهایی نظیر Automatica ،IEEE Transactions on Power Systems ،IEEE Signal Processing Magazine و بسیاری دیگر از ژورنالهای این رشته همگی مملو از کلمات تخصصی است که هیچ فردی جز یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری گرایش مرتبط مهندسی برق نمیتواند آنها را به درستی برای شما ترجمه تخصصی برق User sign in: This feature is only available for registered users (اینورتر) کند. در مدل UVR بi محض افت ولتاژ از حد مجاز، رله عمل می نماید و کلید قطع می شود ولی در مدل UVRD این عمل با یک تاخیر زمانی انجام می شود.

 




:: برچسب‌ها: برق ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: