برنامه جامع تبلیغاتی
نوشته شده توسط : مرجان

کاپلز روشهای تبلیغاتی خود را در سال ۱۹۳۲ در زمینهٔ تبلیغات آژانس های تبلیغاتی از کجا آمده اند؟ منتشر کرد. رهبران این عرصه با نامهای کلود هاپکینز (Claude Hopkins) و جان کاپلز (John Caples) در آن زمان فعالیت میکردند. در اوایل سالهای ۱۹۰۰ حرفهای شدن تبلیغ با شروع کار یک شرکت تبلیغاتی بزرگ همراه شد؛ که به این شرکت تبلیغاتی آمریکن اسوسیوشن (American Association) یا انجمن آمریکایی گفته میشد.

 

او همچنین مفهوم نام تجاری (برند) را بهعنوان راهکاری برای هویت دادن به یک محصولِ منحصربهفرد و فروش آن به کار برد. در سال ۱۹۲۲ با تغییراتی در رسانهها، ازجمله روی کار آمدن رادیو، تبلیغات هم بهتدریج از حالت چاپی به سمت رادیو هدایت شد؛ بهنحویکه در این سال، درآمد تبلیغ در رادیو، از تبلیغ در رسانههای چاپی پیشی گرفت. بدون اطلاع از علت رفتار او اینکه چه تغییراتی باید در رفتار خود ایجاد کنید، حتی اگر بهترین شرکتهای تبلیغاتی دنیا در کنارتان باشد، نمیتوانید تبلیغات موثری داشته باشید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تبلیغات تخصصی - تبلیغات - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. کلود هاپکینز از بهترین نویسندگان محتوا بود. در این دوران آلبرت لاسکر (Albert Lasker) که یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در آگهیها و مطبوعات بود، تعریفی را از تبلیغ به شرح زیر ارائه داد: «تبلیغ در واقع فروشی است که در آن هدف در قالب چاپ به دیدگاه مشتری عرضه میشود».

مجری تبلیغات محیطی

زمانی که انسان ها متوجه شوند افراد بسیاری به اندیشه ای معتقدند، احتمال اینکه بدون فکر، آن اندیشه را بپذیرند بسیار افزایش مییابد. هدف گروه های مختلف تابلو سازی از ساخت تابلو های جدید صرفا جهت در آمد زایی نخواهد بود.ایده پردازی و ساخت تابلو های مدرن با خروجی مثبت می تواند برای جذب مشتری و بازار یابی مفید ، کاملا تاثیر گذار باشد.یکنواخت بودن تابلو های تبلیغاتی به علت اینکه به صورت روز مره در معرض نمایش عموم قرار می گیرد بعضا باعث بی تفاوت بودن افراد و گذر کردن ساده از کنار آنها خواهد شد و بالعکس نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا در سر درب برخی مکانهای تجاری با وجود تابلو های یکنواخت دیگر در کنار آن مکان به وضوح قابل رویت و تامل عابرین در مورد نوع فعالیت آن مجموعه یا مکان تجاری خواهد بود.

اصول تبلیغاتی

تابلو های جدید تبلیغاتی مانند:تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو استیل رینگی ، تابلو لاسوگاسی، تابلو استیل پلاستیک، تابلو استیل نور اندریک، تابلو پولکی و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی را می توان در گروه تابلو های مدرن قرار داد که در ادامه به توضیحاتی در مورد برخی از آنها می پردازیم. در این دوره در اروپا کیفیت بصری تبلیغ یا همان تصاویری که در تبلیغها توسط یک شرکت تبلیغاتی به کار گرفته میشد، بسیار پیشرفت کرد؛ زیرا هنرمندان تصویرگر مانند تولوز لاوتک (Toulouse-Lautrec)، اوبری بیرسلی (Aubrey Beardsley) و آلفونس موچا (Alphonse Mucha) کارهای تصویرگری یا هنری خود را در این راه بهکار گرفتند.

تابلو تبلیغاتی

که در واقع استیل ها را به هم میدوزد. در نتیجه باسواد شدن عده زیادی از مردم، کسبوکارها هم ترغیب شدند تا تبلیغ را فراتر از محل تجاری خود و برای گستره بیشتری از مخاطبان منتشر کنند. یکی از ایدههایی که در این زمان به کار گرفته شد؛ مورد هدف قرار دادن و متمرکز شدن بر روی دسته خاصی از مخاطبان بود؛ که به آن هدفگذاری میگویند. یه طور کل پانچ به عمل سوراخ کاری سطوح اطلاق می شود . به طور مثال، دفتر پورتلند این شرکت برنامهای را آغاز کرده است که در آن شرکتهای تبلیغاتی با کارافرینان حوزهی فناوری با یکدیگر مشارکت میکنند تا شبکه های اجتماعی و پلتفرمهای جدیدی را ابداع کنند. وقتی شما این سؤال را تائید میکنید؛ از این به بعد روی سیستم شما نوتیفیکیشن محصولات یا مطالب جدید نشان داده میشود بدون اینکه حتی به اینترنت وصل باشید.

نگرانی از تبلیغات

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ساختار تبلیغاتی - تبلیغات - ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. تصویر زیر یکی از کارهای اوبری بیرسلی را نشان میدهد. یکی از ایدههایی که برای مصرف بهینه بودجه تبلیغات وجود دارد این است که در آن، شما بهطور خاص مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید؛ دوران علمی منجر به شناسایی دقیقتر مخاطبان شد تا صاحبان کسب و کار در تبلیغاتشان صرفاً بر روی همان دسته از مشتریها سرمایهگذاری کنند.

هدف از تبلیغات

هدف از این نوع تبلیغ، صرفاً شناساندن محصول به مشتری و دادن اطلاعاتی ازجمله محل فروش بوده است. جایگاه محصول ما در ذهن مشتری چیست؟ در نظر داشته باشید که هزینه برای طراحی کاتالوگ یک سرمایه گذاری محسوب می شود چرا که باعث بازگشت سرمایه یا RO بویسله خرید محصول توسط مشتری پس از دیدن کاتالوگ خواهد شد، البته در صورتی که کاتالوگ خوب و با کیفیت و جامعی را طراحی و چاپ کرده باشید که این تنها در صورت صرف هزینه بیشتر امکان پذیر خواهد بود.

برنامه تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی برنامهای جامع و کامل است که از طریق چند کانال رسانهای، با استفاده از انواع تبلیغات اینترنتی و یا غیر اینترنتی، با یک ایده و هدف، صورت میگیرد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد - تبلیغات - لطفا به بازدید از وب سایت تعداد - تبلیغات - ما. گوگل ادز محصولی است که می توانید از آن برای ارتقاء شغل خود، کمک به فروش محصولات یا خدمات، افزایش آگاهی و افزایش ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید. سعی کنید آگهی کوتاه و جذاب باشد.

 




:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: