ترفند های تبلیغ
نوشته شده توسط : مرجان

یکی از پر استفاده ترین ها در انواع تبلیغات محیطی بیلوردهاست سازه چاپی عظیم الجثه بوده که برای نصب نیاز به فونداسیون دارد تا بتواند محتوای تبلیغاتی را به بهترین نحو در دید عموم قرار دهد محل استفاده بیلبوردها , میادین شهری , بزرگراه ها , جاده ها و همچنین شریان های اصلی و فرعی است .پس از اتمام دوره محتوای چاپی آگهی جدید جایگزین قبلی می شود لازم به ذکر است که این نوع یکی از گرانترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود بر روی این تخته بزرگ از عبارات کوتاه , گیرا و جذاب استفاده می شود.

شلیک تبلیغاتی

چرا که یک راننده یا مسافر چند ثانیه برای خواندن آن بیشتر فرصت ندارد در تعیین قیمت این سازه تبلیغاتی نوع چاپ و نوع اجاره بیلبورد در تهران تأثیر گذار بوده همچنی برای نصب نیز نیاز به مجوز دارد . بنر بیلبوردها چون هزینه اجاره هنگفتی دارند و برای مدت طولانی در معرض دید مخاطبان قرار میگیرند، در مورد چاپ بنر به دنبال چاپخانهای هستند که علاوه بر قیمت مناسب، از نظر کیفیت چاپ و ماندگاری بهترین باشد. یک راه دیگر هم وجود دارد و آن هم اینکه با گوگل همکاری کنید به این صورت که گوگل تبلیغات وب سایت شما را در وبسایتهای مشابه یا تقریباً مشابه قرار میدهد و به ازای هر کلیک، باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید.

محتوا تبلیغاتی

همچنین محتوا می­تواند در فضاهای گوناگون با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام ارائه شود، در فضای وب مطرح شود شما میتوانید محتوا را در وب مشاهده کنید و صفحات مختلف محتوا را از یک رادیو بشنوید و در یک قالب پیام بازرگانی از رادیو پخش شود یا در یک مجله بتوانید مطالبی را مطالعه بکنید یا هر جای دیگری. اطلاعات مفید: رسانههای اجتماعی در حال جوشوخروش از طریق محتوا هستند و این پویایی است که کاربران آنها را خلق و به اشتراک میگذارند.

 

تبلیغ دهان به دهان

تأثیرات تبلیغ دهان به دهان بر قضاوت مصرف کنندگان و قصد خرید آنها، موجب شده محققان در سالیان اخیر توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و به مطالعة جنبه های گوناگون و عوامل مؤثر بر آن بپردازند. هدف اصلی این پژوهش در شرکت های تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز، مدلسازی عوامل مؤثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی است. یکی از شیوههایی که از دیرباز رایج بوده و تأثیر بسزایی بر تصمیمات خریدار دارد، تبلیغات دهان به دهان است. صمدی تیراندازی، ر.، احمدی، ر.، تیزرو، ع.، محمدی پور، س.، 1392. شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی.

تبلیغات ساکن

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی قیمت های بالایی دارد، پس حتماً قبل از اجاره بیلبورد تبلیغاتی، عکس های مناسب و با کیفیتی تهیه کنید. پژوهش با هدف بررسی تأثیر قالب بندیهای تخفیف و مکان نمایش بر میزان توجه افراد به قیمت در محیط فروش شبکههای اجتماعی صورت پذیرفته است. این پژوهش به منظور ارائه بینشی جدید در مورد چگونگی درک و توجه مصرفکنندگان به قیمتها و مسائل قیمتگذاری گردشگران انجام گرفته است.

مکان نمایش تبلیغات

همچنین مکان نمایش قیمت در بالای تصاویر سمت چپ نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. متغیرهای تحقیق زمان اولین خیره شدگی و تعداد دفعات خیره شدگی به قیمت و مدت زمان بازدید و تعداد دفعات بازدید از ناحیه مورد توجه میباشند. نتایج حاصل از آزمایش نشان داد که قالب بندی تخفیف بر تعداد دفعات خیره شدگی، مدت زمان بازدید و تعداد دفعات بازدید از قیمت تأثیرگذار بوده، و ارائه تخفیف با قالب نقدی و هدیه توجه بیشتری در مخاطب برانگیخته است.

تبلیغات رادیویی

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یازده نمونة تبلیغ رادیویی حاکی از آن است که در طراحیِ متونِ چند لایه هایِ تبلیغات رادیویی، لایه های مختلفی که خاص این رسانه شنیداری است، یعنی لایه های گفتار تبلیغات، موسیقی و صداهای محیطی برای درک و نیز ترغیب شنونده به خرید کالاها یا استفاده از خدمات، بهکار گرفته میشوند و نیز ترفندهای گفتمانی و نقش ترغیبی زبان در این میان نقشی اساسی ایفا میکنند

ترفند های تبلیغاتی

مقاله حاضر در مورد بررسی کارکرد نشانه های صوتی و ترفندهای گفتمانی در متون تبلیغات بازرگانی رادیویی است. مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. قرار میدهند را بهصورت گسترده، در پیجهای اینستاگرام تبلیغ میکنند. پژوهش حاضر با بهره گیری از روش توصیفی- تحلیلی و شیوه جمع آوری اطلاعات به صورت اسنادی و میدانی، به بررسی خصوصیات طنز و روش های ارائه آن در تبلیغات می پردازد و با تنظیم پرسش نامه میزان محبوبیت و موفقیت این گونه تبلیغات را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

پیام مشارکت تبلیغاتی

هدف این تحقیق بررسی و مطالعه تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن مشارکت مصرف کننده تبلیغات با استناد به مدل مفهومی تعدیل شده ی شانکارا و همکاران (2020) است. پیام این تبلیغ به شدت واضح و آشکار است! در طول پژوهش سعی بر آن است با تکیه بر نظریات فلاسفه و نظریه پردازان این حوزه، بر تاثیرگذاری تصاویر طنزگونه در ذهن و ضمیر ناخودآگاه، این مساله ثابت شود که تصاویر طنز گونه ارتباطی نزدیک با مخاطب برقرار کرده و در او کشش لازم را ایجاد می نماید؛ که این خود سبب بروز احساسات بیننده و در نهایت جلب نظر او به پیام می شود. • ایمیل، شماره تلفن همراه و اطلاعات وارد شده در فرم های مربوطه پل ارتباطی آتی دبیرخانه جشنواره با متقاضیان و شرکت کنندگان خواهد بود، لذا در تکمیل اطلاعات دقت فرمائید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/





:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: