زیبایی پاوربانک
نوشته شده توسط : مرجان

برند Romoss از برترین برندهای چینی است قیمت پاوربانک فست شارژر که در زمینهی تولید لوازم جانبی محصولات تکنولوژی فعالیت میکند، ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت میباشد بدان معناست که تا چهار بار گوشی همراه شما را شارژ میکند. همینطور جریان 2.5 آمپری که برخی از پاور بانکهای امروزی دارا میباشند، امکان شارژ سریع (فست شارژ) را نیز برای بسیاری از دستگاهها فراهم میکند. همچنین، شرکتهای حوزه تکنولوژی شارژرهای همراه را به فناوریهای حفاظتی جدید مجهز کردهاند تا یک شارژ ایمن را برای دستگاه تلفن همراه فراهم کنند. این پاور بانکها از فناوریای به اسم استاندارد Qi استفاده میکنند که همه دستگاههای مجهز به تکنولوژی شارژ وایرلس از آن برخوردارند. این نوع پاور بانکها معمولا از طریق یک شارژر (پاور بانک) USB استاندراد شارژ میشوند و نشانگری دارند که میزان شارژ آن را نشان میدهد. معمولا کابل شارژ استفاده شده از نوع میکرو USB است. کابل میکرو USB این پاور بانک جزو باکیفیت ترین هاست.

استاندارد میکرو یو اس بی در پاوربانک و یو اس بی تایپ C در این پاوربانک سبب شده با هر نوع ورودی سازگار بوده و نیاز به مبدل های اضافه نباشد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت najram (پاور بانک). برای خرید پاور بانک چند نوع انتخاب پیش روی شما قرار دارد. این ویژگی های ساده باید به انتخاب یک پاور بانک نسبتاً قابل اعتماد کمک کند. این اعداد و ارقام برای زمانی است که پاور بانک در دمای اتاق نگهداری شود، قرار دادن آن در دماهای دیگر عملکرد پاور بانک را به طرز قابل توجهی کاهش میدهند. بر حسب نوع پاور بانک ممکن است بیش از یک سوکت USB نوع A وجود داشته باشد. بیش از حد شارژ شدن (Over Charge Protections): این قابلیت باعث می شود وقتی شارژ پاوربانک شما کامل شد، جریان شارژ قطع می شود و مانع از ادامه شارژ می شود و از آسیب به پاوربانک و لاتری آن جلوگیری می کند. امروزه با توجه به افزایش استفاده از گوشی های هوشمند،و نیاز با شارژ چندباره موبایل در یک روز،استفاده از پاوربانک یک امر ضروری و عادی روزمره می باشد و تقریبا اکثر کسانی که در یک جای ثابت فعالیت نمی کنند از پاوربانک استفاده می کنند.پاوربانک در واقع یک باتری است که شارژ را در خود نگه می دارد و در صورت نیاز دستگاه دیگر را شارژ می کند.

مهم ترین نکته ای که برای انتخاب پاوربانک باید مد نظر داشته باشید،ظرفیت آن می باشد.یک پاوربانک حداقل باید توانایی یک بار شارژ کامل گوشی را داشته باشد.ظرفیت باتری پاوربانک بر اساس میلی آمپر مشخص می شود و به همین دلیل بهتر است ظرفیت باتری پاوربانک از ظرفیت باتری گوشی هوشمند شما بیش تر باشد.هرچه ظرفیت باتری پاوربانک بیش تر باشد،زمان شارژ شدن خود پاور بانک نیز بیش تر است.هر چه ظرفیت پاوربانک بیش تر شود به تبع آن حجم و وزن و قیمت آن نیز بالا می رود.نکته مهم دیگر در مورد پاوربانک،تعداد پورت ها می باشد.معمولا پاوربانک ها دارای دو یا سه پورت هستند که قابلیت اتصال USB و micro usb دارند و حتی کابل همراه پاوربانک نیز به همین شکل می باشد.بنابراین از پاروبانک برای شارژکردن هروسیله ای که قابلیت اتصال به درگاه USB را دارد،می توان استفاده کرد.زمانی که از پاروبانک برا ی شارژ کردن دو دستگاه همزمان استفاده می کنید جریان خروجی کمی کم تر می شود در نتیجه احتمالا زمان بیش تری برای شارژ کردن استفاده می شود.

پاور بانکهای وایرلس: با وجود گجتهای زیادی که امروزه قابلیت شارژ بیسیم را دارند: مثل تلفنهای همراه و ایرپادها، صنعت پاوربانک هم با ساخت شارژر همراه بیسیم وارد این عرصه شد. پاوربانک در واقع لوازم جانبی است که برای شارژ کردن تلفن همراه هنگام عدم وجود منبع برق مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال این ویژگی میتواند در روزها آفتابی بسیار مفید واقع شود. افراد بسیاری هستند که دائم در حال سفر یا رفتن به قرارهای کاری پشت سر هم هستند. پاور بانکها در شکلها و اندازههای متنوعی برای افراد با سلیقه و نیاز متفاوت عرضه میشوند. منظور از ظرفیت اعلام شده برای پاوربانکها حجم باتری داخلی آنها میباشد و با میزان بازدهی واقعی تفاوت دارد و بستگی به کیفیت پاور بانک از 60 الی 90 Home - پاور بانک - درصد متفاوت میباشد. برای شارژ باتری این دستگاه کافی است آن را با یک کابل به درگاه USB دستگاههای الکترونیکی مانند کامپیوتر یا لپتاپ متصل کنید. هرچقدر که میزان mAh پاور بانک یا شارژر همراه شما بالاتر باشد، توان بیشتر برای شارژ مجدد وسایل الکترونیک خود در اختیار خواهید داشت.

در این قسمت قصد داریم ابتدا شرکت­های معتبر ارائهدهندهی پاور بانک رو بهتون معرفی کنیم و سپس بهترین محصولاتشون رو که مورد نیاز شما هستن بررسی خواهیم کرد. برخورد اول کاربران با برند نامآشنای اینروزهای بازار ایران، قبل از گوشیهای هوشمندش با لوازم جانبی متنوع آن از جمله پاوربانک، باز میگردد؛ البته فقط خود شیائومی مدنظر نیست، هنگام بررسی و انتخاب بهترین پاوربانک شیائومی، باید زیربرندهای شرکت را نیز در نظر گرفت. البته برخی از پاوربانکها با نور خورشید نیز شارژ میشوند که باید زیر نور قرارشان دهید. البته این میزان به شرطی درست است که وسیله ای که میخواهید شارژ کنید در حالت خاموش باشد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از wordpress buddypress bbpress community support forums - پاور بانک - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در این پاور بانک خورشیدی یک لامپ LED قرار دارد که می توانید از آن به عنوان چراغ قوه است کنید و همچنین محافظ الکتریکی موجود در آن، امنیت شارژ دستگاه ها را تضمین می کند تا اختلال های الکتریکی به آنها آسیبی نزند! پاور بانک ها طول عمر مشخصی دارند و به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/





:: برچسب‌ها: خرید پاور بانک,قیمت پاوربانک,بهترین پاور بانک,پاور بانک,پاوربانک اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: