تبلیغات مناسب تلوزیون
نوشته شده توسط : مرجان

تبلیغات موبایلی جایگاه مهمی در دنیای تبلیغات دارند. دقیقا به همین دلیل است که باید بدانید تبلیغات دیجیتال چیست و چرا بخش مهمی از برنامه تبلیغاتی هر کسب و کاری را به آن اختصاص دهید. تبلیغات در تلگرام به قسمت مهمی از تبلیغات دیجیتال در ایران تبدیل شد. نمایش دادن تبلیغ داخل برنامه های مختلف موبایل، به عنوان یکی از محبوبترین روشهای تبلیغ اپلیکیشن است. وقتی مخاطب در حال حرکت با خودرو می باشد خواندن مطلب و متن برای او مشکل است. 

در تبلیغات همسان بنرها به صورت عکس همراه با یک متن کوتاه به عنوان توضیح هستند یعنی مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی تهران به صورت بنر متحرک یا GIF نداریم. اکنون اگر برای شما سوال پیش آمده است که تبلیغات متنی چیست و چه ربطی به این موضوع دارد، به شما توضیح خواهیم داد. در این سریال تحت تاثیر قدرت هیپنوتیزم، افراد وادار به انجام کارهایی می شوند که تمایلی به انجام آن ندارند. اگر شما هم فکر میکنید که ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال پیام تبلیغ به ایمیل افراد مختلف، اشتباه میکنید! یکی از ترفندهای این نوع تبلیغات این است که تبلیغ کننده در پیام خود به مخاطب بفهماند محصول مورد نظر در فروشگاهها قابل دسترسی نیست و شما محصول را با این امتیاز (تخفیف، تماس رایگان، پست رایگان و…) تنها در این مدت زمان محدود میتوانید خریداری کنید.

ویدئوی کوتاه تبلیغاتی 

در این مدل کاربر با تماشای کامل یک ویدیوی کوتاه تبلیغاتی، جایزهای با مقداری که ناشرین از قبل تعیین کردهاند دریافت میکند. این روش هدفمندتر با سودآوری بیشتر برای مجری تبلیغات محیطی جاده های برون شهری می باشد و بیشتر حجم تبلیغات آنلاین را از آن خود کرده است. تبلیغات شما در اینستاگرام باید حالت تبلیغ گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است! کاربر با کلیک بر روی این تبلیغ، مستقیم به صفحه اصلی سایت شما یا هرجایی که شما لینک داده باشید، هدایت میشود. 

تبلیغات همنوا به تبلیغاتی میگویند که با همانند سازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری اپلیکیشن، باعث توجه بیشتر کاربر و عدم آزار او میشوند. ایمیل مارکتینگ جزء آن دسته از روش هایی می باشد که به دلیل سوء استفاده بیش از حد هکر ها از آن و محتوای نه چندان با ارزش ارسال شده به مخاطبان جزء روش های محبوب به حساب نمی آید. اما نباید فراموش کرد دلیل اینکه شاید محتوا با ارزش محسوب نمی شود این است که شخص دریافت کننده ایمیل جزء بازار هدف ما نیست به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ به این شکل هم باعث هدر رفت هزینه و هم باعث آزار مخاطب می شود؛ اما اگر با یک بانک اطلاعاتی قوی و دستچین مخاطبان هدف پیش رویم می توانیم یک دستاورد خوب از این طریق کسب کنیم.

افراد خلاق در تبلیغات

افراد خلاق همیشه در همه زمینه ها از جمله تبلیغ با نوآوری همه را شگفت زده میکنند و نکات جدیدی را به این حوزه می افزایند. پس اگر به هنگام رانندگی یا وبگردی یکی از آن ها را کشف کردید، آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید. این روش یکی از قدیمیترین، اما هنوز عمومی ترین شیوه تبلیغ است که شامل روزنامه ها، بروشورها، مجلات و کاغذ های تبلیغ کوچک است. 

این بیلبورد از این سریال الهام گرفته و مربوط به یک شرکت حقوقی است،استفاده کاملا خلاقانه از نور واقعی به این بیلبورد جذابیت خاصی داده که میتواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. بعد از انتشار و رسانهای کردن هر تبلیغ، بهتر است به بازخوردهای مربوط به آن کاملا دقت کنید. بهتر است در گام اول به سراغ تعریف تبلیغات مارکتینگ برویم. پس از آن که ۸۸ درصد از مخاطبان یک برنامه رادیویی در نظرسنجی برنامه وقت اضافه رادیو ایران به نفع باشگاهها رای دادند کاربران ایرانی توییتر نیز در حمایت از باشگاه ها تبلیغات محیطی حق ماست را ترند اول توییتر فارسی کردند.

اجزای تبلیغات 

در این قسمت از مقاله قصد داریم اجزای تبلیغات و ۵ عملکرد مهم آن را معرفی کنیم. همچنین این ضوابط و تعرفه ها را میتوانید اینجا به صورت کامل مشاهده کنید. همچنین در اینستاگرام نیز پستهای تبلیغاتی متنوع در بیش از ۶۰۰ پیج منتشر شد که در نهایت ۱۶٫۸۹۷٫۱۳۰ نفر این پستها را مشاهده کردند. شما همچنین می توانید مدیریت اینستاگرام صفحه شرکتی خود را به ما بسپارید تا برای تولید محتوای متنی، تبلیغات طرح های گرافیکی و موشن گرافیک، پاسخگویی به کامنتها، دایرکتها و… صفحه نمایش بیلبورد: صفحه ای فلزی است که تبلیغات مورد نظر بر روی آن درج میشود. 

بانس ریت سایت:

به معنی نرخ پرش به درصدی از کاربران اشاره دارد که فقط صفحه فرود کمپین تبلیغی را مشاهده میکنند و سپس از آن به هر دلیلی خارج میشوند و به صفحه دیگری از سایت نمیروند. یکی دیگر از کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ شرکت لاوان، برای کمپین تبلیغات ساخت ایران ۲، هم با ماکرو اینفلوئنسرها و هم با اینفلوئنسر هایی که به طور اختصاصی به ساخت ویدیو تبلیغات میپردازند ( از جمله لقمه شو و میلاد قاسمی خواه ) همکاری کرده است. این روش هم در تبلیغات اینترنتی دیده میشود هم در برگزاری رویداد و برنامه های تلویزیونی؛ اما من در دسته بندی اینترنتی قرارش دادم، به خاطر اینکه در حال حاضر بیشتر ویدئوهای فضای مجازی با این روش ساخته می شود ولی به هر حال در تلویزیون و رویدادها هم کاربرد زیادی دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: