حوزه تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

همچنین تبلیغات سیاسی روی دو سنخ از افراد تأثیر بیشتری داشته است: 1- افرادی که گرایش سیاسی و اعتقادی محکم دینی دارند‘ اما از آن اطلاع کافی ندارند. نرم افزار Adobe InDesign نرم افزار مخصوص صفحه آرایی مجلات، کتاب ها، روزانه، بیلبورد و بنر میباشد، اما برای طراحی این موارد، آشنایی با این نرم افزار به تنهایی کافی نیست و میبایست به سایر نرم افزارهای قید نشده نیز تسلط داشته باشید تا با ترکیب آنها بتوانید یه طراحی استاندارد و شیک اجرا نمایید. 

مدل انتشار تبلیغات

مدلهای انتشار به مرورِ زمان تکمیل شد و معایب آن تا حدی برطرف شده است؛ اما با اینکه از لحاظ زمانی توجه به مدل انتشار سابقه ای طولانی دارد، از لحاظ محتوایی و توجه به این حوزه، پرسشهای بسیاری بدون جواب مانده اند (ژانگ و وروبیجیک، 2016). یکی از مشکلات موجود در مدلهای انتشار مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه، در نظر گرفتن تاثیرات قیمت و هزینۀ تبلیغات انجام شده در زمانهای مختلف بر انتشار کالا یا خدمات جدید است. این پژوهش نخستین­ اقدامی است تا کمبودهای ادبیات را با ارائه مدرک نظری محور روی عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی برطرف کند؛ امری که مصرف­کنندگان را به داشتن نگرش مطلوب دربارة تبلیغات موبایل تحت تأثیر قرار می­دهد. 3- چگونه عوامل تکنولوژیکی بر قصد رفتاری مصرف کننده تاثیر می­گذارد؟

خودکارآمدی تبلیغات

فرضیه فرعی 1-1- خودکارآمدی تبلیغات در ورودی کاوه به طور مثبت و معناداری بر قصد رفتاری مصرف کننده برای استفاده از تبلیغات موبایلی مرتبط است. UTAUT یکی از آخرین مدل­های پذیرش و اتخاذ تکنولوژی­های عمومی شناخته شده است و به طور فزاینده­ای محققان را به خود جلب کرده است تا پذیرش تکنولوژی­های جدید کاربران را بررسی کند. 

متن مناسب باید به گونه ای باشد که مخاطب را کاملا جذب تبلیغات شما کند و باعث شود او برای لحظاتی مجذوب تبلیغات شما گردد تا تبلیغات شما برای بازه زمانی بلند مدت در ذهن او حک شود و به این راحتی ها از ذهن خارج نشود. همچنین به طور طبیعی میتوانند دارای برجستگی، فرورفتگی و برش هایی باشند که هنرمند بتواند در تقویت اثر و مفهوم از آنها بهمنزلۀ نوعی کیفیت بصری بهره گیرد. 

اینکه سایت داشته باشید به این مفهوم نیست که دیگر از وبلاگ و شبکه های اجتماعی استفاده نکنیم، اما باید در نظر داشته باشیم که در بیشتر نوشته هایمان باید به این موضوع اشاره کنیم که کاربران باید برای استفاده از خدمات یا محصولات به سایت مراجعه کنند تا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از موارد بالا کاربران آن قسمت را از دست ندهیم. هدف اصلی بازاریابان و تبلیغ کنندگان، تأثیر عمیق تبلیغاتشان بر مخاطب بود؛ از آنجا بود که احساس نیاز به ایجاد مفهوم و تعریفی از تبلیغ شکل گرفت.

پژوهش های تبلیغات

با مرور منابع پیشین در پژوهش­های خارج از کشور در حوزه تبلیغات موبایلی، پژوهشی نیست که در آن مدل جامعی را طراحی کرده باشد و عوامل فردی، تکنولوژیکی و محیطی با هم در نظر گرفته شده باشند. با توجه به اینکه در کشور چنین پژوهشی با در نظر گرفتن عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی انجام نشده است و پژوهش­های مشابه اندکی در خارج از کشور انجام شده، ضرورت اجرای این پژوهش دو چندان می­شود.

چگونه عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی باعث رفتار استفادة مصرف کننده می­شود؟ و همکاران، 2008) چارچوب پژوهشی مشابهی از نظریة فعالیت ارائه کرده و استدلال می کنند که اجرای فناوری­های اطلاعاتی بهداشت و درمان به تناسب صحیحی در میان عناصر انسانی، سازمانی و فنی بستگی دارد (هسیائو و چین،2016) نیز چارچوب پژوهشی مشابهی ارائه کردند و برخی از عوامل فاعلی (انسان)، عوامل محیطی (سازمان)، عوامل ابزاری (تکنولوژی) را تأیید کردند که در تئوری فعالیت ذکر شده بود و باید هنگام معرفی راهنمایی های عملی بالینی کامپیوتری شده در نظر گرفته شود. 

آگهی های تبلیغاتی نباید سبب رنجش اشخاصی که از برخی معلولیت ها و یا بیماری رنج می برند شود. ولی متاسفانه شاهدیم که یکی از همین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی در برخی محصولات خود توصیه اکید رهبری در خصوص حمایت از برند ایرانی و تقبیح برند خارجی را رعایت نکرده و بر محصولات ایرانی خود مارک کره ای (دوو) نصب می کند و به نوعی خودش مبلغ برند کره جنوبی شده است که تبلیغات خیابانی این شرکت هم در سطح شهر به وضوح نمایان است.

آلودگی های ناشی از تبلیغات

کبوتر سفید نماد صلح، معصومیت و پاکی است و بر این موضوع تبلیغات دلالت دارد که بر اثر آلودگی هوا انسانهای بیگناه از بین میروند. ، 2012)، تبلیغات موبایل را به عنوان «یک فرم از تبلیغات را تعریف می­کند که با مصرف کننده / هدف از طریق یک گوشی ارتباط برقرار کرده است». از طریق دستگاههای موبایل، بازاریابان می­توانند پیام­های موبایل خود را برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات خود، سازمان دهنده. نظریة فعالیت نیز بر تعامل میان فاعل (انسان)، محیط (سازمان) و ابزار (تکنولوژی) تاکید می­کند. 

چارچوب پژوهش براساس نظریة فعالیت و بسطی از مدل UTAUT شامل سه دسته عوامل است: عوامل ابزاری (تکنولوژی)، عوامل فردی (فاعل)، عوامل محیطی (سازمان). با توجه به مطالعات گذشته دیدی چند بعدی از منظر عوامل فردی، محیطی و ابزاری (تکنولوژی) و هم­چنین مطالعه ای که به طور همزمان به مسئلة پذیرش و استفاده توجه کرده باشد، وجود نداشته است. 

تبلیغات دیجیتال

بدین ترتیب، نظریه فعالیت، چارچوبی پژوهشی این مطالعه اتخاذ شد تا بینش هایی تبلیغات را ارائه کند که عوامل مؤثر بر استفاده از تبلیغات موبایلی را براساس ابعاد محیطی، ابزاری و فاعل (انسان) بیان کند. بدین ترتیب، با توجه به گسترش روزافزون موبایل در جامعه و به کارگیری آن در نقش یک رسانه ارتباطی بازاریابان، برای انجام علمی تبلیغات ضروری است که عوامل تاثیرگذار بر قصد یا نیت افراد به منظور استفاده از تبلیغات موبایلی شناسایی شوند تا با در نظر گرفتن آن عوامل، استفادة افراد از تبلیغات موبایلی افزایش یابد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

 





:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: