نوشته شده توسط : مرجان

به عنوان یک امتیاز اضافی، پلتفرم، که ایجاد و ارائه کمپین های برنامه ای را بسیار آسان می کند، نیز در شبکه یکپارچه شده است. این اطمینان بیشتری برای است که با افزایش تقاضا برای برنامه‌نویسی، شبکه آن قادر به پاسخگویی به آن خواهد بود. محرک اصلی فعالیت و درآمد بیلبورد ها در چه مکان هایی قابل نصب هستند در فضای خارج از خانه است، اما لازم نیست برای دریافت داستانی متفاوت به آن دور نگاه کنید. معرفی توسط همه به عنوان اتفاق بزرگ بعدی اعلام نشد، اما یک چیز کنجکاوی بود. خریداران دقیقاً قرار بود با آن چه کنند؟ به لطف آینده نگری شرکت هایی مانند مدیا سیتی است که این دسته به موفقیتی دست یافته است. این شرکت با ایجاد فهرست موجودی خود و نام خود از دارایی های رسانه ای غیرسنتی نمونه ای عالی از ارزشی را که باید در ایجاد مسیر در قالب های رسانه ای نوآورانه داشته باشد، ارائه می دهد.

 

پوسترها، روکش ها و اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا

شرکت مدیا سیتی که در سال 2002 تأسیس شد، تقریباً شرکت های بازاریابی دارای مجوز به طور انحصاری بر روی پوسترهای ثابت در ساختمان‌های اداری متمرکز بود. گسترش، و در نهایت به دست آوردن اکثر دارایی های شرکتی به نام، باعث شد که به پوشش های آسانسور، تسلط بر دیوارها، تبلیغات درهای گردان، اجراهای تخصصی و دارایی های فضای باز متنوع شود.

 

قابل ذکر است که این خرید میراث مهمی را در به ارمغان آورد. برخی از اولین بیلبوردهای دیجیتالی کانادا در سال 1999 توسط مدیریت شدند و اکثر آن مکان ها هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند. با گذشت سال‌ها، بخش دیجیتالی تجارت در فضای باز طبیعتا اهمیت بیشتری پیدا کرده است، و سایر دارایی‌های مدیا سیتی پیشنهادات متنوع آن را برای خریداران تکمیل می‌کنند.

 

یک رویکرد غیر سنتی

از همان ابتدا، رویکرد به خارج از خانه، به لطف ارائه دارایی های غیر سنتی که برخلاف سایر شرکت های بود، نسبتاً منحصر به فرد بوده است. این امر گاهی منجر به قطع ارتباط بین پتانسیل یکی از دارایی های شهر مدیا و توانایی تبلیغ کنندگان برای اجرا شده است. برای مثال، در سال 1999، درک زیادی از نحوه استفاده از قابلیت‌های حرکت کامل یک بیلبورد دیجیتالی در فضای باز وجود نداشت.

مدیا سیتی از طریق چشم اندازی از فرصت های منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان با همراه با تمایل تبلیغات به حمایت از خریداران خود در درک مزایای رسانه های تا حدی غیرعادی، شهرت قدیمی خود را برای رسانه های غیر سنتی به نشان افتخار تبدیل کرده است. امروزه، اگر این شرکت فرصتی را ببیند که ابتدا به یک عمودی جدید و جالب بپرد، این کار را انجام می‌دهد و این را کلید کمک به مشتریان خود در ارتباط با مخاطبان به روش‌های جدید و تاثیرگذار می‌داند.

 

به دنبال چیزهای بزرگتر و روشن تر در هستیم

همانطور که فناوری بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر دنیای خارج از خانه را متحول می کند، شهر مدیا تبلیغات می بیند که فضا مشارکتی تر می شود، از نظر اطلاعات غنی تر می شود و بهتر می تواند اقدام فوری مخاطبان را تحریک کند.

 

برای موفقیت در این پویایی، مدیا سیتی قصد دارد به تبدیل مکان‌های اولویت‌دار به دیجیتال، در صورت امکان ادامه دهد، و همچنین سرمایه‌گذاری در یک مشارکت تلفن همراه جدید برای داده‌های عمیق‌تر و ارجاع بهتر. همچنین پیش بینی می کند که در چند سال آینده به تراکنش های برنامه ای اهمیت بیشتری داده شود. شاید مهم‌تر از همه، در بخش‌ای را می‌بیند که، اگرچه در حال تغییر چشمگیر است، اما اینجاست که می‌ماند و هیجان‌زده است که به رهبری آنچه در آینده برای فضا می‌آید کمک کند.

رسانه شهر و تبلیغات

برای اجرای موفقیت آمیز و گسترش یک شبکه دیجیتال خارج از خانه نیاز به نرم افزار قوی در قلب کسب و کار دارد. این پلتفرم باید به راحتی مقیاس پذیر باشد، با تعداد زیادی صفحه نمایش به راحتی توسط تیم های کوچک مدیریت شود، و همچنین باید بتواند با منابع داده خارجی برای تجزیه و تحلیل و استفاده های دیگر یکپارچه شود. در نهایت، پشتیبانی عمیق از تراکنش های برنامه ای مهم است و با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مدیا سیتی برای رفع نیازهای امروز و آینده خود پلتفرم را انتخاب کرده است. با درک تبلیغات نقش رهبری در صنعت، احساس می کند که با پیشبرد اطمینان می دهد که شبکه آن با آخرین ویژگی ها همگام است. از آن بهتر، مقیاس پذیر، توسعه پذیر است و برای تراکنش های برنامه ای آماده است و رسانه سیتی را برای سال های آینده برای موفقیت آماده می کند.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

همچنین اثر وجود قدرت بازاری در سطح مزرعه و خرده فروشی بر شاخص شدت تبلیغات عمومی منفی است. و همکاران (2009 :224) نشان می دهد که تاثیر عمده تبلیغات در شرکتها، شامل حجم فروش و تصویر عمومی بهبود یافته است. نتایج پژوهش مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها نشان دادند نوعی سنخ شناسی چهارگانه برای آموزش شهروندی در اسپانیا وجود دارد. 

انجمن های بازاریابی

انجمن بازاریابی آمریکا متذکر می شود که تبلیغات تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها ابزاری برای بازاریابی، همراه با محصول و بسته بندی آن، قیمت، توزیع و فروش شخصی است. 1. معرفی و شناخت محصول و خدمات به مشتریان و مخاطبین. با استفاده از این نوع تبلیغ برند خود را معرفی کنید. 3) همه امتحاناتم را به خوبی پشت سر گذاشتم، اما ظاهراً این یکی را خراب کردم. 

از جمله هنرمندانی که از این عناصر بصری در کارهای خود به نحو احسن بهره بردهاند میتوان دن فلاوین را نام برد. بلک پینگ و بقیه گرل بند ها هم در سطح خودشون خوبن و بی تی اس هم در سطح خودشون پس بهتره این دوتا رو باهم قاطی کنیم یا به قولی قیمه هارو نریزین تو ماستا ? 18) شما هم فردا می آیید؟ استاد احمد محمدی مدرس و مشاور در زمینه بازاریابی و فروش و مقالات آموزشی آکادمی بازار شما را با راه های کلیدی در کسب و کارتان آشنا می کند.

عنصر جانشین تبلیغات

3) جانشینی بندی: در این نوع جانشینی عنصر جانشین به جای کل بند به کار میرود. اگر تبلیغاتی از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی مغایر با سیاست ممنوعیت واردات و سیاست اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد، بسیار ناپسند است، چون آنها خودشان باید مدافع تولید داخلی باشند و اگر قرار باشد این ذهنیت را برای جامعه ایجاد کنند که برند تولید شده توسط آنها یک برند کره ای است؛ به نظر میرسد ایراد بیشتری بر کار آنها نسبت به دیگر مجموعه ها وارد است و حتما باید با آن برخورد شود. 

نماینده مردم فسا در مجلس تاکید کرد: شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی نیز که از آنها چنین حمایتی صورت گرفته، حتما باید این چارچوب را رعایت کنند و در واقع آنها باید اولین مدافع این سیاستها باشند، چرا که این سیاستها نسبت به آنها موضوعیت پیدا میکند. در فرایند حذف، عنصر محذوف پیشفرضی را مطرح میسازد که به کمک قسمتهای دیگر متن باید آن را یافت. کاربرد انسجامی حذف به این دلیل است که شنونده و خواننده برای درک پیام گوینده و نویسنده و کسب اطلاعات محذوف باید به قسمتهای دیگر متن مراجعه کند. 

بیلبورد به محلی اطلاق می شود که برای نصب آگهی ها و اعلانات می باشد. من هم میخواهم از هرات بروم و آن باغچهای که در بیرون شهر دارم بی صاحب می افتد، زیرا که از بس مردم خانه فروخته اند و رفته اند دیگر مشتری نیست.

مدیریت تبلیغاتی شهر

مجموعۀ این شرایط سبب شده است مدیریت شهر مشهد پیچیده و خاص باشد و یقیناً بدون تعامل سازنده بین شهروندان و نهادهای مسئول شهری، مدیریت آن بسیار مشکل و پرهزینه خواهد بود؛ البته ایجاد این تعامل مستلزم رعایت حقوق و تکالیف شهری از سوی ساکنان مشهد و متولیان شهری است و پیشنیاز اساسی رعایت حقوق و تکالیف شهری، آگاهی داشتن از این حقوق و تکالیف است؛ بنابراین، پژوهش حاضر تبلیغات درصدد بررسی میزان آگاهی شهروندان از حقوق و تکالیف شهری خود و عوامل مرتبط با آن در شهر مشهد است. 

تبلیغات در مراسمات خاص

هنگامی که در نظر داشته باشید در مهمانی یا پیک نیک چه نوشیدنی بخورید، کوکاکولا میخواهد به آنها فکر کنید. به عبارتی دیگر، اگر هستۀ گروه اسمی دارای وابسته، چه به صورت پیشین و چه به صورت پسین باشد، عنصر جانشین شده می تواند جانشین اینگونه وابسته شود. آن را به تو میسپارم تا بعد چه شود». 

حذف را میتوان به صورت «چیزی که ناگفته مانده است» تعریف کرد. قبل از تعریف قرارداد اجاره بیلبورد تبلیغاتی، بهتر است بدانیم منظور از بیلبورد تبلیغاتی چیست؟ به همین منظور فعالیت های بخش تبلیغات محیطی معمولاً با همراهی و همفکری متخصصین گرافیکی، هنری و خلاق انجام میپذیرد تا شرایط لازم تبلیغات برای داشتن بیلبوردهای موفق و اثربخش به طور کامل فراهم شود.

مکان یابی برای تبلیغات

علاوه بر سایز بزرگ موارد مهم دیگری هستند که باید در طراحی بیلبورد به آنها توجه شود. نکته جالب توجه و مهم در طراحی این بیلبورد های سه بعدی این است که علاوه بر عنصر دو بعدیِ تصویری و گرافیکی از المان ۳ بعدی حجم نیز استفاده شده که میتوان به خوبی از آن در جذاب کردن و ترکیباتی کردن تبلیغات استفاده کرد. 1) حذف اسمی: به معنای حذف در طول یک گروه اسمی است.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

این تبلیغات مناسب ترین نوع تبلیغ برای حفظ تجربه کاربری است. معیاری که مدت زمان یک کمپین را مشخص میکند به «اثر فرسودگی» معروف است؛ این اثر به این معناست که مدت زمان تبلیغ به جایی برسد که مخاطبان بعد از آن تبلیغ را نادیده بگیرند و آن تبلیغ دیگر بازدهی و تاثیری نداشته باشد، یا به عبارتی عمر آن به پایان برسد.

تبلیغ های  

به عبارت دیگر شاید در تبلیغاتهای دیگر (تجاری و سیاسی) شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس با محتوای تبلیغات ارتباطی نداشته باشند و هیچ خللی نیز در تبلیغات آنها ایجاد نماید اما در تبلیغات اسلامی مخاطبان با توجه به اعمال و رفتار مبلغین در صدد درونی سازی پیامهای تبلیغی برمی آید.

فن تبلیغات

تبلیغات فن تحت تاثیر قرار دادن عمل انسان از طریق دستکاری در تصورات و باورهای او می باشد، شاید بتوان تبلیغات را در ساده ترین تعریف نوعی اعلان عمومی برشمرد. در دنياي امروز ديگر تبليغات منحصر به تلويزيون نيست و جنبه هاي مختلفي دارد. مجری تبلیغات محیطی در مسیر سالن اجلاس حال در اين تحقيق به بررسي جنبه هاي ديگر و تاثير آنها بر ارزش ويژه برند پرداخته شده است.

 در واقع ، هدف پژوهش حاضر بررسي تاثير آميخته رسانه بر ارزش ويژه برند مي باشد كه براي اين منظور ١٠ فرضيه طراحي گرديد؛ روش پژوهش از نظر هدف كاربردي؛ از نظر ويژگي هاي موضوعي توصيفي؛ از نظر روش گردآوري داده ها پيمايشي و از نظر نحوه گردآوري داده ها جزء تحقيقات ميداني مي باشد، جامعه آماري شامل مشتريان بيمه ايران شهر تهران ميباشد که با توجه به زياد بودن اعضاي جامعه مورد مطالعه از روش نمونه گيري تصادفي ساده استفاده شد که حجم نمونه براساس فرمول کوکران ٣٨٤ نفر بدست آمد و براي جمع آوري اطلاعات از پرسشنامه استفاده گرديد.

تبلیغات منحصر به فرد

در دنیای امروز دیگر تبلیغات منحصر به تلویزیون نیست و جنبه های مختلفی دارد حال در این تحقیق به بررسی جنبه های دیگر و تاثیر آنها بر ارزش ویژه برند پرداخته شده است در واقع، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند می باشد که برای این منظور ١٠ فرضیه طراحی گردید؛ روش پژوهش از نظر هدف کاربردی؛ از نظر ویژگی های موضوعی توصیفی؛ از نظر روش گردآوری داده ها پیمایشی و از نظر نحوه گردآوری داده ها جزء تحقیقات میدانی می باشد.

جامعه آماری شامل مشتریان بیمه ایران شهر تهران میباشد که با توجه به زیاد بودن اعضای جامعه مورد مطالعه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد که حجم نمونه براساس فرمول کوکران ٣٨٤ نفر بدست آمد و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید. حجم ناچیزی از این لیوان را آب در بر گرفته است و در کنار این آب کم نیز نماد خطر دیده میشود. با افزایش جمعیت در دنیای مجازی بستر تبلیغات نیز در ان گسترده تر شد و اکثر کسب و کار ها برای گسترش حرفه خود به تبلیغات در شبکه های اجتماعی روی آوردند. برای طراحی بیلبورد خیابانی بهتر است محصول مورد تبلیغ بر روی بیلبورد به شکل طنز و جذاب به نمایش گذاشته شود.

اطلاعات تبلیغاتی

میگویند. اگر با استفاده از جستجوی درونی نتواند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد، به کسب اطلاعات از منابع بیرونی روی می آورد. میباشد. در سالیان قبل تبلیغات شهری به شکل نقاشی و طراحی روی بوم یا دیوار انجام می گرفت. پنج منبع اصلی کسب اطلاعات که در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند عبارتند از: حافظه (حافظه فرد از جستجوهای گذشته، تجارب فردی و نتایج حاصل از یادگیری با میزان درگیری ذهنی اندک)، منابع شخصی (نظیر دوستان، خانواده، آشنایان و سایرین)، منابع مستقل (سایر گروههای مصرفکنندگان و نهادهای دولتی)، منابع بازاریابی تبلیغات (آگهیهای تبلیغاتی، فروشندگان)، منابع تجربی (بررسی و آزمایش مستقیم محصول توسط مصرف کننده). 

جمعیت شناسی تبلیغات

اگر قرار است این تبلیغات بر سر راه کسانی قرار بگیرد که پیاده هستند و با لطبع فرصت بیشتری برای دقت به پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم استفاده بیشتری از نمادهای نوشتاری بکنیم اما اگر مخاطب ما سوار بر وسیله نقلیه است، بدون شک امکان بیشتری برای جلب توجه او با استفاده از طرح وجود دارد و تکیه بر نشانه های بصری میتواند موفقیت بیشتری را در پی داشته باشد. اگر چه برخی ممکن است از تبلیغات به عنوان “شعار” یاد کنند، اما این دو در واقع تبلیغات دو مفهوم جداگانه هستند که باید از یکدیگر تفکیک شوند. 

تبلیغ های صوتی

صدای راوی به این مسئله می پردازد که چه کسی گویندگی آگهی را بر عهده دارد. فولکس واگن در این کمپین سعی کرد تا ذائقه مشتریان آمریکایی خود که طرفدار ماشینهای بزرگ بودند را تغییر دهد. در راهنمای کامل انواع تبلیغات، برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. 15 درصد از بیلبوردهای تبلیغاتی نشان دهنده مولفه تقاضا و 85 درصد از آنها بیانگر مؤلفه­ ارائه است. تجهیزات نورپردازی و لیزرهای تبلیغاتی که غالبا محصولات وارداتی هستند با برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای این مقاله از تحقیق میدانی در تصاویر بیلبوردهای محیطی تبلیغات اتوبان مدرس تهران و اتوبان تهران - پردیس استفاده شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

همچنین تبلیغات سیاسی روی دو سنخ از افراد تأثیر بیشتری داشته است: 1- افرادی که گرایش سیاسی و اعتقادی محکم دینی دارند‘ اما از آن اطلاع کافی ندارند. نرم افزار Adobe InDesign نرم افزار مخصوص صفحه آرایی مجلات، کتاب ها، روزانه، بیلبورد و بنر میباشد، اما برای طراحی این موارد، آشنایی با این نرم افزار به تنهایی کافی نیست و میبایست به سایر نرم افزارهای قید نشده نیز تسلط داشته باشید تا با ترکیب آنها بتوانید یه طراحی استاندارد و شیک اجرا نمایید. 

مدل انتشار تبلیغات

مدلهای انتشار به مرورِ زمان تکمیل شد و معایب آن تا حدی برطرف شده است؛ اما با اینکه از لحاظ زمانی توجه به مدل انتشار سابقه ای طولانی دارد، از لحاظ محتوایی و توجه به این حوزه، پرسشهای بسیاری بدون جواب مانده اند (ژانگ و وروبیجیک، 2016). یکی از مشکلات موجود در مدلهای انتشار مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه، در نظر گرفتن تاثیرات قیمت و هزینۀ تبلیغات انجام شده در زمانهای مختلف بر انتشار کالا یا خدمات جدید است. این پژوهش نخستین­ اقدامی است تا کمبودهای ادبیات را با ارائه مدرک نظری محور روی عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی برطرف کند؛ امری که مصرف­کنندگان را به داشتن نگرش مطلوب دربارة تبلیغات موبایل تحت تأثیر قرار می­دهد. 3- چگونه عوامل تکنولوژیکی بر قصد رفتاری مصرف کننده تاثیر می­گذارد؟

خودکارآمدی تبلیغات

فرضیه فرعی 1-1- خودکارآمدی تبلیغات در ورودی کاوه به طور مثبت و معناداری بر قصد رفتاری مصرف کننده برای استفاده از تبلیغات موبایلی مرتبط است. UTAUT یکی از آخرین مدل­های پذیرش و اتخاذ تکنولوژی­های عمومی شناخته شده است و به طور فزاینده­ای محققان را به خود جلب کرده است تا پذیرش تکنولوژی­های جدید کاربران را بررسی کند. 

متن مناسب باید به گونه ای باشد که مخاطب را کاملا جذب تبلیغات شما کند و باعث شود او برای لحظاتی مجذوب تبلیغات شما گردد تا تبلیغات شما برای بازه زمانی بلند مدت در ذهن او حک شود و به این راحتی ها از ذهن خارج نشود. همچنین به طور طبیعی میتوانند دارای برجستگی، فرورفتگی و برش هایی باشند که هنرمند بتواند در تقویت اثر و مفهوم از آنها بهمنزلۀ نوعی کیفیت بصری بهره گیرد. 

اینکه سایت داشته باشید به این مفهوم نیست که دیگر از وبلاگ و شبکه های اجتماعی استفاده نکنیم، اما باید در نظر داشته باشیم که در بیشتر نوشته هایمان باید به این موضوع اشاره کنیم که کاربران باید برای استفاده از خدمات یا محصولات به سایت مراجعه کنند تا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از موارد بالا کاربران آن قسمت را از دست ندهیم. هدف اصلی بازاریابان و تبلیغ کنندگان، تأثیر عمیق تبلیغاتشان بر مخاطب بود؛ از آنجا بود که احساس نیاز به ایجاد مفهوم و تعریفی از تبلیغ شکل گرفت.

پژوهش های تبلیغات

با مرور منابع پیشین در پژوهش­های خارج از کشور در حوزه تبلیغات موبایلی، پژوهشی نیست که در آن مدل جامعی را طراحی کرده باشد و عوامل فردی، تکنولوژیکی و محیطی با هم در نظر گرفته شده باشند. با توجه به اینکه در کشور چنین پژوهشی با در نظر گرفتن عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی انجام نشده است و پژوهش­های مشابه اندکی در خارج از کشور انجام شده، ضرورت اجرای این پژوهش دو چندان می­شود.

چگونه عوامل فردی، محیطی و تکنولوژیکی باعث رفتار استفادة مصرف کننده می­شود؟ و همکاران، 2008) چارچوب پژوهشی مشابهی از نظریة فعالیت ارائه کرده و استدلال می کنند که اجرای فناوری­های اطلاعاتی بهداشت و درمان به تناسب صحیحی در میان عناصر انسانی، سازمانی و فنی بستگی دارد (هسیائو و چین،2016) نیز چارچوب پژوهشی مشابهی ارائه کردند و برخی از عوامل فاعلی (انسان)، عوامل محیطی (سازمان)، عوامل ابزاری (تکنولوژی) را تأیید کردند که در تئوری فعالیت ذکر شده بود و باید هنگام معرفی راهنمایی های عملی بالینی کامپیوتری شده در نظر گرفته شود. 

آگهی های تبلیغاتی نباید سبب رنجش اشخاصی که از برخی معلولیت ها و یا بیماری رنج می برند شود. ولی متاسفانه شاهدیم که یکی از همین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی در برخی محصولات خود توصیه اکید رهبری در خصوص حمایت از برند ایرانی و تقبیح برند خارجی را رعایت نکرده و بر محصولات ایرانی خود مارک کره ای (دوو) نصب می کند و به نوعی خودش مبلغ برند کره جنوبی شده است که تبلیغات خیابانی این شرکت هم در سطح شهر به وضوح نمایان است.

آلودگی های ناشی از تبلیغات

کبوتر سفید نماد صلح، معصومیت و پاکی است و بر این موضوع تبلیغات دلالت دارد که بر اثر آلودگی هوا انسانهای بیگناه از بین میروند. ، 2012)، تبلیغات موبایل را به عنوان «یک فرم از تبلیغات را تعریف می­کند که با مصرف کننده / هدف از طریق یک گوشی ارتباط برقرار کرده است». از طریق دستگاههای موبایل، بازاریابان می­توانند پیام­های موبایل خود را برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات خود، سازمان دهنده. نظریة فعالیت نیز بر تعامل میان فاعل (انسان)، محیط (سازمان) و ابزار (تکنولوژی) تاکید می­کند. 

چارچوب پژوهش براساس نظریة فعالیت و بسطی از مدل UTAUT شامل سه دسته عوامل است: عوامل ابزاری (تکنولوژی)، عوامل فردی (فاعل)، عوامل محیطی (سازمان). با توجه به مطالعات گذشته دیدی چند بعدی از منظر عوامل فردی، محیطی و ابزاری (تکنولوژی) و هم­چنین مطالعه ای که به طور همزمان به مسئلة پذیرش و استفاده توجه کرده باشد، وجود نداشته است. 

تبلیغات دیجیتال

بدین ترتیب، نظریه فعالیت، چارچوبی پژوهشی این مطالعه اتخاذ شد تا بینش هایی تبلیغات را ارائه کند که عوامل مؤثر بر استفاده از تبلیغات موبایلی را براساس ابعاد محیطی، ابزاری و فاعل (انسان) بیان کند. بدین ترتیب، با توجه به گسترش روزافزون موبایل در جامعه و به کارگیری آن در نقش یک رسانه ارتباطی بازاریابان، برای انجام علمی تبلیغات ضروری است که عوامل تاثیرگذار بر قصد یا نیت افراد به منظور استفاده از تبلیغات موبایلی شناسایی شوند تا با در نظر گرفتن آن عوامل، استفادة افراد از تبلیغات موبایلی افزایش یابد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

پایه بیلبورد : پایه بیلبورد فریم بیلبورد را به فونداسیون متصل میکند . چرا که هر زمان مردم برای خواندن مطالب تازه و کشف چیزهای جدید آمادگی داشته باشند، کمپین تبلیغات همسان میتواند اهدافی مانند آگاهی از برند و فروش بیشتر را محقق کند. «مثلاً پالادیوم خیلی خلوته؛ اما اون آرامش رو بهت میده؛ چون بارها شنیدم که موسیقی خیلی لایت و دلنشینی تو پالادیوم پخش میشه دور از هر هیاهو» P6. «من فکر میکنم مرکز خریدها باید یه روحی داشته باشند و این روح رو میتونه حضور برندها، رنگ و نور و شاید موسیقی آرام و زیبا و بوی کافه از ورودی مرکزخرید میتونه به آدم نشون بده»P6. 

«وقتی وارد یک مرکزخرید میشم، اینکه چه برندهایی توی مرکزخرید هست، نورپردازی داخل مال به چه صورت است، حتی نورپردازی بیرون مرکزخرید هم برای مجری تبلیغات محیطی در رویان اهمیت داره و بعد اینکه طراحی راهروها و فضای باز راهروها، صدای موسیقی خوب و بوی شیک و خاص همه و همه مهم میشن و حتی صندلیهای داخل مرکز خرید، فاصلۀ بین فروشگاهها و رنگ و نوع سنگ کف و دیوارها و همۀ این عوامل برای من مهم هستن» P12. مشارکت کنندگان اعتقاد داشتند که ریسک خرید از مراکز خرید/مالها بسیار پایینتر از خریدهای مشابه از اینترنت یا مراکز دیگرند و یکی از موضوعات مهم در رفتار خریدشان را کاهش این مخاطرات بیان داشتند.

تبلیغات دیجیتال

در نتیجه ، تبلیغات دیجیتال همیشه موثر نیست ، اما بسیار گران است. بیشتر مردم برای شباهت بین بازاریابی در مقابل پوستر های مجری تبلیغات محیطی تلاش می کنند ، اما تشخیص این که آنها مترادف نیستند ، برای کسب و کارها بسیار مهم است. از دیدگاه مشارکت کنندگان در این پژوهش، یکی از موضوعات مهم در رفتار خریدشان ایجاد حس خرید لذتبخش و احساس شادی درونی است. «خب ابتدا لوکیشن پالادیوم رو من دوست دارم و در واقع به من این حس رو میده که از سایر مالهای دیگه توی چیدمان و قرارگیری فروشگاه های دقت و حساسیت بیشتری خرج کرده، تنوع برندها از رنگهای گرم و جذاب استفاده میکنه، سنگ کف و دیوارها خیلی خوبه، متریال ساخت مالْ شیکه، رستوران و فودکورت خوبی هم داره»P2.

مشارکت کنندگان در این پژوهش بیان کردند که مالها و مراکز خرید در ارائۀ پروموشن و تبلیغات موفق تر از سایر مراکز عمل میکنند و یکی از دلایل و موضوعات تعیین کننده در رفتار خرید مشتریان این عامل بوده است. در این بحث، مسئله صرفاً انجام آن نیست؛ بلکه باید تبلیغ به نحوی تأثیرگذار انجام شود تا به تاثیرگذاری بر مشتری و در نهایت خرید محصول منجر شود. «اما مثلاً از رفتار خرید خودم بهتون بگم، من بیشتر سمت هایپر کشیده می شوم؛ چون شفافیت قیمت اونجا وجود داره و تنوع محصولات زیاد است و اینکه میتونی همۀ خریدهای خونه ات رو انجام بدی»P1.

خرید مطمئن

یعنی اینکه دلم برای خرید قرص تر میشه خب اوکی همۀ نیازهام رو اینجا جواب بدم و دوباره و دوباره به اون مال سر میزنم و خرید میکنم ولذت میبرم» P4. زمانی خرید میکنم که فقط نیاز محصولی یا خدماتی من رو جوابگو باشه. مشتریان مراکز خرید قضاوتها و مقایسه های متفاوتی از مراجعه به این مراکز خرید ایرانی و خارجی بیان کردهاند که بیانگر میزان رضایت و اعتماد به مالها و یا برعکس است. در این روش، صاحبان پیج ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانتهای دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق رباتها اقدام میکنند. 

«تعداد آسانسورها و پله برقی ها مثلاً از نظر من تبلیغات پالادیوم توی این زمینه ها خیلی ضعیفه یا کوروش وقتی ماشینت رو پارکینگ پایین پارک میکنی، اشکت در میاد تا یه آسانسور خالی بیاد همه پر و بد برعکس مالهای خارجی مثل دبیمال، لذت میبری» P12. این مسئله دلیل شد تا کرت اولین نامی باشد که در دنیای بیلبورد بر زبان می آمد . این فداکاری نه تنها نمایش های جدید بلکه همچنین فرصت های جدیدی را برای تبلیغ کنندگان القا می کند تا از این مخاطبان نیز استفاده کنند. «مثلاً من فکر میکنم که توی مرکز خریدها تو میتونی از سلامت محصولات اطمینان داشته باشی اینکه اصل یا نه و میتونی پرو کنی یا مرجوع کنی.

بعد تجاری تبلیغات 

فقط بعد تجاری مرکز خریدها در نظر گرفته نشده باشد؛ خسته شدی، جا یا فضایی باشه که بتونی استراحت کنی و دوباره وارد دنیای مدرن و جدید و دور از زندگی ماشینی باشی» P4. اگر در تبلیغات آنلاین فعال نیستید، به این معنی است که در یکی از بزرگ ترین میدان های نبرد حضور ندارید. این مطلب را از دست ندهید: تعریف بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) چیست؟ 

اصولاً آنچه یک جامعه و حکومت اسلامی را از غیر آن متمایز می سازد، برخورداری آن جامعه و حکومت از الگوهای اصیل برخاسته از تعالیم اسلامی در روابط و مناسبات فردی تبلیغات و اجتماعی است. یکی از محیط های مناسب برای تبلیغات که تردد زیادی در آن جا صورت می گیرد ، مجتمع های تجاری می باشد. به نظرم اون مال ها یا مراکز خریدی که هر طبقه رو به یک محصول یا صنف اختصاص میدن، این خیلی خوبه؛ چون مثلاً اگر تو کفش بخوای، میتونی خیلی سریع به اون طبقۀ خاص بری و خریدت رو سریع انجام بدی.

 منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 

 


:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

تبلیغات موبایلی جایگاه مهمی در دنیای تبلیغات دارند. دقیقا به همین دلیل است که باید بدانید تبلیغات دیجیتال چیست و چرا بخش مهمی از برنامه تبلیغاتی هر کسب و کاری را به آن اختصاص دهید. تبلیغات در تلگرام به قسمت مهمی از تبلیغات دیجیتال در ایران تبدیل شد. نمایش دادن تبلیغ داخل برنامه های مختلف موبایل، به عنوان یکی از محبوبترین روشهای تبلیغ اپلیکیشن است. وقتی مخاطب در حال حرکت با خودرو می باشد خواندن مطلب و متن برای او مشکل است. 

در تبلیغات همسان بنرها به صورت عکس همراه با یک متن کوتاه به عنوان توضیح هستند یعنی مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی تهران به صورت بنر متحرک یا GIF نداریم. اکنون اگر برای شما سوال پیش آمده است که تبلیغات متنی چیست و چه ربطی به این موضوع دارد، به شما توضیح خواهیم داد. در این سریال تحت تاثیر قدرت هیپنوتیزم، افراد وادار به انجام کارهایی می شوند که تمایلی به انجام آن ندارند. اگر شما هم فکر میکنید که ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال پیام تبلیغ به ایمیل افراد مختلف، اشتباه میکنید! یکی از ترفندهای این نوع تبلیغات این است که تبلیغ کننده در پیام خود به مخاطب بفهماند محصول مورد نظر در فروشگاهها قابل دسترسی نیست و شما محصول را با این امتیاز (تخفیف، تماس رایگان، پست رایگان و…) تنها در این مدت زمان محدود میتوانید خریداری کنید.

ویدئوی کوتاه تبلیغاتی 

در این مدل کاربر با تماشای کامل یک ویدیوی کوتاه تبلیغاتی، جایزهای با مقداری که ناشرین از قبل تعیین کردهاند دریافت میکند. این روش هدفمندتر با سودآوری بیشتر برای مجری تبلیغات محیطی جاده های برون شهری می باشد و بیشتر حجم تبلیغات آنلاین را از آن خود کرده است. تبلیغات شما در اینستاگرام باید حالت تبلیغ گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است! کاربر با کلیک بر روی این تبلیغ، مستقیم به صفحه اصلی سایت شما یا هرجایی که شما لینک داده باشید، هدایت میشود. 

تبلیغات همنوا به تبلیغاتی میگویند که با همانند سازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری اپلیکیشن، باعث توجه بیشتر کاربر و عدم آزار او میشوند. ایمیل مارکتینگ جزء آن دسته از روش هایی می باشد که به دلیل سوء استفاده بیش از حد هکر ها از آن و محتوای نه چندان با ارزش ارسال شده به مخاطبان جزء روش های محبوب به حساب نمی آید. اما نباید فراموش کرد دلیل اینکه شاید محتوا با ارزش محسوب نمی شود این است که شخص دریافت کننده ایمیل جزء بازار هدف ما نیست به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ به این شکل هم باعث هدر رفت هزینه و هم باعث آزار مخاطب می شود؛ اما اگر با یک بانک اطلاعاتی قوی و دستچین مخاطبان هدف پیش رویم می توانیم یک دستاورد خوب از این طریق کسب کنیم.

افراد خلاق در تبلیغات

افراد خلاق همیشه در همه زمینه ها از جمله تبلیغ با نوآوری همه را شگفت زده میکنند و نکات جدیدی را به این حوزه می افزایند. پس اگر به هنگام رانندگی یا وبگردی یکی از آن ها را کشف کردید، آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید. این روش یکی از قدیمیترین، اما هنوز عمومی ترین شیوه تبلیغ است که شامل روزنامه ها، بروشورها، مجلات و کاغذ های تبلیغ کوچک است. 

این بیلبورد از این سریال الهام گرفته و مربوط به یک شرکت حقوقی است،استفاده کاملا خلاقانه از نور واقعی به این بیلبورد جذابیت خاصی داده که میتواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. بعد از انتشار و رسانهای کردن هر تبلیغ، بهتر است به بازخوردهای مربوط به آن کاملا دقت کنید. بهتر است در گام اول به سراغ تعریف تبلیغات مارکتینگ برویم. پس از آن که ۸۸ درصد از مخاطبان یک برنامه رادیویی در نظرسنجی برنامه وقت اضافه رادیو ایران به نفع باشگاهها رای دادند کاربران ایرانی توییتر نیز در حمایت از باشگاه ها تبلیغات محیطی حق ماست را ترند اول توییتر فارسی کردند.

اجزای تبلیغات 

در این قسمت از مقاله قصد داریم اجزای تبلیغات و ۵ عملکرد مهم آن را معرفی کنیم. همچنین این ضوابط و تعرفه ها را میتوانید اینجا به صورت کامل مشاهده کنید. همچنین در اینستاگرام نیز پستهای تبلیغاتی متنوع در بیش از ۶۰۰ پیج منتشر شد که در نهایت ۱۶٫۸۹۷٫۱۳۰ نفر این پستها را مشاهده کردند. شما همچنین می توانید مدیریت اینستاگرام صفحه شرکتی خود را به ما بسپارید تا برای تولید محتوای متنی، تبلیغات طرح های گرافیکی و موشن گرافیک، پاسخگویی به کامنتها، دایرکتها و… صفحه نمایش بیلبورد: صفحه ای فلزی است که تبلیغات مورد نظر بر روی آن درج میشود. 

بانس ریت سایت:

به معنی نرخ پرش به درصدی از کاربران اشاره دارد که فقط صفحه فرود کمپین تبلیغی را مشاهده میکنند و سپس از آن به هر دلیلی خارج میشوند و به صفحه دیگری از سایت نمیروند. یکی دیگر از کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ شرکت لاوان، برای کمپین تبلیغات ساخت ایران ۲، هم با ماکرو اینفلوئنسرها و هم با اینفلوئنسر هایی که به طور اختصاصی به ساخت ویدیو تبلیغات میپردازند ( از جمله لقمه شو و میلاد قاسمی خواه ) همکاری کرده است. این روش هم در تبلیغات اینترنتی دیده میشود هم در برگزاری رویداد و برنامه های تلویزیونی؛ اما من در دسته بندی اینترنتی قرارش دادم، به خاطر اینکه در حال حاضر بیشتر ویدئوهای فضای مجازی با این روش ساخته می شود ولی به هر حال در تلویزیون و رویدادها هم کاربرد زیادی دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

در سال ۱۹۲۲ با تغییراتی در رسانه ها، از جمله روی کار آمدن رادیو، تبلیغات هم به تدریج از حالت چاپی به سمت رادیو هدایت شد؛ به نحوی که در این سال، درآمد تبلیغ در رادیو، از تبلیغ در رسانه های چاپی پیشی گرفت. 

اگر قصد دارید تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهید، حتماً از مواردی که در قسمت های بالا گفته شد، استفاده کنید و لطفاً این مقاله تبلیغات در رباط کریم را با دوستان خود و کسانی که فکر میکنید به آن نیاز دارند نیز به اشتراک بگذارید. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیجهای مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند.

تولید محتوا و تبلیغات

حتی می توانید پست هایی را به طور به خصوص به معرفی محصولات جدید مجری تبلیغات محیطی جاده های درون شهری اختصاص دهید. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. از کارهای ساده و پیش پا افتاده تا انجام معاملات بزرگ در فضای مجازی انجام میگیرد. سوپر مارکت فعال در ابتدای کوچه با یک کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی هر دو یک کسب و کار محسوب میشوند. بله، نویسندگان ما نیز میتوانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند.

محتوا تبلیغاتی

این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. چون مخاطبان آن پیج، نمیتوانند جزء مخاطبان هدف شما باشند. تبلیغات چاپی که روزی از پرمخاطب ترین شیوه های تبلیغات به حساب می آمد امروزه با اینکه هنوز هم تعدادی مخاطب خاص دارد اما دیگر هیاهوی چندانی در میان عامه ی مخاطبان ندارد. پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست. تبلیغات از طریق سلبریتیها نیز میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد، اما به دلیل هزینه بالای تبلیغات در صفحات سلبریتیها.

شرکت های بزرگ

شرکتها و کسب و کارهای بزرگ، تبلیغات خود را در این صفحات قرار میدهند و می توان گفت روش معمولی برای تبلیغات در اینستاگرام نیست. روش اول: ایمیل ها از طریق پایگاه داده کسب و کار شما به افراد ارسال می شوند. امروزه بخش عمده ای از تبلیغات از این طریق انجام می شود و این روش توانسته سیل عظیمی از مخاطبان انواع رسانه را به خود جذب کند. انقلاب صنعتی و اختراع صنعت چاپ، عده زیادی از افراد را به آموختن سواد ترغیب کرد.

تبلیغات کوتاه

در این تبلیغ با استفاده از دو عدد خاص کد گذاری شده است یکی سال 1400 که شاید با توجه به مسائل اجتماعی بار چندان مثبتی برای مخاطب ایجاد نکند و “روزی صفر تومان” که با توجه به تبلیغات دیگر شهر فرش میتوان این تبلیغ را رمزگشایی کرد. در آن زمان متصدیان نصب پوستر ، اقدام به فروش بیلبوردها در اشکال مختلف مربع یا مستطیل نمودند و به وسیله دو تکه چوب این تابلوها را در محلهای مختلف نصب کردند . آیا رپورتاژ در افزایش آمار بازدید و فروش وب سایت تاثیر خواهد داشت؟ تبلیغات بنری، یک نوع بک لینک حساب میشود و در جایگاه شما در موتورهای جستجوگری مثل گوگل نیز تاثیر دارد.

وقتی وارد این نوع پیچ ها می شوید، می بینید که عکس و ویدیو تبلیغات می گذارند، از هنرمندان ویدیو دارند، از حیوانات محتوا هست، محتوای ورزشی هم وجود دارد و خلاصه اینکه هر محتوایی که به ذهن شما بیاید در این پیج ها موجود است. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودنمان، اما هستند شرکتهایی که بصورت واسطه اینکار را انجام میدهند. سلبریتی هایی هستند که از قبل شهرت داشته اند. همچنین در اینستاگرام نیز پستهای تبلیغاتی متنوع در بیش از ۶۰۰ پیج منتشر شد که در نهایت ۱۶٫۸۹۷٫۱۳۰ نفر این پستها را مشاهده کردند.

تبلیغات در بستر گوگل

مثلاً من به گوگل میگویم اگر با تبلیغاتی که برای شرکت ما میکنی، بازگشت سرمایه دو برابر داشته باشم، من مبلغ مشخصی به تو پرداخت میکنم. چنین محیطی قطعاً تبدیل به فضایی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی شده است. تبلیغات(بازاریابی) ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسایل نقلیه مثل اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری، قطار سریع السیر و کشتی و همچنین توی فرودگاه و ترمینال های مسافربری دیگه نصب میشن.

زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. ایمیل مارکتینگ جزء آن دسته از روش هایی می باشد که به دلیل سوء استفاده بیش از حد هکر ها از آن و محتوای نه چندان با ارزش ارسال شده به مخاطبان جزء روش های محبوب به حساب نمی آید.

این رشته به واسطه رشد صنعت و تکنولوژی تبلیغات در همه جای زندگی ما حضور دارند تمامی شواهد و نشانه ها حاکی از این هستند که تبلیغات طی قرن 21 اثر قدرتمندتری بر بسیاری از جوانب زندگی ما خواهد داشت. موضوع (Topic): تبلیغات بر اساس موضوعاتی که کاربران علاقه دارند، برایشان نمایش داده شود. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پستها و استوری ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد.

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85/

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه ی بسیار طولانی و قدیمی دارد و در واقع منشاء آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می دانند. بیلبورد تبلیغاتی شما زیبا، مختصر، جذاب و دارای تضاد رنگ مناسب است و به خوبی توجه مشتریان را جلب می کند، اما آیا به خوبی دیده و درک می شود؟ اما همچنان سئوالاتی در ذهن مخاطب ایرانی، نسبت به کره و کره ایها نقش بسته است. در حالی که اکثر ما تصور بسیاری خوبی از ظاهر تبلیغات داریم، اما تعریف آن برای ما کمی دشوار است. از جمله گرایشهای هنری که حیطۀ اجرایی گسترده و چندوجهی در تعریف و اجرا دارد دیوارنگاری است.

تکنولوژی تبلیغات

در این مقاله وقتی از صنعت یا «تکنولوژی» تبلیغات و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام سخن میگوییم، پیشاپیش، تعریف یا تلقی خاصی از تکنولوژی را برگرفته ایم که براساس آن، تکنولوژی، صرفاً به معنای ساخت مصنوعاتی که در طبیعت وجود ندارند نیست، بلکه گسترهای وسیع تر را دربرمیگیرد و دربردارندۀ یک سیستم اجتماعی-تکنیکی است که شامل خودِ تجهیزات، سختافزار و عوامل انسانی که در آن به فعالیت مشغولاند و احیاناً دارای مهارتهای ویژهای در زمینۀ چگونگی ساخت و کار با تجهیزات هستند، نیز میشود. نیست، بلکه بیانِ «ماهیت» یا «روح حاکم بر» هر گونه تکنولوژی، از جمله رسانه و تبلیغات است.

تبلیغات تجاری سازی شده

با بررسی جدول که سهم هر رسانه را در تبلیغات نشان می دهد، این نکته را نشان می دهد که همچنان سهم بالایی را این رسان های کلاسیک به خود اختصاص داده اند. لازم نیست با تبلیغات و سرمقاله های رقیب مجاور مانند سایر رسانه ها رقابت کند. مجری تبلیغات محیطی در مسیر استادیوم یادگار امام با در نظر گرفتن یک راننده با سرعت متوسط تنها 5 تا 10 ثانیه زمان خواهد داشت تا طرح بیلبورد شما را ببیند و متن را بخواند و پیام شما را درک کند. بر اساس نتایج ضرایب رگرسیونی، نوع نگرش به تبلیغات تجاری تلویزیونی بیشترین تأثیر را بر انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) دارد که این امر از نحوه ارائه و محتوای پیامهای تبلیغی و ساختارهای پیام ارائهشده در تلویزیون نشئت گرفته است و باید در راستای نیاز مخاطبان و اهداف صاحبان کالا و محصولات باشد؛ برای تغییر نگرش مردم نسبت به پیامهای تبلیغاتی باید از دیدگاه کارشناسانه در تدوین و اجرا و راندمان اجرایی و تأثیرگذاری آن استفاده شود.

اعتماد به تبلیغات

بین اعتماد به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) رابطه معناداری وجود دارد. آژانس تبلیغاتی، بین محتوای ساختاری تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) رابطه معناداری وجود دارد. زمانی که شما پا به یک فروشگاه می گذارید مطمئنا استندهای مختلفی را در سطح فروشگاه مشاهده می کنید که حاوی پیام های تبلیغاتی برای محصولات یک برند خاص می باشند و یا تلویزیون های تبلیغاتی شهرها، استرابوردهای تبلیغاتی، دیوارنویسی، آویزهای تبلیغاتی در ، تبلیغات موجود روی پل های عابر پیاده که بسیار چشمگیر و مهم می باشند نیز بخشی از تبلیغات محیطی به شمار می آیند.

نگرش تبلیغاتی

بین نوع نگرش تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) رابطه معناداری وجود دارد. در پایان، نتیجه می گیریم که تبلیغات شفاهی الکترونیکی با در نظر گرفتن عوامل محرک کیفیت بیان، ارزش و پایداری تبلیغات بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی مشارکت مصرف کننده اثر مثبت و مستقیمی دارد. تحریف انتخابی: مردم ممکن است پیام ها را به گونه ای تغییر دهند تا آنچه را که می خواهند بشنوند. سخن بهمیان میآید که میتوانند در اهداف یاد شده بیشترین تأثیر را بر خواننده داشته باشند.

نویسنگان محتوا تبلیغاتی

نویسندگان این مقاله کوشیده اند میزان اهمیت و تأثیر آنها را در کاربردهای تبلیغی با شواهد عینی آشکار نمایند و همچنین به تحلیل گفتمانی برخی شواهد بپردازند. پس براساس این تلقی، بیراه نرفتهایم اگر بگوییم تبلیغات رسانهای نیز نحوه ای «انکشاف تعرض آمیز» عالم است که همهچیز را به صورت «منابع ذخیرۀ انرژی لایزال و همه جا حاضر» منکشف میکند. «منابع ذخیرۀ انرژی لایزال و همهجا حاضر» منکشف میکند. این نتیجه گیری، هر چند تا اندازهای روشنگر است ولی این پرسش را در ذهن ایجاد میکند که آن نحوهای از «انکشاف تعرّض آمیز»، و این «منابع ذخیرۀ انرژیِ لایزال و همهجا حاضر»، بهطور خاص در مورد صنعت تبلیغات چگونه چیزی است؟

فلسفه تبلیغات

نگاه خاص به عالم است که ملزومات و پیامدهای فلسفی خاصی به همراه خواهد داشت. کلّی و اساسی حاصل یک نگاه خاص به طبیعت باشد که در آن نگاه، حدّی برای مصرف و ابداع وجود ندارد. هدف این تحقیق بررسی و مطالعه تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن مشارکت مصرف کننده تبلیغات با استناد به مدل مفهومی تعدیل شده ی شانکارا و همکاران (2020) است.

 

بر اساس نتایج آزمون پیرسون بین انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) و متغیرهای علاقه به تبلیغات تجاری تلویزیون، اعتماد به تبلیغات، محتوای ساختاری تبلیغات، نوع نگرش به تبلیغات تجاری، جذابیت ظاهری، میزان تماشای تبلیغات تجاری تلویزیونی و آشنایی با برند کالا رابطه معنادار مثبتی وجود دارد و نتایج ضرایب رگرسیونی نشان می دهد که همبستگی تبلیغات بالایی بین نگرش به تبلیغات تلویزیونی و انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) وجود دارد. استفاده از هر یک از این ابزار متناسب با شرایط اثربخشی هرکدام، می تواند منجر به معرفی برند و افزایش آگاهی مخاطبین نسبت به محصول شود و همچنین موجب افزایش اثربخشی سایر روش های تبلیغی نیز گردد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/

 


:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

یکی از پر استفاده ترین ها در انواع تبلیغات محیطی بیلوردهاست سازه چاپی عظیم الجثه بوده که برای نصب نیاز به فونداسیون دارد تا بتواند محتوای تبلیغاتی را به بهترین نحو در دید عموم قرار دهد محل استفاده بیلبوردها , میادین شهری , بزرگراه ها , جاده ها و همچنین شریان های اصلی و فرعی است .پس از اتمام دوره محتوای چاپی آگهی جدید جایگزین قبلی می شود لازم به ذکر است که این نوع یکی از گرانترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود بر روی این تخته بزرگ از عبارات کوتاه , گیرا و جذاب استفاده می شود.

شلیک تبلیغاتی

چرا که یک راننده یا مسافر چند ثانیه برای خواندن آن بیشتر فرصت ندارد در تعیین قیمت این سازه تبلیغاتی نوع چاپ و نوع اجاره بیلبورد در تهران تأثیر گذار بوده همچنی برای نصب نیز نیاز به مجوز دارد . بنر بیلبوردها چون هزینه اجاره هنگفتی دارند و برای مدت طولانی در معرض دید مخاطبان قرار میگیرند، در مورد چاپ بنر به دنبال چاپخانهای هستند که علاوه بر قیمت مناسب، از نظر کیفیت چاپ و ماندگاری بهترین باشد. یک راه دیگر هم وجود دارد و آن هم اینکه با گوگل همکاری کنید به این صورت که گوگل تبلیغات وب سایت شما را در وبسایتهای مشابه یا تقریباً مشابه قرار میدهد و به ازای هر کلیک، باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید.

محتوا تبلیغاتی

همچنین محتوا می­تواند در فضاهای گوناگون با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام ارائه شود، در فضای وب مطرح شود شما میتوانید محتوا را در وب مشاهده کنید و صفحات مختلف محتوا را از یک رادیو بشنوید و در یک قالب پیام بازرگانی از رادیو پخش شود یا در یک مجله بتوانید مطالبی را مطالعه بکنید یا هر جای دیگری. اطلاعات مفید: رسانههای اجتماعی در حال جوشوخروش از طریق محتوا هستند و این پویایی است که کاربران آنها را خلق و به اشتراک میگذارند.

 

تبلیغ دهان به دهان

تأثیرات تبلیغ دهان به دهان بر قضاوت مصرف کنندگان و قصد خرید آنها، موجب شده محققان در سالیان اخیر توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و به مطالعة جنبه های گوناگون و عوامل مؤثر بر آن بپردازند. هدف اصلی این پژوهش در شرکت های تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز، مدلسازی عوامل مؤثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی است. یکی از شیوههایی که از دیرباز رایج بوده و تأثیر بسزایی بر تصمیمات خریدار دارد، تبلیغات دهان به دهان است. صمدی تیراندازی، ر.، احمدی، ر.، تیزرو، ع.، محمدی پور، س.، 1392. شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی.

تبلیغات ساکن

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی قیمت های بالایی دارد، پس حتماً قبل از اجاره بیلبورد تبلیغاتی، عکس های مناسب و با کیفیتی تهیه کنید. پژوهش با هدف بررسی تأثیر قالب بندیهای تخفیف و مکان نمایش بر میزان توجه افراد به قیمت در محیط فروش شبکههای اجتماعی صورت پذیرفته است. این پژوهش به منظور ارائه بینشی جدید در مورد چگونگی درک و توجه مصرفکنندگان به قیمتها و مسائل قیمتگذاری گردشگران انجام گرفته است.

مکان نمایش تبلیغات

همچنین مکان نمایش قیمت در بالای تصاویر سمت چپ نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. متغیرهای تحقیق زمان اولین خیره شدگی و تعداد دفعات خیره شدگی به قیمت و مدت زمان بازدید و تعداد دفعات بازدید از ناحیه مورد توجه میباشند. نتایج حاصل از آزمایش نشان داد که قالب بندی تخفیف بر تعداد دفعات خیره شدگی، مدت زمان بازدید و تعداد دفعات بازدید از قیمت تأثیرگذار بوده، و ارائه تخفیف با قالب نقدی و هدیه توجه بیشتری در مخاطب برانگیخته است.

تبلیغات رادیویی

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یازده نمونة تبلیغ رادیویی حاکی از آن است که در طراحیِ متونِ چند لایه هایِ تبلیغات رادیویی، لایه های مختلفی که خاص این رسانه شنیداری است، یعنی لایه های گفتار تبلیغات، موسیقی و صداهای محیطی برای درک و نیز ترغیب شنونده به خرید کالاها یا استفاده از خدمات، بهکار گرفته میشوند و نیز ترفندهای گفتمانی و نقش ترغیبی زبان در این میان نقشی اساسی ایفا میکنند

ترفند های تبلیغاتی

مقاله حاضر در مورد بررسی کارکرد نشانه های صوتی و ترفندهای گفتمانی در متون تبلیغات بازرگانی رادیویی است. مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. قرار میدهند را بهصورت گسترده، در پیجهای اینستاگرام تبلیغ میکنند. پژوهش حاضر با بهره گیری از روش توصیفی- تحلیلی و شیوه جمع آوری اطلاعات به صورت اسنادی و میدانی، به بررسی خصوصیات طنز و روش های ارائه آن در تبلیغات می پردازد و با تنظیم پرسش نامه میزان محبوبیت و موفقیت این گونه تبلیغات را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

پیام مشارکت تبلیغاتی

هدف این تحقیق بررسی و مطالعه تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن مشارکت مصرف کننده تبلیغات با استناد به مدل مفهومی تعدیل شده ی شانکارا و همکاران (2020) است. پیام این تبلیغ به شدت واضح و آشکار است! در طول پژوهش سعی بر آن است با تکیه بر نظریات فلاسفه و نظریه پردازان این حوزه، بر تاثیرگذاری تصاویر طنزگونه در ذهن و ضمیر ناخودآگاه، این مساله ثابت شود که تصاویر طنز گونه ارتباطی نزدیک با مخاطب برقرار کرده و در او کشش لازم را ایجاد می نماید؛ که این خود سبب بروز احساسات بیننده و در نهایت جلب نظر او به پیام می شود. • ایمیل، شماره تلفن همراه و اطلاعات وارد شده در فرم های مربوطه پل ارتباطی آتی دبیرخانه جشنواره با متقاضیان و شرکت کنندگان خواهد بود، لذا در تکمیل اطلاعات دقت فرمائید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. این نوع از رسانه محیطی معمولا در خیابان ها، میدان ها، تقاطع ها و بزرگراه ها که مسیر تردد وسایل نقلیه هستند نصب میشود و گاه بسته به نوع خلاقیت صاحبان آگهی یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب های یکنواخت خود خارج شده و با جذابیت های بصری آمیخته می شود.بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می آیند، رسانهای که میتواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.

نما آگهی چیست؟

برای مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه تبلیغاتی نما-آگهی حکم ستاره درخشانی را دارد که مجموعه تبلیغات محیطی مورد نظر آنان را کامل می کند. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه ای می یابد. بک لایت به معنی روشنی از پشت است چاپ بنر های بک لایت به صورت ترنسپرنت است و در پشت بنر، لامپ های ال ای دی یا کم مصرف قرار می گیرد.

تبلیغات گوگل

به این معنی است که چه تبلیغی، با چه هدفی، در چه بازاری و چه محتوا و مفهومی باید اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه انجام شود. این دسته همان کسب و کارهایی هستند که از تبلیغات جستجوی گوگل استفاده میکنند و گوگل آنها را جلوی چشم کاربر میگذارد. ادسنس یک برنامه است که اجازه میدهد بلاگرها و وبسایتها، تبلیغات دیگران را در سایتشان بگذارند و از این راه کسب در آمد کنند. این بیلبورد نیز همانند بیلبورد قبلی خواهد بود. جدا از طراحی بیلبورد، محل قرارگیری آن نیز تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن و در نتیجه، تأثیرگذاری تبلیغاتتان خواهد داشت.

اهمیت تصاویر در تبلیغات

تصاویر در طراحی بیلبورد: در طراحی بیلبورد تبلیغاتی در تهران، در کنار متن، استفاده از تصاویر گیرا و جذاب نیز اثری دوچندان در طراحی خواهد داشت. به طور مثال شما صاحب یک فرش فروشی در یکی از محله های شهر تهران هستید، به جای اینکه در اتوبان ها و معابر اصلی شهر ( که ممکن است فاصله ی زیادی تا فروشگاه شما داشته باشند ) تبلیغ کنید؛ می توانید تبلیغاتتان را به خیابان ها و معابر محلی و نزدیک به فروشگاه خود محدود نمایید که به نظر ما بازدهی بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. مانند اکثر اشکال بازاریابی ، شما بیشتر توسط تخیل و اندیشه محدود به فعالیت خود محدود هستید.

 

در آن زمان هیتلر برای جذب نیروهای نظامی بیشتر به مدیر تبلیغاتی خود گویلز دستور داد حدود یکصد تابلوی نقاشی از صحنه های مهیج نبرد آلمان با سایر کشورها ترسیم شود که در آنها نیروهای آلمانی را قدرتمند و فاتح نشان دهند، در زیر این تابلوها با حروف بسیار درشت شعار ” آلمانی، یعنی برتری” نقش بسته بود، این اقدام تبلیغاتی طی یک هفته حدود دویست هزار نفر داوطلب را در صف اعزام به جبهه قرار داد.

جایگاه بیلبورد و تبلیغات

با این حال، جایگاه این بیلبورد به گونه های است که به لحاظ همنشینی با چندین پرچم و تابلوی دیگر، احتمال آنکه راننده در زمان حرکت خود بتواند به تمامی تابلو توجه داشته باشد و فرصت مطالعه بیلبورد را نیز پیدا کند خیلی کم است. عبارت بیلبورد واژه مصطلحی است که جهت تبلیغات و آگهی های تجاری در ایالات متحده آمریکا مطرح و رایج شد، در فرهنگ انگلیسی به جای آن از کلمه Boarding استفاده می شود و معنای آن نوعی تابلوی تبلیغاتی مخصوص نصب آگهی است که اغلب بر روی آن ها پوستر نصب می گردد. ما در این صفحه قصد داریم شما را خصوصیات بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز آشنا کنیم.

تاثیر رنگ در تبلیغات

این رنگ مشکی در شلوغی بصری شهرها به خوبی به چشم می آید. به گزارش تین نیوز، در کنار مبلمان شهری که نقش موثری در زیبایی بصری شهرها دارد، نباید از نقش تبلیغات شهری نیز در این زمینه غافل بود. این یعنی به دلیل قرارگیری در یک طرف اتوبان، شانس دیده شدن آن برای هر سه لاین، در زمانی وجود دارد که خودروها فاصله نسبتا زیادی با آن دارند. طبیعتاً اگر به هر دلیلی، بیلبورد شما در معرض دید قرار نگیرد، تمام هزینهای که برای آن پرداخت کرده اید هدر خواهد رفت و هیچ نتیجهای نیز عایدتان نخواهد شد. این بیلبورد نیز موقعیت خوبی دارد و تا حد قابل قبولی نیز میتواند در معرض دیده افراد قرار بگیرد. تقریبا میتوان گفت که شانس دیده شدن این بیلبورد بالاست.

کمپین تبلیغاتی

به همین دلیل نیز جایگاه آن را میتوان ایده آل دانست. مثلا تصاویری از ساختمان ماشین و از این دست ولی بخاطر داشته باشید زمانی میتوان یک طرح را موفق شمرد که بیننده را وادار کند بعد از نگاه اول مجددا سر را چرخانده و نگاه دیگری به تابلو بیندازد (Second Look). البته ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، شرکت تبلیغاتی، شرکتهای رسانهای را خریداری میکنند تا در روند کمپینهای تبلیغاتی و تدوین استراتژی تبلیغات، آنها را همراهی کنند؛ نکته مثبت این است که شرکتهای رسانهای اطلاعات ارزشمندی از چگونگی دستیابی به بازار هدف و مشتریها دارند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/

 


:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

باز جای شکرش باقی است که اشخاصی مانند زرتشت سلطانی، با طرحهای زیبا و فراموش نشدنی اش، به خصوص برای محصولات روزانه، جانی به تن گرافیک بی رمق و ترسان و لرزان ما داد و نشان داد که کار موفق تبلیغاتی نباید لزوما پر لنگ و لعاب و همراه با ملودی شش و هشتی که قصه امیر ارسلان تعریف میکند، باشد و اتفاقا برای در یاد ماندن باید ساده، زیبا و نو باشد و در اثر کوشش چنین افرادی، امروز شاهد نمونه های بسیار زیباتری از تبلیغات جاده ای و خیابانی هستیم.

پنجره های نو در تبلیغات

با انجام تبلیغات محیطی پنجرهای نو بر روی کسب و کارها باز می گردد. تاکید می کنیم که ما تعاملات لازم با تبلیغات در مسیر پرسپولیس و وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داریم و دائما با آنها در ارتباط هستیم و یقینا کارهای قانونی را انجام میدهیم و متاسف هستیم برای افرادی که وقتی تصمیمی هنوز قطعی و نهایی نشده است را رسانهای میکنند و جو و فضایی را راه میاندازند که به نفع فوتبال و باشگاهها نیست. همانطور که میدانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری میکنند. گرافیک محیطی به عنوان یکی از شاخه های گرافیک در رسیدن به اهداف بالا نقش مهمی دارد، و بخش عمده ای از فعالیت های تبلیغاتی و تجاری را در بر می گیرد.

اپلیکیشن های تبلیغاتی

در صفحه اصلی اپلیکیشن بیلبورد، بیلبوردهایی که کسب وکارهای مختلف را تبلیغ کردهاند، وجود دارند و شما نیز به عنوان یک کسبوکار میتوانید بیلبورد خود را بسازید. یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آنها تبلیغات کنید. بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس  دسته ایی از تبلیغات به دلیل اینکه گستره زیادی از افراد را بهصورت هدفمند تحت پوشش خود قرار میدهند، هزینهی کمتری را نسبت به سایر رسانههای تبلیغاتی دارد.

تصوز خود در جایگاه مشتری

خود را در جایگاه مشتری قرار دهید. در حقیقت برای آنکه بتوانید از رقبای خود در امر تبلیغات و برندینگ پیشی بگیرید همواره بازارهای جدید با حجم وسیعی از مخاطبین را از دست ندهید. برای معرفی کالا و خدمات جدید در هر کسب و کار، تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد اطلاع رسانی کاملتری را ارائه می دهد. بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمیکند.

تبلیغ کنندگان جدی

هواداران بدانند که پرسپولیس به جد پیگیر این قضیه است و اگر تغییری در بحث تبلیغات محیطی اتفاق بیفتد، حق پرسپولیس محفوظ است و ما پیگیری میکنیم و از حق پرسپولیس دفاع خواهیم کرد. مثلا شما محصولی را تبلیغ می کنید که توان تولید آن را بصورت گسترده ندارید. در واقع ، از آنجا که تابلوهای تبلیغاتی نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده اند ، بلکه تبلیغ کنندگان پول بیشتری را برای رسانه ها نسبت به دهه های قبل هزینه می کنند.

دوره طلایی تبلیغات

دوره طلایی خلاقیت در شرکت تبلیغاتی، زمانی اتفاق افتاد که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیای هنر و به دنبال آن الهامبخشی و شهود در هنرمندان و هنر اتفاق افتاد. باشگاه این آسودگی خیال را به هواداران میدهد که تحت هر شرایطی از حق بجای پرسپولیس با حمایت آنها دفاع خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیهای اعلام کرد؛ هواداران مطمئن باشند که باشگاه از حق و حقوق پرسپولیس دفاع خواهد کرد و فریب جوسازیها را نخورند. معمولاً یک چاپخانه حرفهای قیمت گذاری خدمات خود را به نحوی انجام میدهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا کمتر باشد.

بنر تبلیغاتی دو طفره

استرابورد یا بنر دوطرفه همان استندهای تبلیغاتی ایستادهای هستند که وسط خیابانهای دوطرفه و بلوارها معمولاً میبینید. آیا اصلا می توانید متوجه شوید که این 10 مشتری، نتیجه چند بازدید از تبلیغتان است؟ شما می توانید چیزی خلق کنید تا توجهات زیادی را به سمت خود بکشانید. کسی حق ندارد چیزی را به اسم خود مالکیت بزند.

اعمال تبلیغات جدی

کانونهای آگهی و تبلیغاتی میتوانند اعتراض خود را نسبت به اعمال مجازاتها از سوی کمیته سازمانهای تبلیغاتی استان حداکثر یک ماه پس از ابلاغ به اداره کل تبلیغات تسلیم و رسید دریافت نمایند. در این میان ماریا کری با اجرای چند آهنگ توانست جایزه آیکون موسیقی را دریافت کند. این نماینده مجلس ادامه داد: این روزها رسانههای بسیاری دارند در مورد اقدامات شبهه برانگیز شهرداری صحبت میکنند اما واکنش یا بازخوردی از سوی شورای شهر مستقر نمیبینیم.

نماینده تبلیغاتی

اما میبایست فیلمها یا کارتونهایی انتخاب میشد که نماینده بهتری برای این ژانرها باشند. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. در پای بعضی از این بیلبوردها آنقدر علف روییده است که هر لحظه خطر آتش سوزی احساس می شود. یک بیلبورد که سعی دارد بیش از حد هوشمندانه عمل کند، به مخاطبان گم می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3/

 


:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز

مورد دیگر اینکه مخاطبان مجبور نیستند برای دیدن بیلبورد تبلیغاتی هزینه ای پرداخت کنند برای مطلع شدن از خدمات کسب و کار روزنامه یا مجله ای بخرند نوع اندازه بیلبورد عامل کمک کننده برای جلب توجه مخاطبان می باشد این قابلیت را دارند که به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته دیده شوند. تبلیغات شهری یکی از کارامدترین شاخههای تبلیغ در گرافیک محیطی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا از ان برای زیباسازی فضای شهری، اطلاعرسانی و تبلیغات تجاری استفاده میشود.

عناصر مهم تبلیغاتی

چکیده: مفهوم ساده تبلیغ یعنی جهت دهی به افکار عمومی با قصد و نیت قبلی به سمت و سوی خاص به واسطه خلاقیت در اجرای تکنیک است. بنابراین گرافیک محیطی می بایست عناصر زیبایی شناسی، مخاطب شناسی، ابتکار، خلاقیت و جذابیتهای محتوایی را مورد توجه قرار دهد و طرح و ایده خود را با خلاقیت هر چه موثرتر ارائه دهد. مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید در این امر به شما کمک می کند. جامعه آماری در این طرح کلیه افراد بالای پانزده سال در گروهی معرف از خانواده های ساکن در شهر مشهد (0721 نفر) است. یکی از مهمترین کارکردهای آن صرفنظر از تأثیر بر مخاطب برای خرید و مصرف کالا؛ چگونگی بازنمایی گروهها، افراد و بهویژه زنان در آگهیهای بازرگانی است.

بهبود تبلیغات با نرم افزار های تبلیغاتی

نتایج به دست آمده در آراد دیتا بیس نشان میدهد علیرغم وجود تفاوت های اندکی در میزان تأثیر یاد شده، برنامه های فرهنگی - تبلیغی که با ابزارهای نوپدید در زمینه ترویج زیارت پیاده طی مناسبت های آخر صفر، چندان مؤثر نبوده و تغییرات، روند قابل توجهی را به خود اختصاص نداده است. رنگ های جسورانه ، گرافیک چشمگیر و ایده های زیرکانه و جذاب نظر بی حوصله ترین مشتریان را چه در ترافیک و چه هنگام عبور از محل نصب بیلبورد جلب می کند.

لوکیشن مناسب تبلیغات

مردم بارها و بارها از کنار بیلبوردها عبور میکنند در 24 ساعت شبانه روز و7روز هفته این برخورد تکرار می شود پس دقت در انتخاب لوکیشن نصب بیلبورد فاکتوری مهم است اماکن پرتردد و پر ترافیک ناخودآگاه تاثیر تبلیغاتی مطلوب شما را موجب می شوند و تعداد تماشگران بیلبورد شما رابطه مستقیمی با میزان جذب مشتری برای محصول شما دارد . روش شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی بود که دادههای آن به روش میدانی جمع آوری شد، جامعه تحقیق عبارت بودند از 700 نفر بازیکن شرکت کننده در بزرگترین مسابقه سیمولتانه تاریخ کشور در تبریز بود و حجم نمونه بنابر جدول مورگان-کرجسای برابر با 248 نفر تعیین شد که به دلیل پیشگیری از اثر افت آزمودنی در تحقیق تعداد 300 پرسشنامه توزیع گردید.

تبلیغات سبب جلوگیری از حواس پرتی میشود

رانندگی زمانی پیچیده تر می شود که عوامل پرت کننده حواس داخل و خارج وسایل نقلیه وجود دارند. شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد عوامل اختلال حواس ریسک رخ دادن تصادف را افزایش می دهند. یکی از عوامل حواس پرتی که اثر آن عامل در بروز تصادفات درون شهری کمتر مورد توجه قرار گرفته است تابلوهای تبلیغاتی ثابت کنار جاده ای و تبلیغات بر روی بدنه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری است. لمپوست بنر، گونهای جدیدی از المان تبلیغاتی است که از میله های مستطیلی در ابعاد یک متر در سه متر تشکیل شده و پس از نصب در محل مورد نظر امکان نصب پارچه تبلیغاتی را فراهم می سازد.

محور اصلی پروژ های تبلیغاتی حول چه موضوعی است؟

محور اصلی این پژوهش به نحوه پیدایش و علل توسعه معماری بر اساس کمیتهایی مانند ابعاد و اندازه، مصالح صنعتی و به صورت کلی قالب شدن ریاضی و فیزیک در ساخت فضا، به جای استفاده از کیفیتهایی که رابطهی فضا با تن، نحوه زندگی و فرهنگهای انسانی را ارج مینهد میپردازد. تحلیل استنباطی یافته های جانبی: از آنجا که میزان تأثیر تبلیغات شهرداری بر رفتار مردم مشهد در پیاده روی به حرم بسیار کم میباشد لذا این متغیر به عنوان محور مطالعه و تحلیل نمی تواند مورد بررسی قرار گیرد به همین جهت، از متغیر میزان تشرف پاسخگویان به حرم استفاده میکنیم تا نتایج جانبی قابل توجه ارائه گردد: - میان مناطق مختلف و نوع اطلاع رسانی، ارتباط معناداری وجود دارد. 2002) به تأثیر جوّ به عنوان یکی دیگر از مؤلفه های تشکیل دهندۀ تصویر بر ادراک از ارزش زمانی، روانی و هزینه های توجه کرده اند. به بیان دیگر، با اطمینان 95% میتوان گفت شیوه های الکترونیکی ترفیع و ترویج خدمات در مقوله های بازاریابی مستقیم و تبلیغ از دیدگاه مراجعان کتابخانه بیشتر از حدّ متوسط در آشنایی آنان با خدمات کتابخانه نقش داشته است. جهت سفارش تبلیغ ابتدا لازم است که فرم زیر را تکمیل کرده، نوع تبلیغ مورد نظر خود را انتخاب نموده و بنری که مایلید در سایت قرار بگیرد را برای ما ارسال کنید.

تابلو های دیجیتال تبلیغاتی

با پیشرفت فناوری های جدید هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید به محیط های تبلیغاتی هستیم که از جمله آنها ورود تلویزیون های بزرگ شهر یا بیلبورد های متحرک در این راستا می باشد. از انواع رویکردهایی هستند که ساخت بیلبوردها با آنها صورت می­گیرد. بیلبوردها به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شدهاند. می شود به دلیلی که روزانه میلیون ها نفر یا شاید بیشتر، در این شبکه ها شروع به فعالیت می کنند و می توان، کسب و کارها را از این طریق به دیگران معرفی و تبلیغ کرد. دارد. آن آدرس می تواند آدرس یک سایت باشد، یک وبلاگ یا حتی یک صفحه در شبکه ی اجتماعی. در مقابل باد قابلیت ارتجاعی دارد و با وزش باد آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%ae%d8%aa-%d8%ac%d9%85%d8%b4%db%8c%d8%af/



:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

به دنبال ساخت یا ارتقاء یک شبکه دیجیتال ساینیج هستید؟ انتخاب نرم افزار شما نقش مهمی در تعیین میزان عملکرد شما خواهد داشت. بهترین نرم افزار ساینیج دیجیتال باز است، به ساده کردن گردش کار شما کمک می کند و ادغام ابزارهایی را که برای موفقیت نیاز دارید آسان می کند. به عبارت دیگر، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

راهنمای خرید

در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی‌های خاصی که فکر می‌کنیم باید برای مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس در لیست خرید شما برای ساینیج دیجیتال و نرم‌افزار دیجیتالی خارج از خانه باشد، می‌اندازیم. اگر شما نیز به دنبال سخت افزار هستید، راهنمای ما را برای انتخاب بهترین پخش کننده علامت دیجیتال برای کسب و کار خود از دست ندهید.

ویژگی های اساسی برای تابلوهای دیجیتال

اگر فقط به دنبال راه‌ اندازی یک شبکه دیجیتال ARADDATABASE خوب هستید، ممکن است به تمام جذاب‌ترین و جدیدترین پلت‌فرم‌های ساینیج دیجیتال نیاز نداشته باشید. حداقل، در اینجا برخی از موارد مهمی وجود دارد که فکر می کنیم باید به آنها توجه کنید.

پشتیبانی از فرمت های رسانه ای مهم

اگر فقط به دنبال به اشتراک گذاری تصاویر ثابت بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال هستید، هر نرم افزار علامت دیجیتال باید بتواند فایل های JPG یا PNG شما را مدیریت کند.

اما اگر می خواهید محتوای متحرک را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم افزار شما می تواند آن را پشتیبانی کند. برای ویدیوهای غیر پویا، MP4 فرمت استانداردی است که اکثر نرم افزارها احتمالا می توانند آن را پخش کنند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید محتوای 4K را پخش کنید، باید دوباره بررسی کنید که نرم‌افزار به طور خاص از آن پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید محتوای پویا را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم‌افزار شما از HTML5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند خلاقیت را به درستی ارائه کند.

استاندارد خرید و تبلیغات

اینها فقط استانداردها هستند. اگر با قالبی غیر از موارد ذکر شده در بالا کار می‌کنید، حتماً با ارائه‌ دهندگان تبلیغات نرم ‌افزار احتمالی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می‌توانند آنچه شما نیاز دارید را ارائه دهند.

مثال: این کمپین برای Oreo از محتوای ویدیویی استفاده کرد که با خورشید گرفتگی همراه بود تا لحظه ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کند.

پایداری پلت فرم عالی

نشانه های دیجیتال و دیجیتال خارج از خانه قرار است دیده شوند. این بدان معنی است که تصادفات، خطاها و سایر حوادث بسیار قابل توجه و آزاردهنده هستند، هم برای ناشران و هم برای مشتریان آنها.

به همین دلیل، ما قویاً توصیه می‌کنیم که هنگام ارزیابی گزینه‌های خود، پایداری نرم‌افزار را یکی از دغدغه‌های اصلی خود قرار دهید. یک پلتفرم خوب، زمان کار تقریباً کاملی خواهد داشت و به شما امکان می‌دهد روی عناصر تصویر بزرگ کسب‌وکارتان تمرکز کنید، نه نگرانی‌های پیش پا افتاده در مورد اینکه آیا نرم‌افزار تبلیغاتی شما دوباره از کار افتاده است یا خیر.

حوادث هک مربوط به علامت های دیجیتال می تواند سرگرم کننده باشد

مگر اینکه نمایشگرهای شما قربانی شوند. واقعیت این است که وقتی نمایشگرهای دیجیتالی در فضاهای عمومی دارید، گاهی اوقات شیطنت ‌کنندگان یا بازیگران بدی وجود دارند که سعی می‌کنند آنها را هک کنند. در حالی که اتخاذ تدابیری برای محدود کردن فیزیکی توانایی این افراد برای دسترسی به سیستم های شما مکانی عالی برای شروع است، مطمئن شوید که راه حل نرم افزار تبلیغاتی شما می تواند افراد غیرمجاز را که موفق به ورود به سیستم شما می شوند را نیز قفل کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

 


:: برچسب‌ها: تابلو تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()