تبلیغات برای کسب و کار کوچک
نوشته شده توسط : مرجان

یکپارچه‌سازی جدید به برندها و آژانس‌ها امکان دسترسی به شبکه جهانی ناشران با اتوماسیون پیشرفته و برنامه‌ریزی کمپین مبتنی بر داده را می‌دهد. همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا رسانه را تا جایی که می‌تواند بزرگ و جسورانه جلوه دهیم. اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل برای کمک به ما در انجام این کار، یک متخصص با تجربه را به فهرست خود اضافه کرده‌ایم: آدام گرین. آدام پس از گذراندن 8 سال گذشته در مدیریت روابط با رسانه های بزرگ و آژانس های خلاق در کانادا، به عنوان معاون ارشد و مدیر کل به ما می پیوندد.

چه چیزی شما را به سمت برنامه جذب کرد؟

عوامل زیادی وجود دارد که من را جذب کرده است، اما اصلی ترین آژانس تبلیغاتی آراد متخصص تبلیغات محیطی پتانسیل افزایش  ارتباط رسانه از طریق داده ها و فرآیند تراکنش خودکار بود. من اعتقاد راسخ دارم که تبلیغ مناسبی که در لحظه مناسب برای افراد مناسب هدف گذاری شده است، می تواند تجربه تبلیغاتی مرتبط تر و لذت بخشی را برای کاربر ارائه دهد، به این معنی که نتایج بهتری برای تبلیغ کنندگان و پول بیشتر برای ناشران به ارمغان بیاورد.

 

چه چیزی شما را به جلب کرد؟

در نهایت این مردم بودند که مرا به اینجا کشاندند. از کار با یک تیم ستاره‌ دار و خلاصه ایی از انواع پرکاربردترین انواع بازاریابی چگونه است و وقتی با تیم نشستم، احساس کردم که در خانه هستم. آنها اصولگرا، باهوش و باهوش هستند. دیگر چه میخواهید؟ کار من این خواهد بود که برنامه نویسی را از یک کنجکاوی به یک روش اصلی تراکنش برای بسازم. مدتی طول می کشد و چالش های بیشماری وجود خواهد داشت، اما من مطمئن هستم که اگر بتوانیم نشان دهیم که برنامه نویسی می تواند تجربه تبلیغات بهتری را برای کاربران، سود بیشتر برای ناشران و نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان ارائه دهد، آنگاه به استاندارد تبدیل خواهد شد.

 

امیدوارید چه آموخته‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را از تجربه برنامه‌ریزی گذشته خود به صنعت بیاورید؟

تعداد زیادی وجود دارد، اما یکی از بزرگ‌ترین آنها این است که ما می‌توانیم برنامه‌نویسی را برای تمام پتانسیل آن به‌جای اینکه کانالی برای تأثیرگذاری ارزان‌قیمت، همانطور که در ابتدا در دیجیتال اتفاق افتاد، تبدیل کنیم، از دروازه استفاده کنیم. این یک روند واقعاً مخرب برای همه افراد درگیر (ناشران، شرکت‌های برنامه‌نویس، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان و حتی کاربران) بود. این یک مصنوع ضروری برای خرید برنامه‌ای نبود، بلکه نتیجه تصمیماتی بود که همه ما در مورد انتخاب موجودی، مدیریت بازده و استراتژی خرید گرفتیم. من مطمئن هستم که این بار می توان از این اشتباهات جلوگیری کرد یا به حداقل رساند.

 

روندهای که بیشتر از همه در مورد آنها هیجان زده هستید چیست؟

چیزهای زیادی وجود دارد، اما در درجه اول توانایی ارائه تجربیات تبلیغاتی لذت بخش تر از طریق مواردی مانند ویدئو، آگاهی از موقعیت و تعامل با کاربر است. بعد از آن می گویم اندازه گیری. این سکسی نیست، اما آن تجربیات لذت بخش و اقتصاد کل تلاش را هدایت می کند.

 

به دنبال چه چالش هایی با برنامه ای هستید؟

یکی از چالش های اصلی، ادغام کامل تر با طرف خرید خواهد بود. یک پلتفرم عالی ایجاد کرده است، اما تا زمانی که نتوانیم تقاضای جهانی را به ناشران ارائه دهیم، این یک کنجکاوی خواهد بود. به شرطی که به عنوان یک پیگیری ارزشمند ببینند، من انتظار دارم که اینرسی سازمانی سخت ترین چالش باشد، زیرا تعریف نادرست است، شامل تغییر فرآیندها، سیاست ها، معیارها و ذهن افراد است و این می تواند بسیار سخت تر از ایجاد یک ویژگی یا قطعه فناوری جدید باشد. ... تعیین استانداردهای اندازه گیری نیز سخت خواهد بود، اما اگر بخواهیم رسانه را به جلو نگه داریم، ضروری است.

 

برای تشویق بیشتر خریداران رسانه ای به افزودن به کمپین های برنامه ای خود چه باید کرد؟

من فکر می‌کنم ما به یک داستان اندازه‌گیری واضح، تجربیات تبلیغاتی عالی و پتانسیل تیم‌های رسانه‌ای برای انجام کارهایی نیاز داریم که هیچ‌کس قبلاً انجام نداده است تا مخاطبان را خوشحال کند. اگر بتوانیم آن را به عنوان یک شرکت و به عنوان یک صنعت انجام دهیم، باید شاهد اجرای در برنامه های بیشتری باشیم. ما از حضور آدام در هیئت مدیره هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم چگونه اشتیاق و تجربیات گذشته او در کنار هم قرار می‌گیرند تا به ما کمک کنند تا برنامه‌ریزی شده را در سراسر جهان رشد دهیم.

به حوزه وبلاگ بازاریابی توجه کنید و احتمالاً کمی در مورد رسانه های دیجیتال خارج از خانه یا رسانه های خواهید شنید. این یکی از داغ ترین گرایش ها در بازاریابی و یکی از بهترین رسانه ها برای جلب توجه مخاطبان نامیده می شود. با این حال، اگر اهل صنعت نیستید، ممکن است کنجکاو باشید که واقعاً چیست.

 

یک چرخش مدرن راحت بر روی یک ایده قدیمی

رسانه دیجیتال خارج از خانه یا رسانه به رسانه های دیجیتالی اطلاق می شود که در محیط های قابل دسترسی برای عموم ظاهر می شوند. این شامل بیلبوردهای دیجیتالی و تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز، و همچنین شبکه های صفحه نمایش موجود در مشاغلی مانند مراکز خرید و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است.

 

یک دسته گسترده است، بنابراین تقریباً در همه جا می توانید آن را پیدا کنید. به نزدیک‌ترین منطقه تجاری بروید و احتمالاً بیلبوردهای دیجیتال بزرگ، تابلوهای دیجیتال کوچک و حتی صفحه‌های تلویزیون کوچکی را خواهید دید که برای ارائه محتوا استفاده می‌شوند. همه اینها نمونه هایی از هستند.

در اینجا چند مکان وجود دارد که اغلب از رسانه استفاده می کنند.

 

  1. مراکز خرید و فروشگاه های خرده فروشی
  2. سینماها و عرصه ها
  3. اتاق های انتظار پزشکی
  4. فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و پناهگاه های اتوبوس
  5. کنار جاده های اصلی
  6. بیلبوردهای بزرگ دیجیتال، نمونه هایی از رسانه در ایستگاه قطار

رسانه های اغلب در مناطق پر ترافیک مانند ایستگاه های قطار یافت می شوند

در عمل، این نمایشگرها بیشتر شبیه تابلوها و تابلوهای ثابتی هستند که قرن هاست وجود داشته اند. با این حال، از آنجایی که نمایشگرهای دیجیتال می توانند تصاویر متحرک و تعامل را فراهم کنند، بسیار انعطاف پذیرتر هستند. حرکت همچنین زمان بسیار آسان تری برای گرفتن چشم دارد، به این معنی که پتانسیل بسیار بیشتری برای تأثیرگذاری دارد.

 

مزایای فناوری بالای رسانه 

برخی از مزایای مهم برای انتخاب رسانه نسبت به اشکال ثابت تبلیغات در فضای باز وجود دارد.

 

کاهش هزینه های مدیریتی

بیلبوردهای سنتی برای هر آگهی جدید هزینه چاپ و نصب را متحمل می شوند. نمایش محتوای تازه بر روی بیلبوردهای دیجیتال می تواند به صورت خودکار و در چند ثانیه انجام شود. هزینه های اولیه بیشتری برای راه اندازی یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد، اما این سرمایه گذاری است که بیشتر از آن برای خود هزینه می کند.

 

محتوای متنوع تر

دیجیتال همچنین امکان نمایش تعدادی از محتواهای مختلف را فراهم می کند. با بیلبوردهای معمولی، همان تصویر ثابت برای هفته ها باقی می ماند، در حالی که یک تبلیغ دیجیتال می تواند هر 15 ثانیه تغییر کند. این تنوع روی صفحه، بینندگان را علاقه مند نگه می دارد و از پیام رسانی بیشتر استقبال می کند.

 

افزایش خلاقیت کمپین

هنگامی که با سایر فناوری‌ها برای تولید محتوای پویا ترکیب می‌شود، حتی چشمگیرتر است. یک صفحه نمایش و فناوری تشخیص چهره را جفت کنید و می توانید محتوا را با جمعیت شناسی تماشاگران مطابقت دهید. داده های آب و هوا را ادغام کنید و می توانید کمپین هایی ایجاد کنید که بسته به هوای آفتابی یا بارانی، محتوا را تغییر می دهند. فرصت بی‌پایانی برای خلاقیت، زمینه و ارتباط زمانی وجود دارد که تبلیغات با سنسورها و نرم‌افزارهای دیگر جفت شود، که بسیاری از آنها با نمایشگرهای ثابت امکان‌پذیر نیستند.



گزارش پخش دقیق

مشابه تبلیغات آنلاین، نرم افزار مورد استفاده برای اجرای نمایشگرهای تبلیغات نیز می تواند گزارش های مفیدی تولید کند. این چیزی است که هم برای بازاریابان و هم برای اپراتورهای شبکه بسیار ارزشمند است. اثبات پخش محتوا، گزارش‌های زمان‌بندی و گزارش‌های رویداد، همگی به طرف‌های ذیربط این امکان را می‌دهند که اطمینان حاصل کنند که محتوای تبلیغات در زمانی که قرار است ارائه می‌شود و به هر مشکلی به سرعت پاسخ دهند.

 

پلتفرم بازاریابی دیجیتالی پیشرو در خارج از خانه برای صاحبان رسانه، و یک پلت فرم خرید تخصصی خارج از خانه ، پلتفرم سمت عرضه را ادغام کرده اند. SSP) با پلتفرم سمت تقاضای بیرونی برای ساده کردن استفاده از منابع داده در زمان واقعی و هدف‌گیری دقیق صفحه نمایش کمپین‌های جهانی برنامه‌ریزی شده یک سرویس بین‌المللی تحویل آنلاین غذا و تحویل غذا، و Kinetic، یک شرکت تابعه که در برنامه‌ریزی و ایجاد کمپین متخصص است، قبلاً از پیشنهاد جدید برای ارائه کمپین‌های برنامه‌ریزی شده استفاده کرده‌اند.

مخاطبان تجاری پژو را با تبلیغات مبتنی بر داده هدف قرار می دهد

برای افزایش آگاهی از محدوده خودروهای تجاری پژو در میان صاحبان مشاغل کوچک تبلیغات و متوسط، از ادغام جدید برای اجرای یک کمپین خودکار برنامه‌ریزی شده در سراسر هلند برای این شرکت استفاده می‌کند. داده‌ها از دوربین‌های کنار جاده‌ای اداره ملی راه استخراج شد تا مشخص شود بیشتر مینی‌ون‌های برای چه زمانی در بزرگراه هستند، و از داده‌ها برای تنظیم کمپین بر این اساس استفاده کرد. این کمپین با مشارکت یک ناشر متخصص در نمایشگرهای بزرگراه‌ها و بخشی از شبکه نمایشگرهای که برای خرید رسانه‌های برنامه‌ای از طریق در دسترس است، اجرا می‌شود.

جزئیات کامل کمپین را می توانید در اینجا بیابید.

 

وینس بانک، معاون عملیات فروش تبلیغات برنامه‌ریزی شده در گفت: «موفقیت کمپین‌های فدورا و پژو نشان‌ دهنده این است که چگونه یک رویکرد برنامه‌ریزی شده صنعت دیجیتال خارج از خانه را متحول می‌کند. از طریق اتوماسیون، انجام معاملات دیجیتالی فضای تبلیغاتی خارج از خانه ساده‌تر می‌شود و به خریداران و برندها کنترل بیشتری بر هدف و بودجه کمپین خود می‌دهد.»

 

همه کاره ترین پلتفرم خرید برنامه ای خارج از خانه است. خریداران دیجیتال و متخصص در سراسر جهان اکنون از برای ارائه کمپین های بی سابقه به مشتریان خود استفاده می کنند. این پلتفرم با تمرکز صرف بر فضای باز، ایجاد کمپین های برنامه ای پیشرفته را برای دستیابی بهتر به مخاطبان هدف در مکان و زمان مناسب آسان می کند. لحظه های یکپارچه، مانند شرایط آب و هوایی، ترافیک و داده های خروج و رسیدن فرودگاه، نمونه هایی از منابع داده بلادرنگ در دسترس کاربر هستند. یک برنامه افزودنی برای درون برنامه تلفن همراه برای گسترش بیشتر کمپین خارج از خانه در دسترس است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: