برنامه مشخص برای تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

ما در حال حاضر 13 سال است که در نمایشگاه مجری تبلیغات محیطی ورامین داریم اما امسال کار کمی متفاوت انجام دادیم. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، ما فقط در سالن کنفرانس حضور نداشتیم، ما جلو و مرکز در لاس وگاس استریپ بودیم. ما تبلیغی را در قرار دادیم: خرید، فروش و تحویل کامل از طریق خرید خودکار برنامه‌ریزی شده است. و در حالی که این ضرب المثل کاملاً اینطور نیست، برای ما، همه چیز در وگاس بزرگتر است.

کمپین ما را رزرو کنید

ما مدت‌هاست که مزایای دیجیتال برنامه‌ ریزی خارج از خانه را تبلیغ می‌کنیم: چقدر آسان است برای خریداران رسانه‌ها کمپین خود را رزرو کنند، چگونه توانایی‌های هدف‌گیری انعطاف‌پذیر تاثیر کمپین را افزایش می‌دهند، چگونه محرک‌ها بودجه کمپین را بهتر توزیع می‌کنند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ورامین تصمیم گرفتیم پولمان را بگذاریم و خودمان را جای خریداران بگذاریم. در اینجا برنامه‌ریزی، خرید و ارائه کمپین دیجیتالی برنامه‌ ریزی شده ما در خارج از خانه آمده است.

کشف تبلیغات

هنگام برنامه ریزی یک کمپین دیجیتالی در شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد خارج از خانه، اولین قدم این است که اهداف خود را فهرست کنید. می خواهید کمپین شما به چه چیزی برسد؟ چگونه؟ چه زمانی؟ مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از مکان های مورد علاقه، مخاطبان هدف، تاریخ کمپین، تاثیری که می خواهید کمپین شما داشته باشد و بودجه کمپین شما. در مورد ما، ما می خواستیم کمپین خود را در هفته در لاس وگاس اجرا کنیم. و ما می خواستیم تاثیر زیادی بگذاریم!

برنامه ریزی

بر اساس اهداف تعیین شده در اکتشاف، زمان آن است که شروع به انتخاب صفحاتی کنید که می خواهید در آنها پیشنهاد بدهید. این کار را می توان با کار مستقیم با ناشر رسانه انجام داد، جایی که آنها بسته های سفارشی را برای شما در تنظیم می کنند، یا از طریق بسته های موجود که قبلاً در ایجاد شده اند.

برخلاف خریدهای سنتی رسانه آنلاین، که موجودی بر اساس یک رویداد کاربر تبلیغات مانند بارگذاری یک صفحه وب ایجاد می‌شود، عرضه می‌تواند کمیاب‌تر باشد. برای مثال، ساعات کار یک مکان می‌تواند روی زمانی که صفحه نمایش در دسترس است تأثیر بگذارد. مهم است که قبل از نهایی کردن معامله، مشخصات هر صفحه نمایش و مکان را بدانید.

با هدف ما برای انجام کاری بزرگ، هارمون کرنر انتخاب واضحی بود.

از آنجایی که می‌خواستیم تنها یک صفحه نمایش بخریم، برنامه‌ریزی کاملاً مستقیم بود. با این حال، هنگام برنامه ریزی برای خریدهای دیگر، که در آن هزاران صفحه نمایش با اهداف شما مطابقت دارند، حتماً با بررسی کنید تا از مشخصات صفحه ها و مکان های برگزاری مطلع شوید تا بفهمید تبلیغ شما چه زمانی و در کجا پخش می شود.

چگونه تبلیغ را ایجاد کردیم

در حالی که ملاحظاتی مشابه تبلیغات دیجیتالی وجود دارد که ما به ایجاد آن برای کمپین آنلاین و دیجیتالی خارج از خانه خود عادت کرده ایم، مانند وضوح و نسبت صفحه نمایش، محتوای تبلیغات و طراحی، یک تبلیغ آنلاین 300 پیکسلی چندان زیاد نیست. به یک صفحه نمایش غول پیکر 8K. برای اطمینان از اینکه کمپین تبلیغات ما همان طور که تصور می کردیم روشن و جسورانه از آب در می آید، با دیجیتا همکاری کردیم.

آژانس خلاقیت تخصصی خارج از خانه، وودو.

ایجاد محتوای این کمپین پیشگامانه بسیار تبلیغات خوشحال کننده بود. مقیاس بزرگ صفحه نمایش کاملاً با جاه‌طلبی‌های برنامه‌ریزی مطابقت داشت و بوم بهینه لاس وگاس را برای ایجاد خلاقیت متقاعدکننده و جلب توجه برای هدف قرار دادن مخاطبان فراهم می‌کرد. ما بسیار مفتخریم که بخشی از آن مرحله در تکامل فنی آنها بوده ایم.

 

دیدن تبلیغ ما در چنین صفحه نمایش بزرگی برای ما در امسال یکی از نکات برجسته بود. ما از عملکرد کمپین خرسندیم و مشتاقانه منتظر ماجراجویی خرید برنامه‌ای بعدی خود هستیم.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: