خلاق ترین تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

مانند هر روند جدید، آزمایش آب به چند نفر از پذیرندگان اولیه نیاز دارد. با این حال، با توجه به مزایا و پتانسیل تولید درآمد، برنامه‌ریزی در صنعت در آینده قابل پیش‌بینی رایج خواهد بود. در حالی که این مانترا توسط سرمایه گذاران املاک و مستغلات اجاره بیلبورد تبلیغاتی در چمران ابداع شده است، انتخاب یک مکان عالی یکی از مهم ترین بخش های استراتژی موفقیت آمیز علامت دیجیتال است. مهم نیست که محتوای شما چقدر جالب، خلاقانه یا فریبنده است، تنها زمانی کار می کند که شخصی برای دیدن آن حضور داشته باشد.

صفحه نمایش کجا بیشتر برای مخاطب مورد نظر مفید است؟ 

قبل از اینکه برای یافتن مکان های صفحه نمایش شرکت های تبلیغاتی چمران الدورادو حرکت کنید، ابتدا توقف کنید و اهداف شبکه خود را در نظر بگیرید. دقیقاً چه چیزی را می خواهید انجام دهید؟ آیا شبکه شما برای به حداکثر رساندن درآمد تبلیغات طراحی شده است؟ آیا منظور سرگرمی و اطلاع رسانی است؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

در حالی که یک مکان ممکن است برای یک شبکه ساینیج دیجیتال شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد عالی باشد، ممکن است برای دیگری کاملا اشتباه باشد. در نظر گرفتن اهداف خود در هنگام شکل دادن به استراتژی موقعیت مکانی به شما کمک می کند روی صفحه نمایش هایی تمرکز کنید که مناسب شبکه شما هستند.

 

به مخاطب مناسب برسید

یک مکان ایده آل برای صفحه نمایش مکانی است که هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت، میزان مناسبی از قرار گرفتن در معرض مخاطبان هدف شما را فراهم کند. به دنبال مناطق پرترافیک باشید تا دسترسی را به حداکثر برسانید، اما حتماً مخاطب مورد نظر را در نظر بگیرید. آیا موقعیت مکانی با جمعیت مورد نظر شما مطابقت دارد؟

برای تعریف مخاطب، مالکان ساختمان/زمین معمولاً معیارهای مخاطب را بر اساس مشتریان خود دارند. شرکت‌های تحقیقاتی مانند نیز با جمع‌آوری داده‌ها از تلفن‌های همراه و خودروها برای تعیین دقیق مخاطبان یک مکان خاص، بینش بیشتری ارائه می‌دهند.

هنگامی که جزئیات بیشتری در مورد مخاطبان بدست آورید، بینش بهتری خواهید داشت که آیا آنها علاقه مند به مشاهده محتوای شبکه شما هستند یا خیر. برای مثال، یک شبکه مبتنی بر آگهی که تبلیغ‌کنندگان آن علاقه مند به دسترسی به زنان هستند، ممکن است صفحه‌ای را در انتخاب کنند.

 

در زمان مناسب

حتی خلاق‌ترین و هیجان‌انگیزترین کمپین هم اگر کسی برای دیدن آن نباشد موفق نخواهد شد. هنگام انتخاب مکان، از خود بپرسید که آیا افراد واقعاً در نزدیکی صفحه توقف خواهند داشت و اگر چنین است، چه مدت آنجا خواهند بود؟

برای تعیین این موضوع، در مورد میانگین زمانی که مردم در آن منطقه می گذرانند پرس و جو کنید. این به عنوان زمان ماندگاری شناخته می شود و می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شبکه شما داشته باشد.

به عنوان مثال، یک منطقه ممکن است ترافیک بالایی داشته باشد، اما اگر همه با عجله از آنجا عبور کنند، احتمالاً زمانی برای مشاهده صفحه نمایش شما ندارند، همانطور که در ایستگاه مترو در ساعات شلوغی اتفاق می افتد. از طرف دیگر، زمان ماندن بیش از حد امکان پذیر است. یک شبکه صرفاً مبتنی بر تبلیغات در مناطقی با زمان اقامت طولانی، مانند دروازه سوار شدن به فرودگاه، موفقیت کمتری خواهد داشت، زیرا بینندگان ممکن است از دیدن آگهی پشت سر هم از آگهی پس از تبلیغات خسته شوند.

برای یافتن منطقه ای که زمان مناسبی برای اقامت در شبکه شما دارد، نوع محتوایی را که نمایش می دهند در نظر بگیرید. شبکه‌های مبتنی بر اطلاعات و سرگرمی از زمان ماندگاری طولانی‌تری بهره می‌برند، در حالی که شبکه‌های مبتنی بر آگهی تبلیغات می‌توانند با زمان ماندگاری کمتر از 30 ثانیه موفق شوند.

 

هنگام ادغام با یک مهم است که اطمینان حاصل شود که موجودی می تواند نشان دهنده دسترسی واقعی هر صفحه باشد. بدون این ویژگی اساسی، صاحبان رسانه ها مجبورند موجودی خود را به صورت یک به یک به فروش برسانند که این امر به شدت رسانه را کم ارزش می کند. فقط تصور کنید اگر یک تبلیغ نمایش داده شده در میدان تایمز برای یک نمایش قیمت گذاری شود…

بنابراین، مهم است که یک انتخاب کنید که پیچیدگی‌های را درک کند و ابزارهایی برای ادغام موجودی در پلتفرم خود داشته باشد. نکته دیگر - و تقریباً مهم‌تر -، اپراتورهای شبکه باید مطمئن شوند که SSP انتخاب شده مایل است و می‌تواند مزایای را به خریداران رسانه منتقل کند.

در واقع، تنها 39 درصد از خریداران رسانه می‌دانند چه را می‌توان به صورت برنامه‌ریزی خریداری کرد. برای تغییر این آمار کار می کنند، همان هایی هستند که باید با آنها کار کند.

 

می تواند اندازه گیری مخاطبان دیجیتالی خارج از خانه را انجام دهد

مخاطبان آنلاین معمولاً از طریق کوکی مرورگر ردیابی می شوند. هنگامی که یک تبلیغ در مرورگر شخصی نمایش داده می شود، یک نمایش ردیابی می شود. با این حال، با توجه به گستره وسیع نماها را نمی توان به صورت فردی ردیابی کرد. در عوض، اندازه‌گیری‌های مخاطب بر اساس کل و میانگین ردیابی می‌شوند

از آنجایی که خریداران رسانه همیشه با این اشکال داده های مخاطب آشنا نیستند، صنعت باید داده های شخص اول و ثالث را برای پر کردن شکاف جمع آوری کند. صاحبان رسانه می توانند مکان صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل کنند و از ابزار اندازه گیری مخاطب برای تعیین مخاطب هر صفحه در یک زمان معین استفاده کنند.

داده‌های دقیق مخاطبان برای مطابقت با نیازهای هدف هر یک از خریداران رسانه و تضمین یک کمپین برنامه‌ای موفق بسیار مهم است. هنگام شروع کار با مهم است که اطمینان حاصل شود که اندازه گیری مخاطبان به گونه ای نمایش داده می شود که هم صاحبان رسانه و هم خریداران بتوانند آن را درک کنند.

با داده های بیشتر در دسترس، احتمالاً بازگشت سرمایه قوی تری دیده می شود، زیرا خریداران رسانه می توانند مخاطبان خود را هدف قرار دهند. با نتایج بهتر، تقاضای بیشتر می‌شود که در نهایت باعث افزایش برای کل صنعت می‌شود.

 

مناسب با جریان های کاری دیجیتالی خارج از خانه است

هنگام ادغام با یک برای شبکه ها باید در نظر بگیرند که آیا جریان های کاری تبلیغات فعلی می توانند به طور یکپارچه یکپارچه شوند یا خیر.

به صورت آنلاین، مرورگرها همه بازپخش را انجام می دهند اما در پخش اغلب پیچیده تر است. قابلیت های پخش کننده مانند پشتیبانی صوتی باید در نظر گرفته شود. هر کمپین همچنین باید با مقررات محلی علامت دیجیتال مطابقت داشته باشد. بنابراین، هر آگهی باید از طریق فرآیند تأیید محتوای فعلی ادامه یابد.

بدون در نظر گرفتن این مسائل، خرید برنامه‌ای ممکن است در فرآیند فروش شبکه تداخل ایجاد کند. با این حال، با یک سیستم به درستی تراز شده، از تضادهای زمان‌بندی اجتناب می‌شود و معاملات مستقیم و برنامه‌ای می‌توانند یکپارچه برای به حداکثر رساندن درآمد کار کنند.

 

مسابقه را تا انتهای مناقصه بلادرنگ نشان می دهد

زمانی که پیشنهاد قیمت بلادرنگ برای اولین بار برای خرید رسانه ها معرفی تبلیغات شد، این نگرانی وجود داشت که یک مسابقه به سمت پایین برای آغاز شود. در ابتدا، قیمت‌گذاری کف برای میانجی‌گری وضعیت تنظیم شده، اما چیزی که واقعاً را بهبود بخشید، کمبود موجودی برتر بود. اگرچه هزاران هزار جایگاه تبلیغاتی موجود است، اما تنها درصد کمی از آن می تواند نتایجی را که خریداران رسانه به دنبال آن هستند ارائه دهد. هنگامی که صنعت برای اولین بار شروع به استفاده از ایده برنامه‌ریزی کرد، بسیاری نگران بودند که بر ارزش موجودی آنها تاثیر منفی بگذارد.

خوشبختانه با کیفیت مرتبط با می توان به این موضوع رسیدگی کرد. با توجه به پیچیدگی و هزینه های بالای مربوط به نصب نمایشگرهای بزرگ، آنها معمولاً فقط در مناطق پرتصادف و/یا پر رفت و آمد مستقر می شوند.

علاوه بر این، تبلیغات با فرمت بزرگ نتایج عالی ارائه می دهند. یک مطالعه نشان داد که 63٪ از مردم می گویند توجه آنها را جلب می کند، در حالی که مطالعه دیگری 8 درصد افزایش را نشان می دهد.

فراخوانی برای در مقایسه با سایر فرمت های دیجیتال و سنتی. برای بهره مندی از برنامه نویسی، اپراتورهای شبکه باید با یک کار کنند که تاثیر و ارزش را درک کند. به این ترتیب، نیازی به نگرانی در مورد کم نخواهد بود.

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%86%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: