ارزش تبلیغات برای کسب و کار
نوشته شده توسط : مرجان

یک شرکت رسانه ای دیجیتال و تماشایی که به دلیل علائم منحصر به فرد خود در مقاصد نمادین در سراسر ایالات متحده شناخته شده است، اخیراً اعلام کرد که بیلبورد برجسته تونل لینکلن را از فرمت ثابت به دیجیتال تبدیل کرده است. تقریباً اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فشم سه سال پس از اعلام انتخاب نرم‌افزار ساینیج دیجیتال توسط شبکه برای، نمایشگری بزرگتر از یک زمین فوتبال در لاس وگاس استریپ، ما بازگشته‌ایم تا با صاحب رسانه در مورد با قدرت صحبت کنیم. مایکل کالکین، مدیر فروش، بازاریابی و تحقیقات در شبکه شهرهای برندسازی شده، در مورد این نمایشگر می‌گوید.

صنعت تبلیغاتی در گذر زمان

مایکل: روند صنعت در سال‌های اخیر تبدیل علائم ثابت به دیجیتال برای داشتن نکاتی برای داشتن بهترین بیلبورد تبلیغاتی بوده است. در شبکه شهرهای برند، ما در رسانه های نمادین در مقاصد نمادین تخصص داریم. با توجه به اینکه تونل لینکلن تنها گذرگاه اصلی رودخانه ای است که میدتاون منهتن را به نیوجرسی متصل میکند، تونل دیدنی لینکلن ما کاندیدای ایده آل برای ارتقای دیجیتالی بود. این تبدیل به مدت دو سال برنامه ریزی شده بود، اما سوئیچ واقعی به سرعت انجام شد، در مجموع شصت روز، که شامل دو هفته از زمان نصب تخته های تا عملیاتی شدن کامل می شود.

چشم انداز تبلیغات دیجیتال

چشم انداز دیجیتال یک چشم انداز سریع است و نرم افزار مجری تبلیغات محیطی فشم به ما اجازه می دهد تا در برابر نیازهای شرکای تبلیغاتی خود انعطاف پذیر و زیرک باشیم. از قسمت‌های روز گرفته تا خلاقیت‌های فعال و پویا تا به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی سریع، با نرم‌افزار که به‌عنوان مرکز فرماندهی جدیدترین نماد دیدنی ما، عمل می‌کند، بسیار راحت است.

اطلاعات بیشتر در مورد لینکلن تونل دیجیتال را می توانید در اینجا بیابید.

سریال های سریال آنها در حال حرکت هستند و ما جایی برای پیدا کردن آنها پیدا کردیم.» - پری کرک

من پری کرک، رئیس شرکت گلاس مدیا را در یک بعد از ظهر گرم ماه نوامبر در منهتن ملاقات کردم. بحث ما در محیطی آرام و مساعد برای تأمل صادقانه و پاسخ های صادقانه انجام شد - یک سالن ناخن.

همانطور که نگاهی به نمایشگر که به طور برجسته در کنار صندلی های بالشتکی ما قرار داشت انداختیم، پری در مورد تجربه خود در صنعت مد نیویورک پس از اتمام مدرک در بازاریابی و مدیریت پارچه صحبت کرد.

توسعه برند و بازاریابی

او کار خود را در مد آغاز کرد و پس از تجربه با هفته مد "هفتم در ششم" و شرکت کاتن، توسط استخدام شد تا حساب های خود را ارائه دهد. پری در در نقش های خلاقانه و مدیریت حساب، ارائه بازاریابی، تبلیغات و توسعه برند کار می کرد. در سال 1999، او به بوستون نقل مکان کرد و مسئولیت مدیریت یک دفتر ماهواره ای برای یک شرکت بازاریابی چریکی را بر عهده گرفت. پس از دو سال ایجاد و تأسیس یک دفتر موفق، او به اپل بزرگ محبوب تبلیغات خود بازگشت.

شکل گیری پلتفرم های دیجیتال تبلیغاتی

پری متاهل است و با دو دختر در شهر نیویورک زندگی می کند. او دارای مدرک لیسانس بازاریابی است. او و گلاس مدیا با و فعال هستند. پری داوطلبانه در بسیاری از رویدادهای انجمن والدین شرکت می کند و اغلب می توان او را در حال شادی در پارک مرکزی با خانواده و میناکی شایان ستایشش دید.

مونترال، کانادا 25 فوریه 2016. ارائه‌دهنده پلتفرم نرم‌افزار ساینیج دیجیتال با رتبه برتر، همچنان به سرمایه‌گذاری در تیم فروش خود ادامه می‌دهد تا موقعیت پیشرو خود را در صنعت حفظ کند و در عین حال پایگاه مشتری به سرعت در حال رشد را مدیریت تبلیغات کند. معاون فروش در شش سال گذشته، به عنوان معاون ارشد منصوب شده است و مسئول حفظ و کسب حساب های کلیدی خواهد بود. او همچنین تیمی را که به روابط دلخواه اختصاص داده شده است، هدایت خواهد کرد، که عمدتاً بر آمریکای شمالی و جنوبی متمرکز است.

ارزش ویژه تبلیغات

بور اسمیت، رئیس، رئیس و مدیر عامل شرکت تبلیغات می‌گوید: «حساب‌های اصلی کمک زیادی به استاندارد بالای نوآوری و ارزش ویژه برند ما می‌کنند. مجموعه مهارت‌های اسکیپ، حرفه‌ای بودن و قدرت در ایجاد روابط کلیدی در گسترش افق‌های سازمان و ارتقای یکی از ارزش‌های اصلی ما خواهد بود: خدمات باورنکردنی به مشتریان.

اولین ارائه دهنده نرم افزار تبلیغات آنلاین

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتری گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌ حل‌ های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ ترین نیازها تبدیل کرده است. 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b4%d9%85/

 

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: