شخصی سازی بازاریابی
نوشته شده توسط : مرجان

شخصی سازی ایمیل مارکتینگ آن را در نظر خواننده شما مهم تر می کند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در قائم شهر مازندران اضافه کردن نام کوچک آنها به پیام بسیار آسان است، احتمالاً نوعی از بازاریابی ایمیلی را دریافت کرده است. بازاریابی ایمیلی به شما این توانایی را می دهد که هم برای حفظ مشتریان فعلی و هم جذب مشتریان بالقوه تلاش کنید. اگر علاقه مند به راه اندازی کمپین بازاریابی ایمیلی خود هستید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا نکات بسیار مفیدی را بیابید.

 

هنگامی که پیامی که می خوانند شبیه نامه ای به نظر می رسد، مجری تبلیغات محیطی قائم شهر مازندران نحوه ثبت نام افراد در خبرنامه شما، اگر خوانندگان شما پیام هایی دریافت می کنند که ناخواسته هستند، ممکن است ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. این عمل برای شهرت کسب و کار شما وحشتناک است و حتی ممکن است در صورت دریافت شکایات در مورد پیام های ناخواسته شما، آدرس IP خود را توسط ISP ها مسدود کنید.

لغو  

خوانندگان به احتمال زیاد ایمیل ها را حذف می کنند یا حتی اشتراک را لغو می کنند. مجری تبلیغات اما اقدامات اضافی را انجام دهید. بنابراین هرگز کسی را برخلاف میل خود اضافه نکنید. در غیر این صورت، به بسیاری از شکایات اسپم و از دست دادن مشتریان نگاه خواهید کرد.

 

از بمباران گیرندگان خود با "اکنون بخرید!" رویکرد. در نهایت نتیجه معکوس خواهد داشت. این نوع رویکردها بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به ایمیل‌های شما احساسی شبیه به هرزنامه بدهند. می تواند برای شما مشتریان هزینه داشته باشد. مصرف کنندگان می دانند که هدف شما فروش محصولات است، بنابراین روی ایجاد رابطه کار کنید و فروش معمولاً دنبال می شود. آنها برای این کار به شما احترام خواهند گذاشت و احتمالاً از شما خرید خواهند کرد.

همیشه نامه های خود را به افرادی محدود کنید که به شما اجازه انجام این کار را داده اند. اگر اجازه نداشته باشید مردم به شما اعتماد نخواهند کرد و شهرت بدی خواهید ساخت. علاوه بر این، ممکن است در لیست سیاه یک ISP قرار بگیرید که می تواند برای تجارت شما فاجعه بار باشد.

 

به یاد داشته باشید که افراد هر روز بیشتر و بیشتر به دستگاه های تلفن همراه و تلفن های هوشمند وابسته هستند و ممکن است با این موارد به ایمیل های شما دسترسی داشته باشند. در این نوع دستگاه‌ها سطح صفحه نمایش بسیار کمتری برای کار خواهید داشت. درباره محدودیت‌های این دستگاه‌ها بیشتر بدانید و مطمئن باشید که ایمیل‌ها در همه صفحه‌ها قابل خواندن خواهند بود.

ازائه جوایز تبلیغاتی

با ارائه جوایز در ایمیل‌هایتان، مشتریان خود را تشویق کنید از شما خرید کنند. مشتریانی که از همکاری با شما چیزی به دست می آورند، بیشتر از شما خرید می کنند. به عنوان مثال، می‌توانید برای کسانی که روی یک لینک خاص کلیک می‌کنند و در سایت شما سفارش می‌دهند، برای خریدهای بیش از حداقل مبلغ مشخصی، ارسال رایگان ارائه دهید.

 

گرافیک را می توان در بازاریابی ایمیلی استفاده کرد، اما فقط به مقدار کم. ایمیل های زیادی وجود دارند که تصاویر را به صورت خودکار نشان نمی دهند. در نتیجه، اگر تصاویر زیادی در آن نقش داشته باشند، پیام‌های شما ممکن است جذاب یا غیرقابل کشف باشند. از متن واضح و ساده برای انتقال مهم ترین اطلاعات استفاده کنید و از تگ های alt توصیفی برای هر تصویری که اضافه می کنید استفاده کنید.

 

سعی کنید از نوعی تماس برای اقدام در ایمیل های خود استفاده کنید. شما باید به مشتریان خود بگویید که دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهند. هنگامی که پیوندها را اضافه می کنید، مطمئن شوید که آنها را به راحتی مشاهده می کنید و حتی دستورالعمل هایی را نیز شامل می شود که نحوه استفاده از پیوندها را پوشش می دهد. در صورت لزوم، این موارد را می توان در ابتدا و انتها به پیام های شما اضافه کرد.

پیش هدر تبلیغات

هنگامی که از مواد پیش‌هدر استفاده می‌کنید، تبلیغات خواننده راحت‌تر می‌تواند مطالب شما را شناسایی کند. پیش هدر به سادگی اولین خط از متن ایمیل شما است و در مکانی برجسته قرار می گیرد. بسیاری از مشتریان ایمیل این متن را در زیر موضوع ایمیل نشان می دهند و به خواننده این امکان را می دهد تا ایده ای از محتوا پیدا کند.

 

هنگامی که در حال انجام فرآیند انتخاب تبلیغات هستید، باید نام مشتریان خود را به دست آورید. به این ترتیب، می‌توانید ایمیل هر گیرنده را به گونه‌ای سفارشی کنید که آن‌ها را به صورت جداگانه نشان دهد و پیام شما شخصی‌تر به نظر برسد. این به ارتباطات ایمیل شما ظاهر بهتری می دهد و آنها را از سایر ایمیل های انبوه دیگری که دریافت می کنند متمایز می کند.

 

هنگام استفاده از بازاریابی ایمیلی، هر پیام را شخصی کنید. مشتریان به پیام‌های شخصی بهتر از پیام‌های ساده و عمومی پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، ارسال ایمیل‌ها از طرف رئیس یا مدیر عامل شرکت شما، تأثیری قوی در مشتریان ایجاد می‌کند.

استخراج ایمیل تبلیغاتی

ایمیل های خود را تا حد امکان تبلیغات شخصی کنید. این امر فراتر از گنجاندن نام گیرنده در میان فرم نامه است. برای اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید، باید داده هایی را که در مورد هر مشترک دارید استخراج کنید ه. وقت بگذارید و لیست پستی خود را به گروه های مختلفی تقسیم کنید که اتفاقاً چیزی مشترک دارند. این به شما این امکان را می دهد که تنظیمات ایمیل خود را به منظور متناسب با هر گروه انجام دهید. کجا و چرا می خواهند آن را بخوانند را پیگیری کنید. این نوع اطلاعات را می توان در ایمیل شما جمع کرد.

 

بسیاری از افراد در یک مقطع زمانی با ایمیل مارکتینگ مواجه شده اند. این یک راه ساده و موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. هنگامی که به درستی انجام شود، می تواند یک استراتژی بسیار مفید باشد. این نکات را جدی بگیرید و در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%82%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%b4%d9%87%d8%b1/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: