پیام تبلیغاتی
نوشته شده توسط : مرجان

اکثر مردم کلمات "بازاریابی ایمیل" را می شنوند و فوراً به اسپم فکر می کنند و ذهن خود را بر روی این ایده می بندند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار ولیعصر ارومیه برنامه ایمیل خود را به اندازه کافی برای مشتریان خود لذت بخش کنید که آنها واقعاً در پیشنهادهایی که ارائه می دهید شرکت کنند. مقاله زیر را بخوانید تا با چند استراتژی آشنا شوید که می‌توانید از همین حالا برای شروع یک کمپین بازاریابی ایمیلی یا بهبود یک کمپین موجود استفاده کنید.

 

ایمیل های ناخواسته ارسال نکنید. مجری تبلیغات محیطی بلوار ولیعصر ارومیه اگر ایمیل های شما را برای افرادی ارسال کنید که به تنهایی ثبت نام نکرده اند، به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند. این امر علاوه بر تأثیر منفی بر شهرت شما، می تواند باعث مسدود شدن ISP ها نیز شود.

 

شما باید سعی کنید ایمیل های خود را تا جایی که می توانید شخصی جلوه دهید. شرکت بازاریابی و تبلیغاتی مانند تمام بازاریابی ها، مشتریان به احتمال زیاد برای کسانی که یک تماس شخصی اضافه می کنند ثبت نام می کنند. نمونه ای از این موارد شامل دلایلی است که آنها برای ایمیل های شما ثبت نام کرده اند اگر شما آن اطلاعات را می دانید. با مخاطبان خود اهداف داشته باشید. هنگامی که تعدادی خواننده دارید، سعی کنید آنها را وادار کنید تا دوستان خود را برای ثبت نام دعوت کنند. مهم است که یک لینک اشتراک به ایمیل های خود اضافه کنید. با هر شانسی، مردم می توانند آن را برای دوستانی که ممکن است علاقه مند باشند، ارسال کنند. این باعث می شود پایه شما به صورت ارگانیک رشد کند.

محتویات تبلیغاتی

هر ایمیل باید یک پیام واضح داشته باشد. محتویات را در حد مواد قابل هضم نگه دارید. پرتاب بیش از حد به مشتری او را تحت تأثیر قرار می دهد. برای هر ایمیل یک نکته واضح و مختصر بسازید. مشتریان شما خوشحال خواهند شد که با اطلاعات زیاد بمباران نمی شوند.

 

طرح‌بندی‌های مختلف ایمیل را آزمایش و ارزیابی کنید. همیشه مهم ترین اطلاعات و پیشنهادات جدید را در بالای ایمیل های خود قرار دهید. فرمت های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدامیک بیشترین پاسخ را به همراه دارد. سپس، وقتی فهمیدید چه چیزی برای شما مفید است، می خواهید از آن به نفع خود استفاده کنید. این به مشتریان شما ایده ای از آنچه می توانند از شما انتظار داشته باشند و همچنین اطلاعاتی در مورد جایی که می توانند در مورد شما بخوانند به آنها می دهد.

 

همیشه روی این واقعیت تمرکز کنید که دلیل بازاریابی ایمیلی این است که افراد بیشتری محصولات شما را بخرند. این بدان معناست که همه ایمیل‌ها فقط گام‌هایی هستند به سوی خواننده‌ای که از شما خرید می‌کند. این را می توان با نوشتن یک ایمیل پر از اطلاعات مربوط به پیشنهادات محصول جدید، پیشنهادات محصول قدیمی، یا معاملات ویژه ای که در دسترس آنها است، انجام داد.

 

مارک مارکتینگ ایمیلی خود را به روشی مشابه با سایر تلاش های بازاریابی شما تضمین می کند که مشتریان شما فوراً محتوای شما را تشخیص می دهند. به همین دلیل، ارزش طراحی قالبی را دارد که حاوی لوگو، طرح رنگ استاندارد و فونت هایی باشد که در سایر مواد بازاریابی شما مانند وب سایت شما ظاهر می شود. این به خوانندگان کمک می کند تا به سرعت ایمیل های شما را با استراتژی بازاریابی کلی شما مرتبط کنند.

پیوند تبلیغاتی

داشتن یک پیوند قابل مشاهده که در آن فرد بتواند اشتراک تبلیغات خود را لغو کند، ایده خوبی است. اطمینان حاصل کنید که این پیوند لغو اشتراک به وضوح قابل مشاهده است و در متنی در جایی پنهان نیست. در حالت ایده آل، کاربران شما باید احساس کنند که بر پیام هایی که دریافت می کنند کنترل دارند و هرگز نباید احساس کنند که مجبور به دریافت آنها هستند. از بازخورد منفعل و فعال برای تقویت تلاش‌های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. بازخورد فعال به معنای چیزهایی مانند نظرات یا پیشنهادات مشتری است. همچنین باید از بازخورد غیرفعال استفاده کنید که ظریف تر است. ده ها منبع در دسترس است تا ببینید کدام یک از پیوندهای شما کلیک می کنند.

 

اگر از مواد پیش‌هدر استفاده کنید، پیش‌نمایش‌های ایمیل می‌توانند برای شما کار کنند. از یک پیش هدر استفاده کنید، این یک قطعه متن برجسته در بالای ایمیل شما است. انواع سرویس گیرنده های ایمیل، از جمله جیمیل، این پیش هدر را بلافاصله بعد از موضوع قرار می دهند و این روشی عالی برای جلب توجه خوانندگان شماست. انتخاب شما باید حداقل یک فیلد برای نام کوچک مشتریان داشته باشد. وقتی این اطلاعات را دارید، می توانید پیام های ایمیل را برای توجه شخصی شخصی سازی کنید. این به پیام‌های شما کمک می‌کند تا از همه پیام‌های هرزنامه‌ای که مشترکان شما به دریافت آن عادت دارند متمایز شوند.

 

پیام های شما باید تا حد امکان شخصی باشد. پیام‌های تبلیغات فراموش‌شدنی و عمومی به اندازه ایمیل‌های شخصی‌شده پاسخ‌های مشتری را به همراه نخواهد داشت. دریافت پیام ها از سوی یک شخصیت برجسته در شرکت شما، مانند مدیر عامل یا رئیس جمهور، تأثیر قوی تری بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

 

ببینید ایمیل های شما با استفاده از روش های تبلیغات مختلفی که مشتریان شما احتمالاً از آنها استفاده می کنند چگونه ظاهر می شوند. وقتی طراحی را کامل کردید، در صورت امکان، آن را روی چندین مرورگر یا سیستم عامل آزمایش کنید. مشاهده یک پیام در یک تلفن اندرویدی می‌تواند از دیدن آن در قالب رایانه شخصی بسیار دور باشد. وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، مختصر بودن یک فضیلت است. دایره لغات خود را ساده و زبان خود را مستقیم نگه دارید. به مشترکین خود نشان دهید که برای وقت آنها ارزش قائل هستید. این همچنین اکثر خوانندگان را وادار می کند که پیام کامل را دریافت کنند. اگرچه مهم‌ترین اطلاعات شما باید در بالای ایمیل باشد، اما همیشه لینک‌ها و محتوای مهمی نیز در انتهای ایمیل وجود دارد.

 

مشترکین شما وقتی ایمیل های خود را شخصی می کنید احساس می کنند که شما به طور خاص به آنها علاقه مند هستید. هیچ چیز خواننده شما را خاموش نمی کند

به سرعت از نامه ای که مانند آن خوانده می شود، فقط فرمی است که برای توده ها در نظر گرفته شده است. از افزودن نام کوچک آنها فراتر بروید! نحوه ثبت نام افراد در خبرنامه شما، کجا و چرا می خواهند آن را بخوانند را پیگیری کنید. از این اطلاعات حیاتی در پیام های بازاریابی خود استفاده کنید.

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b9%d8%b5%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87/

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: