کیفیت برق
نوشته شده توسط : مرجان

در صورت وجود پریز برق در فرش شما به شرکت نظافتی اطلاع دهید. درایو آیمستر با این حال، اگر فرش به درستی تمیز شود، همه اینها قابل رفع است. دانستن اینکه در یک شرکت نظافتی به دنبال چه چیزی باشید و در حین تمیز کردن چه اتفاقی می افتد می تواند به شما کمک کند. آنها نمی خواهند اینها را تمیز کنند، اینورتر ایمستر شما می دانید که چگونه یک شرکت خوب و حرفه ای را که کار با کیفیتی انجام می دهد استخدام کنید.

زیرا ممکن است خطر تصادف جدی را به همراه داشته باشد. اینورتر iMaster مطمئن شوید که آن را به طور کامل جاروبرقی بکشید. روی یک جاروبرقی با کیفیت سرمایه گذاری کنید و قبل از تماس با قالیشویی از آن استفاده کنید. همیشه لکه های مرطوب را پاک کنید زیرا مالش لکه ها باعث پخش شدن آنها می شود. پس از درمان لکه، محل را تا زمانی که کاملا خشک نشده است، جاروبرقی نکشید.

محلول مولد برق

محلولی که در حال آماده سازی برای استفاده روی فرش خود هستید را روی قسمت کوچکی که در اتاق شما قابل توجه نیست تست کنید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی می تواند به فرش شما آسیب برساند. تست کردن فقط چند لحظه طول می کشد و می تواند مقدار زیادی در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. این می تواند به آنها یا تجهیزات آنها آسیب برساند، اما خانه شما می تواند بیشترین آسیب را متحمل شود. استخدام یک قالیشویی حرفه ای ممکن است تنها راه برای از بین بردن لکه های سخت باشد. حرفه ای ها روش های اثبات شده ای را برای از بین بردن سخت ترین لکه هایی که محصولات خانگی معمولی نمی توانند از شر آنها خلاص شوند، امتحان کرده اند. آنها اغلب از شر این لکه ها خلاص می شوند، بدون اینکه آسیبی به فرش شما وارد شود، که باعث ماندگاری طولانی تر می شود.

هرگز قالیشویی را که گواهینامه کامل IICRC را ندارد استخدام نکنید. این گواهینامه معتبرترین گواهینامه در سراسر جهان است. اگر فرش شما دارای گارانتی است، استخدام یک نظافتچی معتبر بسیار مهم است. اگر برای فرش شما اتفاقی بیفتد، فقدان گواهی ممکن است گارانتی را باطل کند.

برق مصرفی شما

برای از بین بردن بوی بد فرش، اجازه دهید جوش شیرین قبل از جاروبرقی حدود 30 دقیقه روی فرش شما بماند. بسیاری از خوشبوکننده های تجاری به سادگی جوش شیرین با رایحه اضافه هستند. در عوض، باید شرکتی را استخدام کنید که از جوش شیرین استفاده می کند. اگر عطر می خواهید، مقداری روغن به جوش شیرین اضافه کنید و سپس بگذارید خشک شود.

برای خلاص شدن از شر بدترین لکه ها مانند شراب قرمز یا سس، حتی اگر از پاک کننده استفاده می کنید، همیشه باید یک لکه بر با کیفیت داشته باشید. این محلول را باید بدون مالیدن روی لکه بمالید و بگذارید حدوداً پنج دقیقه بماند. برای اطمینان از پوشاندن تمام لکه، آن را در جهت عقربه های ساعت روی آن اسپری کنید.

فقط یک روش برای تمیز کردن فرش وجود ندارد. بنابراین، هر شرکت قالیشویی ممکن است از روش های مختلفی استفاده کند. یکی از روش‌هایی که توسط بسیاری از شرکت‌ها ارائه می‌شود، تمیز کردن لنت جاذب نام دارد. این فرآیند از تجهیزاتی استفاده می کند که شبیه بافرهای بزرگ کف هستند. با استفاده از پدهایی که همه چیز را خیس می کند، کف شما را تمیز و ضدعفونی می کند.

اگر مایعات را روی فرش ریختید، فوراً آنها را پاک کنید. حوله های خشک در خیساندن اکثر مایعات ریخته شده به خوبی عمل می کنند. اگر بتوانید از نفوذ مایع به لایه های داخلی فرش جلوگیری کنید، تمیز کردن لکه ساده تر است. اگر لکه در الیاف فرو رود، ممکن است مجبور شوید برای بخارشوی هزینه کنید.

تخفیف مصرف برق

معمولا قالیشویی ها در طول تابستان تخفیف های فوق العاده ای دارند. با چند نفر تماس بگیرید اینورتر و ببینید در این مدت چه چیزی ارائه می دهند. گاهی اوقات، شما می توانید مقدار زیادی از اتاق های خود را دریافت کنید. آنها همچنین ممکن است تمیز کردن مبل یا صندلی را پرتاب کنند. به دنبال کوپن قالیشویی باشید. ممکن است متوجه شوید که آنها سلب مسئولیت و محدودیت هایی دارند. برخی از خدمات ممکن است هزینه کمی برای شما داشته باشند. همیشه قبل از شروع کار لیست دقیق هزینه ها را بخواهید. بگذارید توضیح دهند که کوپن چه چیزی را پوشش می دهد. حتی ممکن است در آن زمان عملکرد ویژه‌ای داشته باشند که بیشتر از کوپن صرفه‌ جویی می‌کند.

مالیدن لکه باعث پخش شدن و نفوذ آن به لایه های عمیق تر فرش شما می شود. بنابراین، شرکت باید قبل از استفاده از محصولات پاک کننده، لکه را با آب و سرکه پاک کند تا بیشتر لکه را خیس کند. اگر بخارشوی ندارید، می‌توانید آن را اجاره کنید تا لکه به طور کامل پاک شود. با خدمات نظافتی خود صحبت کنید و مشخص کنید که آنها برای چه چیزهایی هزینه اضافی دریافت می کنند. معمولا اثاثیه را به صورت رایگان جابجا می کنند. پیش شرط اغلب در هزینه نیز گنجانده می شود. با این حال، مهم است که بدانید آیا برای این خدمات هزینه ای از شما دریافت می شود یا خیر.

برق مصرفی برای نیروگاه ها

هنگام انتخاب قالیشویی خود هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. شما باید کیفیت را بالاتر اینورتر از هر چیز دیگری در نظر بگیرید. بدانید که مردم از تجهیزات در خانه شما استفاده خواهند کرد. شما باید افرادی را استخدام کنید که با احتیاط با اموال شما رفتار کنند. همچنین می توانید یک سرویس قالیشویی برای کسب و کار خود استخدام کنید. برخی از مردم فراموش می کنند که این شرکت ها را می توان برای دفتر خود نیز استفاده کرد. داشتن یک دفتر کار زیبا، مشتریان بیشتری را جذب می کند و از شر هرگونه آلرژی که بر کارمندانتان تاثیر منفی میگذارد خلاص خواهید شد.

اگر قالیشویی شما گارانتی ارائه می دهد، جزئیات را با دقت بررسی کنید. اگر قصد دارید کاری برای فرش خود انجام دهید، مطمئن شوید کاری که انجام می دهید ضمانت شما را باطل نمی کند. مطمئن باشید کاری که انجام می دهید گارانتی را باطل نمی کند. بپرس هیچ تضمینی برای خدمات انجام شده با شرکت نظافت. اگر شرکت کار ضعیفی انجام دهد، ضمانت نامه به شما کمک می کند تا از کار نامناسب محافظت کنید. دلیلی وجود ندارد که برای شغلی که به وعده های شرکت عمل نمی کند هزینه ای از شما دریافت شود.

مصرف برق کمتر

برخی از ترفندهای مشکوک وجود دارد که توسط شرکت‌های قالی‌شویی اینورتر افی استفاده می‌شود که باید مراقب آن‌ها باشید. به عنوان مثال، آنها ممکن است قیمت بسیار خوبی ارائه دهند، اما نیکل و سکه شما را با هزینه ها و هزینه های اضافی در فرآیند تمیز کردن فرش شما از بین ببرد. در نهایت با صورت حسابی مواجه خواهید شد که انتظارش را نداشتید.

اکنون باید ایده روشنی از آنچه در هنگام تمیز کردن فرش به دنبال آن هستید داشته باشید. به احتمال زیاد شرکت های زیادی در منطقه شما وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که برای انتخاب یکی از آنها وقت بگذارید. از مطالبی که در مقاله بالا یاد گرفته اید استفاده کنید و فرش های خود را زیبا خواهید کرد.

منبع

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

 





:: برچسب‌ها: برق ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: