عادات موبایلی
نوشته شده توسط : مرجان

به یاد داشته باشید که تلفن های همراه با افزایش سن سرعت خود را از دست می دهند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تا آخرین فناوری را در اختیار آن قرار دهید. تا همه چیزهایی را که باید در مورد تلفن های همراه بدانید. مقاله زیر به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید از این ابزارها استفاده کنید. برای خرید جدیدترین و بهترین گوشی عجله نکنید. ممکن است هدر دادن پول باشد. بهترین راه برای "نو" نگه داشتن گوشی خود این است که آخرین به روز رسانی ها را دانلود کنید قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل این بدان معناست که تلفن قدیمی شما ممکن است نتواند آنها را مدیریت کند. اما تغییرات اغلب بسیار کوچک هستند. قبل از خرید یک گوشی جدید، نظرات را بخوانید تا ببینید آیا واقعاً نیاز به انجام آن دارید یا خیر. مشکل این است که گوشی های جدیدتر در نهایت با آپدیت های قدرتمندتری عرضه می شوند. قیمت اسپیکر وایرلس شما این کار را نمی کنید.

اگر تلفن همراه دارید و نیاز به دریافت اطلاعات دارید، نباید هزینه هایی را که با این نوع چیزها همراه است، پرداخت کنید. فقط با 800-441-FREE تماس بگیرید. پس از یک تبلیغ، می توانید به خدمات معمولی اطلاعات دسترسی پیدا کنید. آیا باتری گوشی شما به راحتی از بین می رود؟ اگر اینطور است، ممکن است در منطقه ای با سیگنال های ضعیف باشید. سیگنال های ضعیف می توانند باتری ها را تخلیه کنند. اگر قرار نیست از تلفن خود استفاده کنید، هرگز آن را در جایی با سیگنال ضعیف مانند کمد یا کشوی خود قرار ندهید.

کندتر شدن سرعت تلفن همراه

تلفن های همراه با گذشت زمان کندتر کار می کنند. با گذشت زمان، چیزهای ساده ای مانند به روز رسانی برنامه ها می تواند دست و پا گیر شود. خیلی وقت ها با تصمیمی روبه رو می شوید که باید بگیرید. می‌توانید با عدم پذیرش به‌روزرسانی‌ها، چیزها را همانطور که هستند نگه دارید، یا می‌توانید گوشی را ارتقا دهید تا از تغییرات مطلع شوید. اگر می خواهید گوشی هوشمند بخرید، ابتدا مطمئن شوید که آن چیزی است که نیاز دارید. گوشی های هوشمند هزینه زیادی دارند، اما کارهای زیادی انجام می دهند. با این حال، برخی از افراد فقط به یک تلفن برای تماس با مردم نیاز دارند. یک گوشی هوشمند هزینه اولیه بیشتری دارد و هزینه ماهانه بالاتری دارد. این ممکن است هوشمندانه ترین انتخاب برای شما نباشد.

محافظت از تلفن همراه

از تلفن همراه خود در برابر آب و رطوبت محافظت کنید. بسیاری از مردم این بدبختی را داشته اند که گوشی را در آب بیندازند. بنابراین هرگز تلفن همراه خود را دور آب نبرید. اگرچه ممکن است در چسبیدن به تلفن خود احساس اطمینان کنید، اما همچنان ممکن است تصادفاتی رخ دهد. اگر فقط برای برقراری تماس به تلفن نیاز دارید، گوشی هوشمند نخرید. دلیل اصلی داشتن گوشی های هوشمند استفاده از اینترنت و ارسال ایمیل است. اگر قصد ندارید از گوشی خود برای این اهداف استفاده کنید، می توانید با انتخاب یک تلفن غیر هوشمند در پول خود صرفه جویی کنید.

مراقبت های تلفن همراه

جدیدترین گوشی ها همیشه به قاب محافظ نیاز ندارند. بسیاری از تولید کنندگان تلفن از کولار یا فیبر کربن در ساخت تلفن های همراه خود استفاده می کنند. قاب‌ها تا حدودی محافظت می‌کنند، اما ممکن است سهولت استفاده از تلفن خود را کاهش دهند. گزینه های خود را برای نوع تلفنی که استفاده می کنید با دقت در نظر بگیرید. زوم اپتیکال روی دوربین گوشی خود ندارید. اگر می خواهید یک عکس نزدیک زیبا بگیرید، باید بسیار نزدیکتر شوید. شما همچنین می توانید یک لنز ویژه تهیه کنید که به شما کمک می کند زوم کنید.

بازی های موبایل

انجام بازی با تلفن همراه یک راه سرگرم کننده برای از بین بردن یک روز خسته کننده است. گوشی های هوشمند بازی های عالی زیادی برای بازی در دسترس دارند. بازی های زیادی را روی گوشی خود خریداری نکنید زیرا بر حافظه آن تأثیر منفی می گذارد. برای پیدا کردن برنامه‌های کاربردی مختلفی که می‌توانید با تلفن خود انجام دهید، وقت بگذارید. برخی می توانند به شما در پخش جریانی موسیقی یا دسترسی به اینترنت کمک کنند. به احتمال زیاد یک تقویم نیز خواهید داشت. یادگیری استفاده از همه این برنامه ها سرمایه گذاری شما را به حداکثر می رساند.

تعمیر تلفن همراه

حتما مراقب تلفن همراه خود باشید. تعمیر یا تعویض تلفن همراه آسیب دیده می تواند پرهزینه باشد. محافظ صفحه باید یکی از اولین چیزهایی باشد که خریداری می کنید. یک قاب محکم نیز ایده خوبی است زیرا می تواند از تلفن همراه شما در برابر ضربه محافظت بلندگو کند. با عملکرد تقویم گوشی آشنا شوید. این برای عملکردهای مرتبط با کار مهم است. مطمئن شوید که هشدار شما از قبل تنظیم شده باشد. این باعث صرفه جویی در کاغذ می شود و برای حفظ برنامه شما مفید است.

لنز های تلفن همراه

فریب لنزهای زوم در دوربین های تلفن همراه را نخورید. زوم اپتیکال سنتی که دوربین ها از آن استفاده می کنند، برای تلفن های همراه یکسان نیست. تلفن همراه از زوم دیجیتال استفاده می کند، که یکسان نیست، زیرا تنها پیکسل ها را بزرگتر می کند که به نوبه خود به کیفیت تصویر آسیب می رساند. بنابراین، با نزدیک‌تر شدن به سوژه به جای استفاده از عملکرد زوم، می‌توان تصاویر بهتری داشت.

اگر گوشی شما یک مدل جدید است، احتمالاً نیازی بلندگو به محافظ اضافی برای صفحه نمایش ندارید. بسیاری از گوشی ها یک لایه محافظ در برابر خراش ارائه می دهند. یک محافظ صفحه نمایش اضافی تنها به این معنی است که در خواندن صفحه نمایش با مشکل بیشتری مواجه خواهید شد. به علاوه، حباب‌های هوا می‌گیرند و اشیا زیر آنها گیر می‌کنند که می‌تواند منجر به خراش‌هایی شود که قرار است از آن محافظت کنند.

پیامک های تلفن همراه

اگر به سختی پیامک می دهید، طرح پیامک را در اسرع وقت از تلفن همراه خود حذف کنید. اگر به طور مکرر از آنها استفاده نمیکنید، داشتن قابلیت ارسال متن مقرون به صرفه نیست. می‌توانید یک برنامه پیامک دریافت کنید، یا اگر آیفون دارید، Messaging برای سایر کاربران اپل هیچ هزینه‌ای ندارد. فقط هنگام خرید یک تلفن همراه جدید، گزینه هایی را خریداری کنید که واقعاً به آنها نیاز دارید. برخی از تلفن ها بسیار پیچیده هستند و ممکن است شامل چیزهایی باشند که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد یا نمی خواهید. اگر فقط تلفن می خواهید، از پول برای ویژگی هایی که استفاده نمی کنید استفاده نکنید.

عادت های دیجیتالی

شما باید ارسال پیامک را به یک عادت تبدیل کنید. اگر نمی توانید اسپیکر چیزهای زیادی بگویید، فقط آن را تایپ کرده و به صورت پیامک ارسال کنید. این از تابش بسیار کمتری استفاده می کند. ارسال پیامک ایمن و آسان است. گزینه های زیادی برای تهیه تلفن همراه وجود دارد. این مقاله به اطلاعاتی پرداخته است که تقریباً برای هر تلفن همراه مدرن اعمال می شود. این مقاله باید به شما توصیه هایی می کرد، بنابراین مطمئن شوید که از آن به نفع خود استفاده می کنید.

منبع

https://esfahantel.com/product-category/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af/

 





:: برچسب‌ها: بلندگو ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: